Reklama

Dobieranie po skillu w Fortnite uległo zmianie. Jak dostawać zdecydowanie łatwiejszych przeciwników?

Fortnite

Reklama

Społeczność Fortnite zorientowała się, że Epic zmieniło tzw. SBMM, czyli Skill Based Matchmaking.


W ostatniej aktualizacji Fortnite doszło do kilku zmian w rdzeniu rozgrywki. Według społeczności Epic wzięło się za kwestię dobierania graczy ze względu na ich umiejętności. Konkretnie zmieniono ilość botów, jaka występuje w konkretnych grach.

To nie pierwszy i zapewne nie ostatni raz, gdy Epic cokolwiek zmienia w tym systemie. Trudno się jednak dziwić, w końcu tryb bez budowania musiał w jakiś sposób wpłynąć na statystyki wewnątrz gry.

Co się zmieniło?

Reklama

Według niepotwierdzonych informacji, w tym momencie SBMM ma trzy etapy:

Reklama
  • Najniższy poziom – 75 botów (najsłabsi lub nowi gracze)
  • Średni poziom – 65/30 botów
  • Najwyższy poziom – 15 botów

W trybie z budowaniem największy wpływ na ilość botów ma mieć samo budowanie. Im szybciej budujecie, tym trudniejszych przeciwników dostajecie.

Dla przykładu, możecie mieć wysoką ilość likwidacji, ale jeżeli postawicie 10 ścian na mecz, to nadal będziecie na tym najniższym poziomie.

W trybie bez budowania jest oczywiście inaczej. Tutaj znaczenie ma naturalnie ilość likwidacji. Warto wiedzieć, że SBMM nie przechodzi z trybu z budowaniem na tryb bez niego. Oznacza to, że możecie mieć niewielką ilość botów na budowaniu i bardzo mało w trybie bez niego.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej