Reklama

Epic zmniejsza wymogi do posiadania kodu twórcy w Fortnite. Wszystko, co trzeba wiedzieć

Fortnite

Reklama

Epic przygotował drugą wersję programu wspierania twórców, w której wymagania do posiadania własnego kodu nieco się zmieniają.


Program wsparcia twórców doczekał się wersji 2.0, w której wszystko ma działać płynniej i szybciej. Co ciekawe, zmieniono też jeden, ale jakże ważny dla wielu osób wymóg.

„Premiera programu Wesprzyj Twórcę wprowadza szereg usprawnień, w tym odnowiony pulpit, nowy zautomatyzowany proces rozpatrywania zgłoszeń oraz zautomatyzowany system kontroli bezpieczeństwa/wykrywania oszustw stosowany do płatności i funkcji społecznościowych.”

Co się zmienia i jak aplikować?

Reklama

Zmianie ulega przede wszystkim wiek. Od teraz do programu przyjmowane są osoby mające nawet 13 lat, co jest największą zmianą względem wersji 1.0. Wszystko inne zostaje takie same, czyli trzeba:

Reklama
  • Mieć co najmniej 1000 obserwujących* na minimum jednej z następujących platform społecznościowych:
    • YouTube, Twitch, Twitter, Facebook, Instagram lub VK
  • Być w stanie zaakceptować umowę twórcy (w imieniu własnym, niepełnoletniego dziecka albo reprezentowanej osoby prawnej)
  • Być zdolnym do przestrzegania Wskazówek dotyczących twórczości
  • Być w stanie otrzymać płatność za pomocą wskazanej przez nas platformy płatniczej (obecnie jest to Hyperwallet)

Co to daje?

Jak czytamy w oficjalnym komunikacie:

„W Fortnite zweryfikowani twórcy otrzymają 5% wartości zakupów dokonanych w grze z użyciem ich kodu twórcy. Dotyczy to zdobytych V-dolców, zakupionych V-dolców i większości ofert za prawdziwe pieniądze. Gracze deklarują swoje poparcie dla twórcy z Fortnite w grze, wprowadzając jego kod twórcy za pomocą przycisku „Wesprzyj Twórcę”.”

Krótko mówiąc, jeżeli ktoś posiada kod, może go podać dalej. Dzięki temu po wpisaniu „epicki twórca” otrzymuje 5% od każdych zakupów zrobionych z kodem. Dołączyć można tutaj.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama