w

Aktualizacja 9.10 w Fortnite wprowadza gorące punkty i zmiany w broniach!

Do Fortnite została wprowadzona aktualizacja 9.10. W niej sporo nowości, między innyim gorące punkty i zmiany w broniach.

Reklama

Battle Royale

Co nowego?

Gorące punkty

Są to losowo wybrane lokacje na mapie o zwiększonej szansie zdobycia łupów i zrzutów zaopatrzenia!

Rotacja trybów okresowych:

Starcie snajperów w parach

Tylko snajperki. Powaleni gracze ulegają natychmiastowej likwidacji. Niech wygra najcelniejszy!

Przywrócenie w oddziałach

Rozgrywka Battle Royale z ograniczonym zestawem broni, złożonym wyłącznie z przedmiotów wycofanych ze standardowych trybów gry.

Reklama

Bliskie starcia w oddziałach

Walka na ograniczonej przestrzeni z użyciem strzelb i plecaków odrzutowych!

Bronie i przedmioty

  • Bomby Cienia
    • Zmniejszono szansę na znalezienie ich w łupach luzem z .835% do .677%
    • Zmniejszono szansę na znalezienie ich w skrzyniach z 4.65% do 3.98%
    • Zmniejszono liczbę znajdowanych naraz Bomb z 3 do 2
      • Bomby Cienia były często używane na późniejszych etapach gry, dlatego zależało nam na zmianie stosunku ryzyka i nagrody związanego z nimi. Pozostawienie limitu i zmniejszenie dostępności Bomb pozwoliło zachować potencjał tej broni, przy zwiększeniu ryzyka przy pozbyciu się jej na początku meczu.
  • Przywrócono Samopowtarzalny karabin snajperski
    • Można go znaleźć w automat do sprzedaży przedmiotów, skrzyniach i łupach luzem
      • Ponieważ karabin termiczny i rewolwer z lunetą zostały ostatnio wycofane z gry, chcieliśmy w tym tygodniu przywrócić pewną starą, ale jarą broń, która uzupełni listę broni średnio- i długodystansowych.
  • Rzadka strzelba bojowa
    • Zmniejszono szansę na znalezienie jej w łupach luzem z 2.015% do 1.846%
    • Zmniejszono szansę na otrzymanie ze skrzyń z 2.183% to 1.846%
      • Ten wariant strzelby bojowej pojawiał się w grze trochę za często w porównaniu do innych rzadkich przedmiotów. Dzięki zmianie będzie mu bliżej do innych broni podobnego typu.

Poprawki błędów

  • Zdalne ładunki wybuchowe teraz poruszają się razem z otwieranymi/zamykanymi drzwiami, do których są przyczepione.
  • Upuszczenie części stosu przedmiotów jednorazowych nie przerywa już używania tego przedmiotu.
  • Bomby Cienia prawidłowo znikają z ekwipunku gracza po wyczerpaniu wszystkich użyć.
  • Bomby Cienia są prawidłowo zużywane w sytuacji, gdy podczas ich aktywacji gracz od razu podniesie kolejny przedmiot.
  • Strzelba bojowa nalicza teraz odpowiedni spadek obrażeń wraz z odległością.
  • Użycie Szczeliny na Wynos w połączeniu z balonami nie powoduje już utraty zdolności ruchu.
  • Krzak teraz poprawnie przyczepia się do graczy w różnych sytuacjach, np. podczas swobodnego spadku.
  • Poprawiono niekonsekwentne zachowanie się pistoletu krzemieniowego podczas kucania.
  • Odgłosy dmuchawy teraz cichną po jej zniszczeniu.
  • Discobomby teraz prawidłowo uniemożliwiają swobodny spadek graczom pod ich wpływem.
  • Rozwiązano problemy z ruchem kamery podczas wysiadania z wieżyczki strzelniczej.

Rozgrywka

  • Przedstawiamy gorące punkty!
    • W każdej grze od 1 do 3 nazwanych lokacji zostanie wyróżnionych na mapie złotym tekstem.
      • Te gorące punkty oznaczają obecność Transporterów Łupów. Zestrzelenie transportera da wam dodatkową broń wysokiej jakości.
        • 25% szansy na obecność 2 gorących punktów
        • 5% szansy na obecność 3 gorących punktów
      • Transportery Łupów
        • Transportery Łupów zrzucają broń rzadką lub lepszą, a także dwa stosy amunicji.
        • W Gorących punktach, w zależności od rozmiaru lokacji, będzie pojawiać się od 12 od 16 Transporterów.
  • Poprawiono reakcję podczas wyposażania planów przy rozpoczynaniu budowy
  • Dodano kropkę celownika podczas swobodnego spadku, by zwiększyć precyzję zaznaczania miejsc na mapie.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że automatyczna zmiana materiałów wyłączała turbo-budowanie, jeżeli klient gry nie mógł wystarczająco szybko przewidzieć ilości materiału.
  • Poprawiono model kolizji Przytulnych Ognisk (pułapek oraz wersji w świecie gry), aby ułatwić graczom przekraczanie ognisk.
  • Gracze nie mogą już strzelać ani przeładowywać broni podczas ożywiania powalonego towarzysza.
  • Smugi nie pojawiają się już za graczem, który spadł z busa prosto w strumień powietrzny.

Wydajność

Poprawki błędów

  • Poprawiono błąd powodujący od aktualizacji 9.0 pogorszenie wydajności wczytywania. Powinno to znacznie przyspieszyć czas wczytywania budynków i zmniejszyć ilość przypadków, w których gracze lądują w obszarach z niskimi szczegółami budowli.
  • Udało się zmniejszyć zacinanie się gry tuż po lądowaniu, szczególnie na mniej wydajnych urządzeniach (np. konsoli Switch).

Dźwięk

  • Poprawiono odgłosy skoków przeciwników.
  • Skrócono opóźnienie przed odtwarzaniem odgłosu nadlatującego wroga, by poprawić zauważalność nalotów przeciwnika.
  • Pogłośniono odgłosy pobliskich kroków i lądowania wrogów poza polem widzenia.
  • Poprawiono precyzję pozycjonowania odgłosów kilofów innych graczy słyszanych z bliska.
  • Dodano wyraźniejszy odgłos w sytuacji, gdy przeciwnik potwierdzi edycję elementu budowli w promieniu 2 pól.
  • Usunięto odgłos lotu na lotni u graczy podróżujących strumieniem powietrznym.
  • Muzyka waszych emotek ma teraz wyższy priorytet od emotek innych graczy w menu.
  • Tło muzyczne emotek w menu jest teraz w pełni stereofoniczne.
  • Dodano nowy odgłos trafienia w głowę z przełamaniem tarczy, odtwarzany w sytuacjach, gdy te dwa zdarzenia zachodzą jednocześnie.
  • Obniżono minimalną prędkość wymaganą do odtworzenia odgłosu lądowania.

Poprawki błędów

  • Chodzenie po krawędzi elementu budowli teraz powoduje odtwarzanie odgłosu kroków właściwego dla tworzywa elementu.
  • Odgłos uderzenia kilofu przeciwnika teraz rozlega się prawidłowo od miejsca uderzenia, a nie od gracza używającego kilofa.
  • Poprawiono odgłos Łuku Bum Bum – już nie jest on przycinany, gdy gracz zmieni broń od razu po strzale.
  • Strzelanie z broni nie tłumi już odgłosów budowania.
  • Wyłączono wytłumianie niektórych ważnych odgłosów podczas zamachu kilofem.

Interfejs

  • Zmieniono nazwę opcji „Wróć do lobby” na „Opuść rozgrywkę”.
  • Zmieniono kolor „obrażeń” podczas uszkodzenia osłony z powrotem na jaskrawszą wersję oryginału.
    • Naszym celem było poprawienie czytelności stanu osłony po otrzymaniu obrażeń, lecz kolor czerwony sprawiał, że gracze sądzili, iż otrzymują poważniejsze obrażenia niż faktycznie.

