Jak mógłby wyglądać skin Jacoba w Fortnite? Ta seria Ikon z Polakiem nie przyniosłaby wstydu
W Polsce mamy całkiem sporą liczbę youtuberów i streamerów, którzy w bardzo mocny sposób przyczynili się do rozwoju produkcji Epic Games, wśród nich znajduje się między innymi Jacob.
Polscy twórcy mają bardzo różny content i choć wielu odeszło już od Fortnite, to inni nadal tworzą różne filmy z produkcją Epic w roli głównej. Pozytywnym aspektem tej sytuacji jest fakt, że cały czas youtuberzy muszą wymyślać coś nowego, czego doskonałym przykładem jest Rogalik.
Youtuber ma około 489 tysięcy subskrypcji i nadal nagrywa Fortnite. Jego treści są głównie rozrywkowe, natomiast nawet przy „lifehackach z TikToka” widać, że twórca bardzo mocno zmienił się na plus. Jest to jeden z tych twórców, który notuje ostatnio wzrosty, mimo średniej kondycji Battle Royale.
Jak może wyglądać skin Jacoba w Fortnite?
Jacob na Youtube ma ponad milion subskrypcji, na Twitchu obserwuje go już ponad 200 tysięcy osób. Jak na Polskę, są to naprawdę duże liczby. Między innymi dlatego Rogalik postanowił stworzyć specjalną wersję skórki z wizerunkiem Jacoba. Można go zobaczyć na ostatnim odcinku. Jak czytamy w opisie:
„Jacob otrzymał swój własny skin, plecak a nawet customizowane lobby a to wszystko stworzone przeze mnie! Seria ikon to seria w której najpopularniejsi Youtuberzy otrzymują swojego skina w fortnite za zasługi w grze bądź popularność jaką osiągnęli! Ja dzisiaj przygotowałem polską wersje serii ikon także miłego oglądania.” – pisze Rogalik.
Skórka miałaby otrzymać również minimalistyczny plecak.
Oraz dodatkowy, czerwony styl.
Projekt wydaje się być naprawdę dobry. Oprócz samego skina, powstało także lobby. Jacob wspomniał, że ciekawie byłoby, gdyby Epic przyznało wszystkim możliwość customizacji swojego lobby, faktycznie taka opcja mogłaby wnieść pewien powiew świeżości. Dodatkowe przedmioty do lobby za wyzwania etc.
Z pewnością jest unikalny projekt, który zasługuje na pochwałę i wspomnienie. Szanse na polską skórkę w ramach serii Ikon Fortnite jest dość mała, ale kto wie. Polacy naprawdę mocno wybijają się swoją aktywnością, czy to na Facebooku, czy właśnie na Youtube i Twitchu. Content jest coraz lepszy, powstają coraz lepsze projekty i pomysły. Widać, że scena zwyczajnie dorosła.