Reklama

Aktualizacja Fortnite 10.40 – Odbijacze, 2X EXP i dobieranie po skillu!

Fortnite

Reklama

Szczegółowy opis nadchodzących zmian w aktualizacji 10.40!

Reklama

Battle Royale

Co nowego?

Mordownia

Sprawdźcie swoje umiejętności i pamięć mięśniową! Celem tego nowego trybu jest jak najszybsze dotarcie do końca przy jednoczesnym likwidowaniu celów po drodze. Rywalizujcie ze znajomymi lub innymi graczami o najlepszy czas w rankingu. Pochwalcie się najlepszymi czasami, używając hasztaga #FortniteCombine!
10BR_TheCombine_Social.jpg

Rozgwieżdżone Przedmieścia

Prosiliście kiedyś spadającą gwiazdę o dobre łupy? Odwiedźcie tę nową strefę szczeliny, a wasze marzenia się spełnią – znajdziecie tam spadające gwiazdy pełne fantów!

Reklama

Tryby okresowe:

Ruszane Strefy

Rodzaj drużyn: solo | Odradzanie się: wyłączone

Symulacja końcówki meczu Battle Royale – ale na ograniczonej przestrzeni! Likwidujcie konkurencję, unikając zbliżającej się burzy. Losowo generowane elementy i ekwipunek sprawiają, że każda runda jest wyjątkowa.

Możecie wskoczyć do kolejki z maksymalnie 15 znajomymi.

  • Ruszane Strefy: Koloseum
    • Autor: Jesgran.
    • Zostańcie najlepszymi gladiatorami świata na tej wyspie inspirowanej antycznym Koloseum. Otwarty styl mapy wymaga szybkiego budowania.
  • Ruszane Strefy: Pustynia
    • Autor: JotaPeGame.
    • Przedrzyjcie się przez pustynne miasteczko do ostatniego kręgu. Zróżnicowanie broni i duża mobilność zapewniają wyjątkową rozgrywkę.
  • Ruszane Strefy: Spływ Rzeką
    • Autor: Enigma.
    • Pozostańcie w strefie bezpiecznej, pędząc rzeką na tej oryginalnej wyspie z trybu Ruszane Strefy. Gotowe panele skokowe i stały tor ruchu burzy pozwalają się zapoznać z mapą w kilka rund.
  • Ruszane Strefy: Wir
    • Autor: Zeroyahero.
    • Ta wyspa to niezwykła wersja Ruszanych Stref z górzystym terenem do pokonania. Zmiany wysokości pomiędzy strefami mogą być drastyczne!

Bronie i przedmioty

  • Wybuchowy Batarang
    • Do piknięć sygnalizujących odległość dodano ikonę wizualizatora dźwięków.
  • Bańkosłona
    • Bańkosłona rzucona w innych graczy odbije się od nich.
  • Przywrócono do gry:
    • Odbijacz
      • Rzadka pułapka.
      • Pojawia się w stosach po 3 szt.
      • Można go znaleźć w zrzutach zaopatrzenia, automatach, lamach i luzem.
      • Można umieścić go na podłodze, ścianie lub rampach/schodach.
      • Wzmacnia skok w kierunku prostopadłym do powierzchni, na której znajduje się pułapka.
  • Włączono Chwytak Batmana i Wybuchowy Batarang w trybach Areny i w turniejach.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że paski zdrowia pojazdów nie były widoczne.
  • Kiedy obiekt ze Złomoszczeliny uderza w gracza przebranego za krzak, nie będzie już zadawać obrażeń graczowi, a krzakowi.
  • Gracze używający Chwytaka do wchodzenia do strefy szczeliny, mogą już poruszać się swobodnie podczas szybowania.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze przebrani za rekwizyt mogli rozkładać lotnie.
  • Gracze przebrani za rekwizyt są już wykrywani przez system naprowadzający Wybuchowego Batarangu.
  • Wybuchowe Batarangi nie będą już zawisać już w powietrzu po zniszczeniu obiektu, na którym się znajdowały.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że porażająca pułapka nie pojawiała się w tym samym miejscu, w którym była widoczna w podglądzie.
  • Bańkosłony dołączone do zrzutu zaopatrzenia nie znikają już zniszczeniu zrzutu.
  • Bańkosłony nie chronią już przed obrażeniami od upadku.
  • Bańkosłony nie zacinają się już w powietrzu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Bańkosłony nie dołączały się do pojazdu, jeśli zostały rzucone przez gracza znajdującego się w tym pojeździe.

Rozgrywka

  • Weekend z podwójnym PD!
    • W ten weekend bawcie się dwa razy lepiej. Od godz. 15:00 w piątek 27 września do godz. 15:00 w poniedziałek 30 września każdy rozegrany mecz zapewni wam podwójną liczbę PD.
  • Dobieranie graczy
    • Do głównych trybów wprowadzono poprawioną logikę dobierania graczy.
      • Gracze będą teraz częściej dobierani z osobami o podobnym poziomie umiejętności.
      • Im będą lepsi, tym wyższy będzie poziom ich przeciwników.
      • Będziemy stopniowo wprowadzać tę zmianę do podstawowych trybów we wszystkich regionach w miarę testowania i monitorowania efektów.
      • Aby dowiedzieć się więcej, przeczytajcie wpis na blogu.
  • Kontrolery otrzymały nowe ustawienia czułości i wspomagania celowania.
    • Aby dowiedzieć się więcej na ich temat, zajrzyjcie do wpisu na blogu.
    • Uwaga: w tych ustawieniach celownik zmienia kolor na czerwony, gdy zostanie skierowany na wrogi cel znajdujący się w skutecznym zasięgu, czyli zanim nastąpi spadek obrażeń broni w związku z odległością.
  • Mordownia
    • Ten nowy tryb to doskonała okazja, by zapoznać się z ulepszeniami opcjami kontrolera, o których wspomnieliśmy powyżej!
      • Chociaż Mordownia świetnie sprawdza się w testach nowego sterowania, możecie grać w tym trybie również przy użyciu „klasycznego” sterowania, myszy i klawiatury lub ekranu dotykowego.
    • Celem tego trybu jest jak najszybsze dotarcie do końca po zlikwidowaniu wszystkich celów po drodze.
      • To tryb rankingowy, co pozwoli wam rywalizować na czasy ze znajomymi i innymi graczami.
        • Każdy ranking ma możliwość sortowania czasów wg ulubionej metody sterowania.
  • Rozgwieżdżone Przedmieścia
    • Wraz ze strefą szczeliny powróciło zrujnowane osiedle z okolic Przyjemnego Parku, ale teraz ma własną wspólnotę mieszkaniową i okazuje się przyjemnym miejscem do zamieszkania!
      • Tak przyjemnym, że spadające gwiazdy chcą spadać właśnie tutaj. Zniszczcie je, a zdobędziecie potężne przedmioty, w tym broń, jakiej jeszcze nie widzieliście!
  • Moczary Odpoczynku
    • Gracze przebrani za rekwizyty mogą już kucać, by wrócić do normalnej postaci.
  • Członkowie tej samej drużyny nie otrzymują już znaczników trafień.
  • Usunięto przypisanie resetowania kamery.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze w strefie szczeliny mogli używać graffiti bez końca.
  • Wybrany fragment budowli nie resetuje się już do opcji ściany po wyłączeniu opcji „Wyzerowanie wyboru budowli” przez graczy używających kontrolera.

Dźwięk

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że odgłosy skrzyni odtwarzały się ciągle po otwarciu skrzyni.
  • Muzyka z emotki Gdzie Jest Matt nie resetuje się już po każdej pętli.

Interfejs

  • Opcja „Pomoc dot. sterowania” przeznaczona tylko dla platform mobilnych nie jest już obecna na innych platformach.
  • Opcja „Edycja elementu budowli” znajduje się od teraz w sekcji „Budowanie” w ustawieniach sterowania, a nie w sekcji „Różne”.

Poprawki błędów

  • Statystyki meczu nie wychodzą już poza ekran świętowania Królewskiego Zwycięstwa.

Powtórki

Poprawki błędów

  • Ostrzeżenie „Jesteś na obszarze burzy” nie pojawia się już na ekranie wielokrotnie przy przełączaniu się między różnymi graczami w trybie obserwatora.
  • Efekty dźwiękowe Bańkosłony nie odtwarzają się już nieprawidłowo przy przewijaniu powtórki.