Poprawki błędów

  • Przywódcy ekip, którzy opuścili aktualną grę ekipy, mogli rozpocząć nową grę zabierając ze sobą całą ekipę.

Tryb obserwatora

Poprawki błędów

  • Ostrość nie zmienia się już podczas oglądania powtórki z serwera w trakcie fazy lotu busem.
  • Oglądanie gier na żywo nie powoduje już zmiany graczy podczas wchodzenia do busa bojowego.

Wersja na urządzenia mobilne

Zauważyliśmy, że ostatnio aktualizacje na urządzenia iOS pojawiają się w App Store z opóźnieniem. Apple odpowiedziało, że pojawienie się dowolnej aplikacji w App Store może zająć do 24 godzin. Jeśli aktualizacja nie jest dostępna, koniecznie sprawdź nasze kanały w mediach społecznościowych, aby dowiedzieć się więcej.

  • Interfejs w grze jest teraz ukrywany podczas odradzania się.
  • Poprawiliśmy działanie interfejsu, dodając przycisk wyjścia do następujących ekranów:
  • Formowanie oddziału w lobby
  • Opcje meczu na placu zabaw
  • Ekran wydarzeń
  • Usunięto opcję włączenia/wyłączenia wibracji na urządzeniach pozbawionych funkcji wibracji.

Poprawki błędów

  • Ilość amunicji jest już wyświetlana poprawnie we wszystkich językach.
  • Dostosowano minimapę, by pasowała do trybów z udziałem dużych drużyn.
  • Poprawiono jakość dźwięku w słuchawkach połączonych przez Bluetooth.
  • Pasek postępów użycia nie przesuwa się już w lewo.
  • Widżet rozpoczęcia gry w trybie kreatywnym nie nachodzi już na pasek wyposażenia.
  • Przycisk trybu przenikania jest już wyświetlany poprawnie w trybie kreatywnym.
  • Licznik klatek/s nie był wyświetlany poprawnie na zakrzywionych monitorach.
  • Odgłosy emotek są teraz odtwarzane do końca na konsolach Nintendo Switch.
  • Poprawki broni z lunetami:
    • Ekran mógł pozostawać w perspektywie celowania podczas zmiany broni.
    • Widok gracza mógł być odwracany podczas celowania.

Tryb kreatywny

Co nowego?

Fortnite x Jordan

Pokażcie, co umiecie w inspirowanym Nowym Jorkiem Odjeździe Centralnym – trybie okresowym stworzonym we współpracy z marką Jordan oraz twórcami NotNellaf i Tollmolia. Skaczcie wysoko, pędźcie ulicami, zbierajcie monety i wygrywajcie!

Zgarnijcie mnóstwo punktów… i pakiet Pod Tablicą. Czekają na was stroje Grind i Clutch, a także unikatowy zestaw wyzwań z zestawu.

Więcej informacji na temat trybu Fortnite x Jordan znajdziecie na naszym oficjalnym blogu.

Motyw Widmowych Wzgórz

Twórzcie własne upiorne wyspy przy użyciu nowego motywu Widmowych Wzgórz! Zawiera kilka gotowców i galerii do wykorzystania w strasznych projektach.

Wyspy

  • Wyspy z trybu kreatywnego są teraz widoczne zarówno na minimapie, jak i na mapie pełnoekranowej.

Poprawki błędów

  • Gracze mogą teraz zmienić pole wyspy w ich osobistej szczelinie nawet po odwiedzeniu wyspy wymagającej dużej ilości pamięci.

