Remaster Inferno na silniku Unreal Engine 4 nie prezentuje się lepiej, niż na Source2?
Gracze stworzy remaster Inferno na silniku Unreal Engine 4. Zdaje się, że efekt nie byłby zadowalający w grze.
Gracze w oczekiwaniu na silnik Source 2 tworzą różne wariacje zakładające jak Counter-Strike: Global Offensive i poszczególne mapy wyglądałyby na innych silnikach. Jeden z członków społeczności Reddita postanowił stworzyć remaster Inferno na silniku Unreal Engine 4.
W porównaniu do innych remasterów ten efekt nie byłby zbytnio zadowalający. Mapa ma zbyt dużo „dustowych” barw (a nawet więcej, niż sam Dust) przez co wygląda raczej nudnie i nie zachęcająco.
Zatem jak prezentowałoby się Inferno na silniku Unreal Engine 4?
Jak możemy zobaczyć na poniższym obrazku – różnica pomiędzy aktualnym Inferno, a tym na silniku od Epic Games jest bardzo widoczna. Przede wszystkim barwy i tekstury na URE4 są o wiele bardziej realne, mniej pastelowe. Mimo to, Inferno stworzone na Source’ie jest o wiele żywsze i w oczy nie kuje jednolitość barw, tak jak w przypadku remasteru.
Oczywiście Counter-Strike nigdy nie trafi na silnik Unreal Engine 4, gdyż ten należy do Epic Games. Mimo to, fajnie zobaczyć jak gra prezentowałaby się w innych wariantach graficznych.