Wersja na urządzenia mobilne

  • Do ustawień czułości edycji/budowania dodano mnożnik x 2.
  • Poprawiono opis przyśpieszenia rozglądania się.
  • Przełączanie celowania jest domyślnie włączone.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się gry przy skoku z busa bojowego na słabszych urządzeniach z systemem iOS.
  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się gry przy przełączaniu schematów sterowania, jeśli na ekranie wyboru trybu strzelania gracze wybrali własny tryb.
  • Przycisk trybu strzelania w menu ustawień wskazuje aktualnie wybrany tryb strzelania.
  • Krzyżyk celowniczy celownika karabinu szturmowego z lunetą wczytuje się już poprawnie.
  • Gracze będą w stanie edytować lub zniszczyć element podłogi znajdujący się na polu 1×1 gotowego budynku.
  • Nie można już strzelać do gracza kucającego za zbudowanymi schodami, strzelając przez nie.
  • Menu zaproszeń do znajomych nie wyświetla już podwójnych potwierdzeń.
  • Gracze będą już w stanie zmienić się w rekwizyt na Moczarach Odpoczynku bez potrzeby zmieniania interfejsu w grze.
  • Po użyciu dedykowanego przycisku automaty do sprzedaży przedmiotów zapewniają wyświetlany przedmiot.
  • Funkcja edycji dotykiem zeruje się po wciśnięciu przycisku resetu w ustawieniach.
  • Wciśnięty przycisk aktywacji czatu głosowego nie będzie już wyświetlać białego kwadratu.
  • Podczas umieszczania gotowca lub galerii z włączonym filtrem „Retro” schemat będzie już widoczny.
  • Wybranie opcji „Zablokuj i zgłoś” nie powoduje już, że użytkownik dwukrotnie pojawia się na liście zablokowanych.
  • Wprowadziliśmy poprawki graficzne następujących elementów:
    • Strój Króliczek Niewielkanocny
    • Strój Aksjomat
    • Strój Neo-Versa
    • Peleryna stroju Nieskończony
    • Stroje bazujące na modelu Jonesy’ego
    • Plecak Standardowe Wyposażenie
    • Emotka Pełne Wychylenie
    • Beczki w Wypasionej Wyrwie
    • Latająca Wyspa

Podsumowanie

  • Na serwerze od 19 września
  • Poprawka z 19 września
    • O połowę skrócono czas tańca w Czasie na Taco.
  • Zmiany z serwera 20 września
    • Naprawiono błąd, przez który nie były rejestrowane postępy w realizacji celu „Zadaj obrażenia wspólnie ze swoją parą lub oddziałem” misji Ducha Zespołu w Naparzance.

Tryb kreatywny

Tryb kreatywny

Ruszane Strefy
Trwa walka w Ruszanych Strefach – #FortniteZoneWars – i pora do niej dołączyć. Zagrajcie w najpopularniejsze fanowskie warianty Ruszanych Stref udostępnione jako tryby okresowe. Zgarnijcie ze sklepu zestaw wyzwań Ruszanych Stref, by otrzymać stroje Gorący Strefiarz i Groźna Strefiara. Ukończcie wyzwania i zdobądźcie dodatkowe nagrody.
10CM_ZoneWars_Logo_Social.jpg

Straszne rekwizyty – galeria i urządzenia
Już prawie czas… Czas dyń, duchów, grobów i nawiedzonych domów. Galerie „Straszne rekwizyty” i „Straszne cząsteczki” zawierają całe mnóstwo upiornych budowli i elementów graficznych, które świetnie sprawdzą się w grach-horrorach. Pamiętajcie też o urządzeniach radia i głośnika, gdzie znajdziecie multum przerażających dźwięków.
10CM_HalloweenProp_Social.jpg

Latarka i personalizowane oświetlenie
Wyjęta latarka oświetli obszar przed wami. Personalizowane oświetlenie może się włączać lub wyłączać w wyniku interakcji z graczem lub wydarzeń. To doskonały sposób na stworzenie odpowiedniego nastroju w nawiedzonym domu.
10CM_Flashlight_Social.jpg

Ustawiacz stworów
Z tym urządzeniem stworzycie przerażające, zaskakujące sceny. Pozwoli wam ono na ustawienie pojedynczych stworów w bardzo bliskiej odległości od graczy. Niespodzianka!
10CM_CreaturePlacer_Social.jpg

Rozgrywka

  • Do opcji „Limit czasu” w ustawieniach menu „Moja wyspa” dodano nowe wartości: 30 min, 45 min, 60 min, 90 min, 120 min.

