Brutale w Fortnite mocno znerfione!
Reklama
Epic Games poinformowało o dużych zmianach Brutali – najnowszego dodatku w Fortnite.
Reklama
Brutale zdecydowanie wymagały osłabienia, zgodnie z wolą graczy, Epic Games postanowiło je mocno znerfić. Wraz z dzisiejszym dniem, Brutale stają się o wiele mniej przydatne.
Opis zmian z oficjalnego bloga Epic Games znajduje się poniżej. Zmiany są już na serwerach.
Nerfy Brutali
- Zmniejszono maksymalną ilość rakiet wystrzeliwanych przez BRUTALA w pojedynczej salwie z 10 do 6.
- Zmniejszono prędkość wystrzeliwania rakiet przez BRUTALA o 56%.
- Naszym celem przy wprowadzaniu tych zmian jest poprawienie jakości potyczki pomiędzy użytkowanikami BRUTALA, a stającymi przeciwko nim graczami. Wprowadzone zmiany dadzą graczom będącym celem ostrzału rakietowego więcej czasu na reakcję.
- Zmniejszono promień eksplozji rakiet BRUTALA o 42%.
- Celem tej zmiany jest poprawienie zrozumienia i przewidywalności zachowania skoncentrowanego ognia rakietowego. BRUTALE pozostaną silną opcją przeciw strukturom, ale będą mniej zabójcze dla graczy.
- Zwiększono czas odnowienia dopalacza z 3 do 5 sekund.
- Wcześniejszy czas odnowienia nie tylko zwiększał mobilność BRUTALA, ale również sprawiał, że był on trudniejszym niż byśmy chcieli celem do trafienia z dystansu. Zmiana w tym aspekcie zmniejsza podróżującym w BRUTALU możliwość szybkiego pokonywania odległości, jednocześnie zwiększając możliwość trafienia BRUTALA przez przeciwników.
- Zmniejszono prędkość uzyskiwaną przez użycie dopalacza w powietrzu o 33%.
- Chcemy zmniejszyć zdolność BRUTALA do angażowania się i wycofywania z walki na duży dystans, aby zachęcić do bardziej strategicznego podejścia do potyczek.
- BRUTAL nie zapewnia już materiałów budowlanych kierowcy i pasażerowi przy niszczeniu elementów otoczenia poprzez użycie tupnięcia lub dopalacza.
- Uwaga: Ta zmiana powinna zostać wprowadzona niedługo po pozostałych zmianach.
- Naszym celem jest wprowadzenie większego napięcia pomiędzy byciem w BRUTALU, a poza nim, oraz zmniejszyć występowanie sytuacji, w których gracze mogą zbierać materiały budowlane szybciej niż to zamierzone bez wystawiania się na niebezpieczeństwo.
- Poprawiono zmienność częstotliwości występowania dla 1, 2 i 3 fazy burzy w trybach podstawowych. Częstotliwość występowania w trybach Areny pozostaje bez zmian.
- 1 faza burzy
- Nowe częstotliwości występowania
- 29% szans na wystąpienie 0.
- 14,3% szans na wystąpienie 1.
- 14,3% szans na wystąpienie 2.
- 14,3% szans na wystąpienie 3.
- 14,3% szans na wystąpienie 4.
- 14,3% szans na wystąpienie 5.
- Stare częstotliwości występowania
- 33% szans na wystąpienie 2.
- 33% szans na wystąpienie 3.
- 33% szans na wystąpienie 4.
- Nowe częstotliwości występowania
- 2 faza burzy
- Nowe częstotliwości występowania
- 25% szans na wystąpienie 0.
- 25% szans na wystąpienie 1.
- 25% szans na wystąpienie 2.
- 25% szans na wystąpienie 3.
- Stare częstotliwości występowania
- 33% szans na wystąpienie 2.
- 33% szans na wystąpienie 3.
- 33% szans na wystąpienie 4.
- Nowe częstotliwości występowania
- 3 faza burzy
- Nowe częstotliwości występowania
- 25% szans na wystąpienie 0.
- 25% szans na wystąpienie 1.
- 25% szans na wystąpienie 2.
- 25% szans na wystąpienie 3.
- Old spawn rates
- 33% szans na wystąpienie 1.
- 33% szans na wystąpienie 2.
- 33% szans na wystąpienie 3.
- Nowe częstotliwości występowania
- Poprzednio wczesne fazy burzy miały gwarancję wystąpienia minimalnej ilości BRUTALI. Chcemy wprowadzić więcej zmienności do tego elementu, aby zróżnicować przebieg meczów. Zmniejszono nieznacznie ogólną liczbę BRUTALI występujących w grze.
- 1 faza burzy
- Zmniejszono koszt przeładowania osłony strzelca z 200 do 75 jednostek.
- Naszym celem jest zachęcenie do używania materiałów dla pozytywnego efektu obronnego.
- Zwiększono zdrowie BRUTALA z 1000 do 1250.
- Powyższe zmiany wymuszają na użytkowanikach BRUTALA większą koncentrację na strategii w rozgrywce, dlatego chcemy dać im na to większe okno.
Reklama