Rozgrywka

  • Nowe ustawienie: Pobij czas, by wygrać
    • W każdej rundzie zwycięski czas stanowi limit czasu na kolejną rundę.
    • Po zakończeniu wszystkich rund wygrywa drużyna o najniższym zwycięskim czasie.
  • Dodano nowe opcje limitu czasu: 6, 7, 8, 9 i 12 min.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący uznawanie niewłaściwej drużyny za zwycięzcę rundy.
  • Gracze teraz pojawiają się poprawnie na panelach startowych lub w punktach kontrolnych, zamiast w powietrzu.
  • Muzyka w lobby nie zapętla się już po wygranej grze.
  • Gracze nie muszą już przyciskać tego samego przycisku dwukrotnie, by wykonać niektóre czynności używając pada.
  • Bronie będą teraz przyznawane przez urządzenie ekwipunku i ustawień drużyny, nawet po rotacji drużyn.
  • Pułapki podłogowe są teraz usuwane razem z podłogą, na której leżały, nawet jeśli zbudowano nad nimi rampę.
  • Nie dochodzi już do mimowolnych zamachów kilofem po przełączeniu na Smartfon podczas zamachu.
  • Usunięto efekt drgania wielu obiektów na wyróżnionych wyspach.
  • Potwory mogą teraz przechodzić przez łuki z zestawu świątyni w dżungli.
  • Właściciel wyspy nie jest już automatycznie uznawany za zwycięzcę gry, jeśli ma więcej zdrowia od przeciwników.
  • Zwycięzcę gry określa teraz parametr 1 tablicy wyników, a nie najwyższy łączny wynik.

Narzędzia kreatywne i Smartfon

Poprawki błędów

  • Smartfon może teraz wybierać urządzenia Bariery do skasowania.
  • Schematy sterowania „Oldschoolowy” i „Szybkie budowanie” teraz poprawnie współdziałają ze Smartfonem.
  • Oś obrotu nie znika już podczas obracania obiektu przy użyciu Smartfona.
  • Gracze mogą już wybrać Smartfon przy użyciu własnego układu sterowania na konsoli Switch.
  • Gracze nie mogą już niszczyć Holoekranów na cudzych wyspach bez pozwolenia właściciela.

Gotowce i galerie

  • Dodano 6 nowych gotowców:
    • Widmowe Wzgórza – Nawiedzony Grobowiec
    • Widmowe Wzgórza – Ponure Ruiny
    • Widmowe Wzgórza – Opuszczone Domostwo
    • Widmowe Wzgórza – Dom Przy Wzgórzu
    • Piracki fort
    • Pomidorowy Przybytek
  • Dodano 5 nowych galerii:
    • Widmowe Wzgórza – galeria
    • Widmowe Wzgórza, rekwizyty – galeria
    • Widmowe Wzgórza, przyroda – galeria
    • Pomidorowy Przybytek, rekwizyty – galeria
    • Katakumby, podłogi – galeria (zawiera podłogi katakumb, częściowo pokryte ziemią i błotem)
  • Dodano nowe elementy do galerii niezniszczalnych:
    • Więcej wariantów niezniszczalnych ścian
    • Niezniszczalne pola podłoża
    • Niezniszczalne skały wulkaniczne
    • Niezniszczalna latająca platforma
    • Niezniszczalny kosz do koszykówki z Neo-Wykrzywionych

Poprawki błędów

  • Zastąpiono kosz do koszykówki z galerii rekwizytów Neo-Wykrzywionych wersją możliwą do zniszczenia, a niezniszczalną wersję dodano do galerii niezniszczalnych elementów.
  • Zmieniono nazwę gotowca Zrujnowane Sklepy na Budynek towarzystwa ubezpieczeniowego „Wyluzuj”.
  • Trawa nie przenika już przez zwały gruzu z galerii wypalonych.
  • Następujące elementy nie znikają już przy próbie ich kopiowania/wklejania: róg dachu Pagód Pomyślności, dach hangaru bazy arktycznej, krawędź dachu hangaru.
  • Dodano model kolizji z graczami do dywanu rezydencji, dzięki czemu zyskał on właściwości innych rekwizytów.
  • Zwiększono rozmiar podglądu elementów galerii rekwizytów Neo-Wykrzywionych
  • Można już kopiować i wklejać narożnik kontuaru jadłodajni z budynku towarzystwa ubezpieczeniowego „Wyluzuj” (wcześniej znanego jako „zrujnowane sklepy”).
  • Elementy galerii fabrycznych ścian i parkour (w wersji niebieskiej) mieszczą się już w miejscach przewidzianych na ich podgląd.
  • Elementy galerii oświetlenia wojskowego nie mają już za sobą czarnego paska podczas przeglądania ich w wersji mobilnej.