Poprawki błędów

  • Strzelba strusiowa nie będzie już wypadać z BRUTALA po jego zniszczeniu.
  • Gracze w minigrze nie powinni już mieć możliwości obserwowania osób w centrum.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze zlikwidowani przy szybowaniu na lotni, po odrodzeniu się nie mogli atakować.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli dołączyć do trwającego meczu w trakcie odliczania do końca rundy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że obserwatorzy, którzy dołączyli do trwającego meczu, nie mogli wziąć udziału w kolejnej grze po zrestartowaniu meczu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po zakończeniu rundy na ekranach obserwatorów pojawiał się ekran porażki.

Bronie i przedmioty

  • Dodano rzadki wariant wyrzutni rakiet.

Gotowce i galerie

  • Dodano 2 nowe gotowce.
    • Magazyn na Rozdrożach Rupieci
    • Rampa załadunkowa na Rozdrożach Rupieci
  • Dodano nowe galerie.
    • Galeria rekwizytów z Rozdroży Rupieci
    • Suchy klif – galeria
  • Straszne rekwizyty – galeria
    • Duchy
    • Groby
    • Bele siana
    • Strachy na wróble
    • Latarnie, świece i światła
    • Pająki i pajęczyny
    • Dynie
    • Kubełki cukierków
    • Generator dymu
    • Przedmioty nadmuchiwane
  • Straszne cząsteczki – galeria
    • Mrugające oczy
    • Mgła
    • Nietoperze
  • Personalizowane światło – galeria
    • Te światła mają opcje, które umożliwiają dostosowanie ich do potrzeb. Mogą też być włączane i wyłączane przy użyciu aktywatorów lub wskutek interakcji z graczami.
    • Wł., wył. (Domyślnie: wł.)
    • Aktywuj w fazie gry: nigdy, przed grą, rozgrzewka, początek gry (Domyślnie: nigdy).
    • Jasność: 0–10 (Domyślnie: 5).
    • Kolor: biały, czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, zielononiebieski, niebieski, fioletowy, kolor drużyny (Domyślnie: pomarańczowy).
    • Filtr początkowego koloru drużyny: żaden, drużyna 1–16 (Domyślnie: żaden).
      • Działa tylko wtedy, gdy w opcjach koloru wybrano ustawienie „kolor drużyny”.
    • Czas włączenia po użyciu: określa opóźnienie, z jakim światło włącza się po interakcji z graczem.
      • Natychmiast, 1–5 s (Domyślnie: natychmiast).
    • Filtr drużyn włączających: określa, która drużyna może włączyć światło.
      • Brak, wszystkie, drużyna 1-16 (Domyślnie: brak).
    • Czas wyłączenia po użyciu: określa opóźnienie, z jakim światło wyłącza się po interakcji z graczem.
      • Natychmiast, 1–5 s (Domyślnie: natychmiast).
    • Filtr drużyn wyłączających: określa, która drużyna może wyłączyć światło.
      • Brak, wszystkie, drużyna 1-16 (Domyślnie: brak).
    • Obsługa odbiorników
      • Włącz przy transmisji od: brak kanału, kanał 1-50 (Domyślnie: brak kanału).
      • Wyłącz przy transmisji od: brak kanału, kanał 1-50 (Domyślnie: brak kanału).
      • Przełącz przy transmisji od: brak kanału, kanał 1-50 (Domyślnie: brak kanału).
      • Resetuj przy transmisji od: przywraca początkowe ustawienia światła.
        • Brak kanału, 1-50 (domyślnie: brak kanału)
      • Zmień barwę na kolor drużyny przy transmisji od: zmienia kolor światła na barwę drużyny gracza, który je włączył.
        • Brak kanału, 1-50 (domyślnie: brak kanału)
  • Do magazynu Przybysza w Stęchłym Składzie dodano więcej rekwizytów.
  • Do galerii Stęchłego Składu i Stołówki dodano więcej rekwizytów.

