Fortnite traci swoją tożsamość? Z sezonu na sezon na sezon jest coraz mniej skinów i coraz więcej…
Zdaniem społeczności Fortnite robi się powoli wielkim banerem reklamowym.
Ilość skórek, jakie pojawiają się w Fortnite w ramach różnego rodzaju współprac staje się zdaniem społeczności niepokojąco wysoka. 1 sezon 3 rozdziału był pierwszym w historii, gdzie ilość skinów z Fortnite była w mniejszości. Teraz wcale nie jest lepiej.
Ogólnie ilość skórek, które stworzyło Epic i które nie pochodzą z żadnego istniejącego uniwersum cały czas maleje. Przewagę zyskują skiny powstają we współpracy z markami, filmami, serialami. Gracze mają tego powoli dość.
Fortnite traci swoją tożsamość?
Najlepiej widać to na bezpośrednim porównaniu. Ogólnie ciekawe, że skinów tak normalnie jestcoraz mniej. Z sezonu na sezon. I choć tendencja się zmienia, to jednak Epic przestało przekraczać barierę 200 skinów na sezon.
Skiny | Całkowita ilość skinów | We współpracy | Procent skinów we współpracy |
Rozdział 2, sezon 1 | 301 | 25 | 8.31% |
Rozdział 2, sezon 2 | 222 | 21 | 9.46% |
Rozdział 2, sezon 3 | 164 | 8 | 4.88% |
Rozdział 2, sezon 4 | 253 | 72 | 28.46% |
Rozdział 2, sezon 5 | 209 | 63 | 30.14% |
Rozdział 2, sezon 6 | 212 | 36 | 16.98% |
Rozdział 2, sezon 7 | 189 | 56 | 29.63% |
Rozdział 2, sezon 8 | 198 | 87 | 43.94% |
Rozdział 3, sezon 1 | 183 | 96 | 52.46% |
Rozdział 3, sezon 2 | 117 | 58 | 49.57% |
W 2 sezonie pojawiło się w sumie 117 skórek. Najmniej w całej historii gry. Może to się zmieni, a może po prostu Epic będzie już wydawać coraz mniej przedmiotów kosmetycznych i skupi się stricte na rozgrywce.