Urządzenia

  • Dodano urządzenie grindu:
    • Pozwala ono graczom ślizgać się po dowolnej powierzchni i sprawia, że spod ich stóp sypią się iskry.
      • Czas trwania efektu: 3 s, 5 s, 10 s, 20 s, 30 s, 1 min, 2 min, 5 min, Nieskończony (Domyślnie: 3 s)
      • Kończy działanie po podniesieniu: Wł., Wył. (Domyślnie: Wył.). Włączenie tej opcji powoduje wyłączenie aktywnego efektu ślizgu po podniesieniu tego wzmocnienia.
      • Zasięg podniesienia: Dotyk; 0,25; 0,5; 0,75; 1; 1,5; 2; 2,5; 3; 3,5; 4; 4,5; 5 (Domyślnie: Dotyk)
      • Czas do ponownego pojawienia się: Nigdy, 5 s, 10 s, 15 s, 20 s, 25 s, 30 s, 45 s, 1 min, 1,5 min, 2 min, 3 min, 4 min, 5 min (Domyślnie: 15 s)
  • Dodano urządzenie „pola zmieniające kolor”
    • Rekwizyt w postaci pola podłoża, które zmienia kolor na odpowiadający drużynie gracza, który na nie wejdzie.
    • Drużyna początkowa: Neutralna, 1-16 (Domyślnie: Neutralna)
    • Czas przywrócenia koloru: Określa, ile czasu pole musi odczekać, zanim zacznie odzyskiwać pierwotny kolor.
      • Nigdy, 1 s, 2 s, 3 s, 5 s, 10 s, 20 s, 30 s, 40 s, 50 s, 1 min, 2 min, 3 min, 4 min, 5 min, 6 min, 10 min, 15 min, 20 min, 30 min, 1 h (Domyślnie: 1 s).
    • Wynik: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 60, 100, 500, 1000, 2000, 5000
    • Kradzież punktów: Tak, Nie
  • Dodano więcej opcji do urządzenia wybuchowego:
    • Czas do detonacji od chwili rozpoczęcia gry: Wyłączony, 3 min, 4 min, 6 min, 7 min, 8 min, 9 min, 12 min, 15 min, 20 min (Domyślnie: wyłączony)
    • Opóźnienie zbliżeniowe: Po aktywacji detonacji z powodu bliskości celu, odczekaj określoną liczbę sekund przed wybuchem.
      • Opcje: Wył., 1 s, 2 s, 3 s, 4 s, 5 s, 10 s, 20 s, 30 s, 1 min (Domyślnie: Wył.)
  • Dodano więcej opcji do urządzenia strefy punktowanej
    • Punktowanie: Umożliwia graczowi zdobywanie punktów poprzez pozostawanie w strefie punktowanej.
      • Wł., Wył. (Domyślnie: Wył.)
      • Każdy gracz – Każdy gracz w strefie punktowanej zdobywa punkty na konto swojej drużyny.
      • Jeden gracz na drużynę – Z każdej drużyny obecnej w strefie punktowania tylko jeden gracz może zdobywać punkty na konto drużyny, niezależnie od tego, ilu jej członków przebywa w tej strefie.
    • Czas przejmowania: Gracz zdobędzie punkty na konto swojej drużyny za każdym razem, gdy pozostanie w strefie punktowania przez ustalony okres czasu.
      • 1 s, 5 s, 10 s, 30 s, 1 min, 5 min, 10 min (Domyślnie: 1 s)
  • Dodano więcej opcji do odbijacza flipera
    • Siła odrzutu: Mega wysoka
  • Dodano więcej opcji do galerii przedmiotów do zebrania
  • Dodano nowe opcje przedmiotu: Bursztynowa Piramida, Niebieska Piramida, Cylinder, But, Piłka do koszykówki.
    • Rodzaj przedmiotu: Pozwala zmienić typ przedmiotu do zebrania bez potrzeby usuwania i wstawiania go ponownie.
    • Odgłosy środowiska: Wł., Wył. (Domyślnie: Wł.)
    • Zasada konsumpcji:
      • U siebie – po zebraniu moneta znika dla gracza, który ją zebrał, lecz pozostaje widoczna dla innych. (Ustawienie domyślne)
      • U drużyny – po zebraniu moneta znika dla wszystkich członków drużyny gracza, który ją zebrał, lecz pozostaje widoczna dla graczy z pozostałych drużyn.
      • U wszystkich – po zebraniu moneta znika dla wszystkich graczy.
  • Dodano więcej opcji do galerii celów:
    • Dodano 3 nowe obiekty celu: Cylinder, Pudełko, Kula
    • Widoczność podczas gry: Wł., Wył. (Domyślnie: Wł.)
  • Dodano więcej opcji do generatora przedmiotów:
    • Podnieś w ruchu: Określa, czy można zebrać dany przedmiot przechodząc lub przejeżdżając przez niego, zamiast podnoszenia go przyciskiem użycia.
      • Wł., Wył. (Domyślnie: Wył.)
    • Widoczność przedmiotu: Dostosowuje rozmiar i wysokość wyświetlanego obrazu przedmiotu, by łatwiej było go dostrzec z dużej odległości.
      • 1x, 2x, 3x, 4x, 5x (Domyślnie: 1x)
  • Dodano więcej opcji do menadżera potworów:
    • Obrażenia zadawane otoczeniu: Brak
    • Wynik: Brak

Poprawki błędów

  • Urządzenia bariery są poprawnie wyświetlane, gdy gracz stanie przy nich przed rozpoczęciem gry.
  • Odrzut odbijacza flipera aktywuje się teraz po pierwszym odbiciu.
  • Można już ograniczyć ilość posiadanych zasobów w urządzeniu ekwipunku i ustawień drużyny przy użyciu opcji „Limit zasobów budowlanych”.
  • Zastosowanie ustawienia „bardzo niskiej” grawitacji w urządzeniu ekwipunku i ustawień drużyny nie wymaga już śmierci gracza.

Interfejs i opcje społecznościowe

  • Do menu ustawień interfejsu dodano opcje wyświetlania ekranu zwycięzcy rundy oraz ekranu tablicy wyników podczas gier rozłożonych na kilka rund.
  • Dodano nowy ekran, pokazujący zwycięzcę gry.

Poprawki błędów

  • Mapa głównej wyspy Battle Royale jest już widoczna w trybie kreatywnym.
  • Panel listy znajomych już jest wyświetlany poprawnie pod iOS-em.
  • Jednoczesne otwarcie panelu społecznościowego i tablicy wyników nie uniemożliwia już otwarcia głównego menu.
  • Przycisk trybu przenikania pojawia się już w wersji mobilnej.
  • Czas serwera nie jest już wyświetlany podczas gry.
  • Widżet rozpoczęcia gry nie nachodzi już na pasek wyposażenia w wersji mobilnej.
  • Wynik wyświetlany pod koniec rundy zawiera teraz podsumowanie z wszystkich rund.

Ratowanie Świata

Ratowanie Świata

Co nowego?