Poprawki błędów

  • Poprawiono literówkę w słowie „Instant” w angielskiej wersji opisu galerii Bohatera i Złoczyńcy.
  • Efekty leczące Kevina Sześciana nie pozostają aktywne po usunięciu Kevina Sześciana z tworzonej wyspy.
  • Uzupełniono brakujące kolumny narożne gotowca z nawiedzonym grobowcem.

Urządzenia

  • Dodano ustawiacz stworów.
    • Ustawiacz pozwala ustawiać na mapie pojedyncze potwory, dokładnie tam, gdzie chcecie. Jeśli na waszej mapie znajdzie się menadżer potworów, stwory umieszczone przy użyciu ustawiacza będą mu podlegać.
    • Typ stwora: bies, czerwony bies, brutal, czerwony brutal, zasięgowy, megabrutal, lodowy bies, duży lodowy bies, lodowy brutal, duży lodowy brutal, lodowy zasięgowy, trujący bies, eksplodujący brutal (Domyślnie: bies).
    • Zasięg aktywacji: 1-15 pól (Domyślnie: 7 pól).
    • Widoczność efektów pojawiania się: Wł., wył. (Domyślnie: wł).
    • Aktywuj w fazie gry: nigdy, przed grą, rozgrzewka, początek gry (Domyślnie: początek gry)
    • Rodzaj znikania: odległość od wroga, odległość od generatora (Domyślnie: odległość od wroga).
    • Zasięg znikania: 1-20 pól (Domyślnie: 9 pól).
    • Generuj tylko w razie potrzeby: Możecie skorzystać z tej opcji, by uniemożliwić pojawienie się nowego stwora – nawet po użyciu aktywatorów – jeśli poprzedni nadal żyje.
      • Wł., wył. (Domyślnie: wł.)
    • Generuj przy transmisji od: brak kanału, 1-50 (Domyślnie: brak kanału).
    • Spraw, by znikał przy transmisji od: brak kanału, 1-50 (Domyślnie: brak kanału).
    • Po likwidacji transmituj na: brak kanału, 1-50 (Domyślnie: brak kanału).
  • Dodano urządzenie ustawień rundy.
    • Urządzenie pozwala wam na zmianę ustawień każdej z rund lub konkretnej rundy w grze. Można je aktywować lub dezaktywować przy użyciu odbiorników, co umożliwia dalsze modyfikacje w trakcie gry.
    • Runda: określa, w której rundzie stosowane są dane ustawienia.
      • Wszystkie, 1–100 (Domyślnie: wszystkie).
    • Włączone na początku minigry: włączone, wyłączone (Domyślnie: włączone)
    • Zachowaj przedmioty po zakończeniu rundy: nie zastępuj, nie, tak (Domyślnie: nie zastępuj).
    • Zachowaj zasoby po zakończeniu rundy: nie zastępuj, żadne, 25%, 50%, 75%, 100% (Domyślnie: nie zastępuj).
    • Przeładuj i uzupełnij broń na początku każdej rundy: nie zastępuj, nie, tak (Domyślnie: nie zastępuj).
    • Drewno otrzymywane co rundę: brak, 5, 10, 25, 50, 100, 150, 200, 250, 500, 1000, 1500, 2000 (Domyślnie: brak).
    • Metal otrzymywany co rundę: brak, 5, 10, 25, 50, 100, 150, 200, 250, 500, 1000, 1500, 2000 (Domyślnie: brak).
    • Kamień otrzymywany co rundę: brak, 5, 10, 25, 50, 100, 150, 200, 250, 500, 1000, 1500, 2000 (Domyślnie: brak).
    • Drewno otrzymywane co rundę przez zwycięzców: brak, 5, 10, 25, 50, 100, 150, 200, 250, 500, 1000, 1500, 2000 (Domyślnie: brak).
    • Metal otrzymywany co rundę przez zwycięzców: brak, 5, 10, 25, 50, 100, 150, 200, 250, 500, 1000, 1500, 2000 (Domyślnie: brak).
    • Kamień otrzymywany co rundę przez zwycięzców: brak, 5, 10, 25, 50, 100, 150, 200, 250, 500, 1000, 1500, 2000 (Domyślnie: brak).
    • Zachowaj przedmioty po zakończeniu rundy: nie zastępuj, nie, tak (Domyślnie: nie zastępuj).
    • Obsługa odbiorników:
      • Włącz przy transmisji od: brak kanału, 1-50 (Domyślnie: brak kanału).
      • Wyłącz przy transmisji od: brak kanału, 1-50 (Domyślnie: brak kanału).
      • Wyłącz warunki zakończenia rundy przy transmisji od: brak kanału, 1-50 (Domyślnie: brak kanału).
  • Opcja „Czas do odrodzenia” w urządzeniu Wartownika otrzymała dodatkowe wartości: 10 s, 15 s, 20 s, 25 s, 30 s, 40 s, 50 s, 60 s.
  • Generator przedmiotów do przechwycenia otrzymał nową opcję, „Aktywuj”.
    • Po zwróceniu przedmiotu transmituj na: nadaje transmisję na określonym kanale po zwróceniu upuszczonego przedmiotu do przechwycenia.
      • Brak kanału, 1-50 (Domyślnie: brak kanału).
  • Zmieniono zachowanie generatora przedmiotów do przechwycenia przy wyłączaniu.
    • W momencie wyłączenia generatora przedmiot do przechwycenia, który nie został podniesiony, znika.
  • Dodano nową opcję do generatora piłek.
    • Materiał piłki: domyślny (niebieski), biały, czerwony, żółty, zielony, odcienie szarości, chromowany (Domyślnie: domyślny).
    • Aktywuj powłokę energetyczną: wyłączone, włączone (Domyślnie: włączone).
  • Dodano nowy element do galerii przedmiotów do zebrania: dynię.
  • Dodano nową opcję do Rekwizytomatu:
    • Zdrowie rekwizytu: określa, czy zdrowie rekwizytu ma zależeć od jego rozmiaru, czy od ustawień pkt. zdrowia w ustawieniach gry lub urządzeniu ustawień drużyny.
      • Odpowiednio do rozmiaru, nie zastępuj (Domyślnie: odpowiednio do rozmiaru).
  • Dodano nowe utwory do urządzenia radia: Nawiedzony Hotel, Nocne środowiskowe, Obóz harataczy, Niski poziom zagrożenia, Środowiskowe – nietoperze, Środowiskowe – skrzypienie 1, Środowiskowe – skrzypienie 2, Środowiskowe – skrzypienie 3, Środowiskowe – skrzypienie 4, Środowiskowe – skrzypienie 5, Środowiskowe – skrzypienie 6, Środowiskowe – świerszcze, Środowiskowe – kapanie, Środowiskowe – ogień 1, Środowiskowe – ogień 2, Środowiskowe – podłoga 1, Środowiskowe – podłoga 2, Środowiskowe – podłoga 3, Środowiskowe – owady, Środowiskowe – otoczenie 1, Środowiskowe – otoczenie 2, Środowiskowe – otoczenie 3, Środowiskowe – głosy, Środowiskowe – wiatr 1, Środowiskowe – wiatr 2, Środowiskowe – wiatr 3, Środowiskowe – wiatr 4, Środowiskowe – szept wiatru.
  • Dodano nowe dźwięki do urządzenia głośnika: Halloween – tajemniczy, Halloween – negatywny, Halloween – pozytywny, Halloween – przestrach A, Halloween – przestrach B, Halloween – tajemnica, Halloween – początek, Halloween – zwycięstwo, Halloween – nietoperze, Halloween – duchy, Halloween – śmiech A, Halloween — śmiech B, Halloween – śpiewy, Halloween – szepty.

