Dalsze plany Epic Games w kwestii zmian w budowaniu!
Kwestia zmian w budowaniu bardzo mocno podzieliła społeczność.
Zdaje się, że jest to kolejna zmiana, gdzie Epic Games naprawdę chciało dobrze. Widać to po tym, co chciano osiągnąć i na co zmiany nie miały mieć wpływu.
Możliwość budowania dziewięćdziesiątek, czy budowania wodospadowego miały zostać niezmienione. Tymczasem to właśnie w te elementu uderzono najbardziej.
Co dalej?
Epic Games napisało, co planuje zrobić dalej. Możliwe też, że widząc odzew społeczności, zmiany zostaną złagodzone. Tutaj nie ma jeszcze oficjalnych informacji. Poniżej jednak komunikat od Epic:
Pracujemy nad wprowadzeniem następujących zmian. Damy wam znać na naszych kanałach społecznościowych, gdy zostaną wprowadzone w życie.
- Zastąpić opóźnienie przy stawianiu pierwszego elementu i przy turbobudowaniu stałą prędkością budowania
- Ustawienie pierwszego elementu jest natychmiastowe
- Nie ma możliwości, aby budować szybciej niż jeden element na każde 0,15 s
- Uwaga: Ta zmiana sama z siebie nie rozwiązuje problemu nadmiernie defensywnej gry (turtling)/przewagi niskiego pingu
- Wymusić zasadę stałej prędkości budowania dla elementów spornych
- Jeśli element budowli zostaje zniszczony:
- Serwer czeka 0,15 s zanim pozwoli na odbudowę
- Gracze próbujący odbudować zniszczony fragment zanim upłynie te 0,15 s są dodawani do listy
- Bierzemy pod uwagę dwa sposoby na wyłonienie zwycięzcy takiego pojedynku:
- Rzut monetą pomiędzy graczami nie będącymi w danym momencie posiadaczami danego fragmentu
- Rzut monetą pomiędzy wszystkimi graczami usiłującymi postawić fragment budowli
- Przyznanie większych szans graczowi, który w danym momencie kontroluje dany element
- Po zakończeniu opóźnienia element jest stawiany
- Eliminuje to wpływ pingu przy przejmowaniu ścian („taking walls”)
- Zapewnia to minimalny okres pomiędzy zniszczeniem elementu i jego zastąpieniem
- Jeśli element budowli zostaje zniszczony: