Duża współpraca Fortnite, która okazała się dla Epic finansową klapą. A co było sukcesem?
Epic podejmował wiele różnych współprac, niektóre z nich były wielkimi sukcesami, inne nie cieszyły się zbyt dużą popularnością.
Fortnite na przestrzeni kilku lat bardzo mocno się zmieniał. Epic podejmowało i nadal podejmuje masę współprac i jak to w życiu bywa, niektóre z nich nie za bardzo wychodzą. Oczywiście nie chodzi tutaj o akcje, które polegały na wyświetleniu po prostu filmu.
Analitycy już jakiś czas temu wzięli pod lupę zarobki Epic pochodzące właśnie ze współprac. To ciekawe, że jedna chyba z najgłośniejszych akcji okazała się finansowym zawodem.
Co wypadło najgorzej?
Zanim przejdziemy do tych najgorszych współprac, warto przyjrzeć się temu, co wyszło. Największe przychody zapewniły współprace z:
- Marvelem,
- Star Wars,.
- NFL.
Środek stawki to chociażby Travis Scott, Marshmello czy DC. Potem zaczyna się już wyraźny spadek.
Ostatnie miejsca zajmują:
- Ninja,
- Nike,
- Drake.
I na końcu Borderlands 3 – chyba największe zaskoczenie całego zestawienia. W końcu ta współpraca była naprawdę głośna, oprócz skinów przygotowano także specjalną miejscówkę, która zmieniała styl graficzny całego Fortnite. A jednak okazuje się, że gracze niekoniecznie byli tym zainteresowani.