Poprawki błędów

  • Rzucone aktywatory nie będą pojawiać się w miejscu innym, niż planowane.
  • Urządzenie komunikatów w interfejsie poprawnie wyświetla komunikaty w trybach okresowych i na opublikowanych wyspach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że automaty do sprzedaży przedmiotów nie działały, jeśli wygenerowały element, który nie został zebrany na końcu poprzedniego meczu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że aktywator opcji „Po stworzeniu przedmiotu transmituj na” nie działał, jeśli element z automatu sprzedającego przedmioty został wygenerowany przy użyciu innego aktywatora.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przejście do ustawień „Mojej wyspy” zmniejszało liczbę pkt. zdrowia BRUTALA do 100.
  • Spowolnienie pod koniec gry nie działa już na graczy nie biorących udziału w tej grze, ale znajdujących się na tym samym serwerze.
  • Naprawiono różne błędy urządzenia strefy punktowanej:
    • Gracze mogą już poprawnie przejmować elementy, które podnieśli na Arenie.
    • Funkcja filtra przedmiotów punktowanych u graczy działa poprawnie.
    • Zaktualizowano opis opcji „Zużywaj przedmiot po zdobyciu punktów”.
  • Urządzenie celu wyświetla poprawną liczbę pkt. zdrowia u obserwatorów, którzy dołączyli w trakcie gry.