Kosmiczne skały
Średnie zachmurzenie, możliwe opady meteorytów! W tej nowej symulacji Gier Wojennych wstrząśnie wami – i całą bazą! – porządny deszcz meteorytów.

Rex Jonesy
Pokażcie pustakom dzikość tyranozaura dzięki nowemu Żołnierzowi o Sile Jaszczura!

Misje i systemy

Nowa symulacja Gier Wojennych: Kosmiczne skały

  • W tej symulacji Gier Wojennych na waszą bazę spadnie deszcz meteorytów.
  • Gracze pod koniec każdej fali zmierzą się z gradem meteorytów lub jednym ogromnym meteorytem. Zestrzelcie je zanim spadną lub zbudujcie odpowiednie schronienie!
  • Kolejna symulacja Gier Wojennych oznacza więcej szans na zdobycie talonów okolicznościowych, nowy sztandar i bardziej różnorodne zadania dnia.

Poprawki błędów

  • Interfejs przycisków jest już wyświetlany poprawnie przy budynku w misji ewakuacji schronu.
  • Talony okolicznościowe pokazywane w interfejsie lam rentgenowskich będą zmieniać się na nowy typ talonów okolicznościowych po zakończeniu poprzedniego wydarzenia.
  • Interfejs pokazuje już prawidłowe przedmioty/podręczniki szkoleniowe otrzymane po transformacji.
    • Uwaga: Transformacja nigdy nie zapewniała 1/4/9 „podstawowych” podręczników szkoleniowych / projektów – tych, które gracze otrzymywali poddając przedmioty recyklingowi. W interfejsie pojawiała się jednak błędna informacja, że otrzymają oni takie elementy.
    • Każdy gracz, który skorzystał z opcji transformacji od czasu wersji 7.40 do chwili obecnej, otrzyma prezent zawierający podręczniki szkoleniowe, których nie otrzymał, choć były wyświetlone w interfejsie.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający graczom rozpoczęcie misji obrony burzowej tarczy 10 w Dolinie Samowitości.

Interfejs

  • W opisie nagrody za Gry Wojenne w Dolinie Samowitości zmieniono „rzadki profit+” na „profit+”, aby wziąć pod uwagę fakt, że gracz może otrzymać profit+ o różnej klasie rzadkości.

Poprawki błędów

  • Wszystkie listy modyfikatorów misji teraz wyświetlają poprawnie wszystkie modyfikatory.
    • Wcześniej mogły one wyświetlać tylko 4 modyfikatory, nawet jeśli włączono ich więcej.
  • Pasek przewijania w interfejsie potwierdzenia recyklingu działa już poprawnie podczas gry przy użyciu pada.
  • Wielokrotne naciskanie przycisku powtórki nie będzie już powodować wielokrotnego odtwarzania kwestii nagrody za zadanie.
  • Zbrojownia nie będzie już oznaczana wykrzyknikiem, jeśli opcje transformacji lub księgi kolekcji zawierają nieprzejrzane lub zablokowane przedmioty.
  • Minimapa nie jest już całkiem biała do czasu wypowiedzi Ray przed rozpoczęciem misji.
  • Nawigacja w menu po anulowaniu poszukiwania misji przy użyciu pada działa już poprawnie.
  • Gracze nie będą się już blokować na ekranie nagród za ekspedycję, jeśli spróbują odebrać nagrody podczas dobierania graczy lub pobytu w aktywnym lobby.
  • Usunięto błąd powodujący rozszerzanie i blokowanie się zadania okolicznościowego, co uniemożliwiało nawigację tej opcji na konsolach.

Wydajność

  • Zredukowano zacinanie się gry w różnych sytuacjach w menu, np. podczas:
    • Otwierania menu pola ekspedycji lub pola oddziału
    • Przydzielania bohatera do zespołu
    • Przeglądania listy przedmiotów na ekranie transformacji
    • Aktywacji wzmocnienia PD
    • Ulepszania gadżetów
  • Usprawniono wczytywanie klienta gry, by zapobiec zacinaniu się gry w trakcie rozgrywki.
  • Usprawniono zbieranie danych nt. wydajności, co w przyszłości pomoże nam identyfikować problemy z wydajnością gry.

Bohaterowie

  • Dodaliśmy nowego bohatera do sklepu okolicznościowego: Rex Jonesy z łoskotem wkracza do akcji!
    • Profit standardowy: Siła Jaszczura
      • Co sekundę dodaje 3% aktualnego poziomu zdrowia do obrażeń przy następnym trafieniu z broni dystansowej.
    • Profit dowódcy: Siła Jaszczura +
      • Co sekundę dodaje 9% aktualnego poziomu zdrowia do obrażeń przy następnym trafieniu z broni dystansowej.
    • W sklepie okolicznościowym od 23 maja, godz. 2:00 czasu polskiego.

Poprawki błędów

  • Efekt BAZY Budowniczego nie działa już na zniszczone elementy budowli.
  • EWKA nie detonuje już pobliskich min zbliżeniowych w momencie jej postawienia.
  • Fala Uderzeniowa nie zużywa już energii ani nie nalicza czasu odnowienia, jeśli przerwano jej działanie.
  • Wabik w połączeniu z profitem „Twój Ruch, Zbóju” nie zadaje już obrażeń obszarowych sojusznikom.
  • Przesunięcie do przodu już nalicza poprawnie pełną premię do prędkości ruchu.
  • Szarża nie celuje już w sojuszników i postacie niezależne.
  • Wieża Elektryczna teraz atakuje również przeciwników schowanych za niskimi ścianami.
  • Animacja Fali Uderzeniowej już się nie zacina.
  • MISIU nalicza teraz właściwy czas odnowienia, gdy zostanie użyty przez gracza posiadającego mniej niż 60 pkt. energii.
  • Efekt graficzny profitu W Opałach nie utrzymuje się już po zmianie broni w trakcie przeładowywania.
  • Wyssanie życia z profitu Instynkt Łowcy teraz prawidłowo stosuje się tylko do ataków w zwarciu zamiast do wszystkich rodzajów ataków.
  • Uderzenie Burzące nie przenika już przez MISIA.
  • Syfon Fazowy nie nakłada już efektu leczenia podczas przenikania przez sojuszników.
  • Syfon Fazowy pokazuje teraz prawidłową siłę leczenia, gdy zostanie użyty jako profit dowódcy.
  • Armata Mieciobrodego o Czarnym Sercu nie może już wielokrotnie trafiać Króla Burzy.
  • Zdolności Rubieżnika mają teraz odpowiednią redukcję czasu odnowienia, jeśli zostaną użyte z 1 fragmentem ładunku.

Bronie i przedmioty

Poprawki błędów

  • Trwałość Przytulnego Ogniska resetuje się poprawnie po wczytaniu stanu sprzed misji Gier Wojennych lub obrony burzowej tarczy.

Rozgrywka

Poprawki błędów

  • Trwałość pułapek jest już prawidłowo przywracana do wartości sprzed misji po porażce w Grach Wojennych lub misji obrony burzowej tarczy.
    • Uwaga: Pracujemy nad poprawką przywracającą trwałość, gdy misja kończy się sukcesem.
  • Gracze będą teraz likwidowani, gdy spadną z krawędzi świata w strefie burzowej tarczy w Deskogrodzie.
  • Można już tworzyć przedmioty bez dłuższego opóźnienia.
  • Opcja „Stwórz i umieść” teraz prawidłowo umieszcza przedmiot w polu po stworzeniu go.

Dźwięk

  • Odgłosy zniszczenia mgielnych kokonów są już odtwarzane poprawnie podczas Gier Wojennych.

Ogólne

Interfejs

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd na ekranie opcji, sprawiający, że wszystkie suwaki były o połowę cieńsze, niż normalnie.

epicgames.com/fortnite/pl/patch-notes/v9-10

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z Fortnite