Valve odpowiada graczom CSGO na problemy z FPS’ami podczas poruszania myszką w grze
Nowy tryb zaufania spowodował wiele różnych problemów. Największe z nich dotyczą liczby klatek na sekundę.
Valve rozpoczęło prawdziwą walkę z nieuczciwymi graczami w CS:GO. Pierwsze efekty były zadowalające, natomiast teraz graczy bardziej ogarnia irytacja, niż radość. Wszystko dlatego, że mają problemy z programami odpowiadającymi za grafikę, czy spadkami FPS.
Valve odpowiada na problemy
Deweloperzy udostępnili całe, obszerne FAQ odnośnie tego, jak przebiegają prace nad trybem zaufania. Wśród wszystkich punktów znalazł się również jeden, poświęcony problemom FPS przy poruszaniu myszką.
Z komunikatów twórców można wywnioskować, że spodziewali się oni tych problemów, ale w tym momencie są w stanie poświęcić FPSy wybranych osób dla finalnego efektu, czyli pozbycia się większości cheaterów.
Czy to się udaje? Ponoć nie wszystko jest jeszcze uruchomione, a te najważniejsze funkcje czekają dopiero na stabilną wersję systemu antycheat. Dlatego w meczach nadal można spotkać kręcące się boty, które nie bardzo przejmują się VAC banami.
Pytanie, co będzie dalej. Valve testuje sobie wszystko wewnętrznie i praktycznie co kilkadziesiąt godzin wydaje poprawki. Kiedy uda się osiągnąć wspominaną, stabilną wersję? Tego zupełnie nie wiadomo.