Interfejs i opcje społecznościowe

  • Poprawiono styl interfejsu w menu „Stwórz wyspę”.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli używać menu „Moja wyspa” w trakcie gry, jeśli pozostawili menu otwarte po rozpoczęciu meczu.

Wersja na urządzenia mobilne

Poprawki błędów

  • Galeria „Bohater/Złoczyńca” jest już widoczna.
  • Bieżnia w gotowcu z posiadłością bohatera nie ma już przycisku „Otwórz”.

Ratowanie Świata

Co nowego?

Miniwątek fabularny: „Ponad czas”
Czas się zepsuł! Dołączcie do Kierownika Riggsa w wyścigu z… na pewno nie z czasem, bo ten przecież jest zepsuty…
10StW_Quest_BigBen_Social.jpg

Quinn ostatni raz rusza w drogę!
W tym tygodniu po raz ostatni wybierzecie się z Quinn w podróż przez Dziwny kraj i pomożecie jej dotrzeć do stacji radiowej. Ładujcie furgonetkę i zbierajcie grupę, bo pora ruszać w drogę z nowym zadaniem tygodniowym!
10StW_Social_Main-Stage-Quinn_1920x1080.jpg

Misje i systemy

  • W grze zawitał miniwątek fabularny, „Ponad czas”.
    • Ukończcie miniwątek, by zdobyć talony wydarzenia „Pora ruszać w drogę” i złoto.
  • Dodano więcej stref z miastami duchów w dalszych misjach Doliny Samowitości, by dać więcej możliwości graczom, którzy starają się ukończyć kampanię.
  • Dodano ostateczne zadanie kończące kampanię „Stawaj do walki”.
    • Ukończcie to nowe zadanie w Dolinie Samowitości, a będziecie świadkami małej niespodzianki!
  • Modyfikator burzy eksplodująca bomba śmierci, modyfikator minibossa impuls obrażeń i eksplodujące pustaki w Grach Wojennych nie aktywują już butli z gazem.

Poprawki błędów

  • Zadania z Doliny Samowitości można teraz ukończyć we wszystkich spełniających wymagania strefach Twine Peaks.
  • Gracze stojący przed wyrzutnią do ćwiczenia strzelania nie blokują już glinianych dysków.
  • Gra nie desynchronizuje się już, gdy gracze stoją na balonie z czujnikami z zadania „Wielki mlask”.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał niektórym klientom gry interakcję z bombą w misji dostarczenia bomby.

Interfejs

  • Dostosowano pojawiające się okienka z komunikatami, by jasno informowały, kiedy nie można umieścić obrońców w grze.

Poprawki błędów

  • Sortowanie wg podtypu poprawnie sortuje schematy broni w Zbrojowni.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ikony koła emotek przy podglądzie w strefie były za małe.
  • Przycisk „Użyj wzmocnienia PD” w zakładce Dowodzenia nie generuje już wielu okien potwierdzenia, gdy gracze korzystają z klawiatury i myszy.
  • Naprawiono brakującą ikonę amunicji w znaczniku interakcji punktu strażniczego obrońcy.
  • Naprawiono błąd występujący na ekranie wyników, który powodował, że animacje medali zacinały się lub spłaszczały.
  • Wyłączono możliwość zmiany ustawienia prywatności w menu opcji społecznościowych podczas dobierania graczy tak, aby było spójne z innymi ustawieniami prywatności.

Bohaterowie

Poprawki błędów

  • Profit dowódcy Technologia Kosmiczna poprawnie zwiększa zadawane obrażenia.
  • Gadżet Pole Zwalniające spada na ziemię po zniszczeniu podłogi pod nim.
  • Sub-Wafli nie da się już zdobyć, niszcząc budowle graczy ani strzelając do metalowych budynków.
    • W związku z tą zmianą Pokazowa Quinn otrzyma możliwość resetu.
  • BAZA nie wyświetla się już na pasku szybkiego dostępu po jego zablokowaniu.

Bronie i przedmioty

  • Do sklepu tygodniowego z hukiem wpada Strzelbo Staccato.
    • Automatyczna strzelba o pociskach przebijających wrogów. Ma wysoką pojemność magazynka, siłę trafienia i szybkostrzelność.
    • W sklepie tygodniowym od czwartku, 26 września, godz. 2:00 czasu polskiego, do czwartku, 3 października, godz. 2:00 czasu polskiego.

Poprawki błędów

  • Następujące bronie nie zadają już obrażeń butlom z gazem:
    • Przebijacz Bębenków – Impuls Dźwiękowy
    • Mikrofon – Impuls Sprzężenia
    • Plazmatron 9000
    • Pulsar 9000
    • Woofer
  • Naprawiono zbyt drastyczny spadek obrażeń wraz z odległością, powodujący, że eksplozje następujących broni niższych klas rzadkości zadawały mniejsze obrażenia, niż powinny:
    • Kanonada
    • Decyblaster
    • Smoczy Szpon
    • Smocza Furia
    • Smocza Siła
    • Wyrzutnia Pisanek
    • Zwiastun Wolności
    • Dżabbersmok
    • Instrumencik Śmierci
    • Wyrzutnia V6
    • Wyrzutnia lampowa
    • Dezintegrator Vindertechu
    • Porażacz
  • Naprawiono błąd, który powodował, że silne ataki bronią białą zadawały mniej obrażeń, niż powinny. W przypadku niektórych ataków zmiana jest niewielka, ale większość z nich stała się o wiele mocniejsza.
    • Czarna Dziura
    • Cięcia ze Sztychem – ponadto zwiększono prędkość ataku o 35%
    • Podwójne Rąbnięcie
    • Podwójne Grzmotnięcie – zmniejszono także koszt energii, z 60 do 40
    • Podwójne Cięcie – zmniejszono koszt energii, z 60 do 40
    • Elektryczne Uderzenie
    • Energetyczne Uderzenie
    • Zamach Golfowy
    • Home Run
    • Hydrauliczny Cios
    • Szranki
    • Cios z Doskoku
    • Atak Wirowy
    • Zamach Znad Głowy
    • Pchnięcie i Cios
    • Poczwórne Cięcie
    • Widmowe Uderzenie
    • Steampunkowy Cios
    • Podbicie i Zamach
    • Wirujący Atak
  • Poprawiono strefę zadawania obrażeń silnych ataków, by znajdowała się z przodu punktu trafienia, a nie w centrum. Zmiana objęła następujące bronie:
    • Wola Strażnika
    • Kafar
    • Wal d’Mar
  • Poziom mocy pułapki Nagłośnienie ścienne jest już poprawny.
  • Pułapka Nagłośnienie ścienne aktywuje się, gdy wróg przenika przez głośniki.

Wrogowie

Poprawki błędów

  • Tarcze Taktyczne nie pojawiają się już wcześniej, niż trzymający je krzepcy z tarczami.
  • Pustaki nie chodzą już bokiem po zrzuceniu z wysoka przy użyciu Szarży.

Ogólne

  • Dodano obsługę następujących urządzeń:
    • Samsung Galaxy A9
    • Samsung Galaxy A40
    • Samsung Galaxy A70
    • Samsung Galaxy A80
    • Samsung Galaxy A90
    • Samsung Galaxy M20
  • Dodano obsługę 60 klatek/s na OnePlus 7 Pro.

Poprawki błędów

  • Poprawiono problemy z opóźnieniem przy pierwszym odtwarzaniu na urządzeniach mobilnych.

Interfejs

  • Przy graczach z waszego oddziału/drużyny w Battle Royale lub Ratowaniu Świata, którzy nie należą do waszej ekipy lub których nie macie w znajomych, będą widoczne ikony odpowiedniej platformy.
  • Dodano wsparcie DualShock 4 na urządzeniach Sony Xperia, dzięki czemu wyświetlane są ikony kontrolera.

Wydajność

  • Poprawiono wydajność przesyłu danych na konsolach Xbox One i Nintendo Switch.
    • Zmiana ta ma na celu poprawę wydajności transmisji i czasów wczytywania.

epicgames.com/fortnite/pl/patch-notes/v10-40-patch-notes

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej