Opis 2 sezonu 3 rozdziału – Oficjalnie wyłączone budowanie, nowe bronie, sprint, palnik
Sezon 2 w Rozdziale 3 Fortnite: Rebelia już w grze! Stawcie czoła UR wraz z nowym pancernym busem pojowym, czołgiem UR Tytanem, pługiem i innymi niespodziankami. Przeczytajcie omówienie Sezonu 2.
PRZEDSTAWIAMY SEZON 2 ROZDZIAŁU 3 W FORTNITE: REBELIA
NADOSŁONA
Budowanie zostało usunięte! Waszemu bezpieczeństwu służą teraz Nadosłony, dodatkowa ochrona poza zdrowiem i osłoną. To wasza pierwsza linia obrony: Nadosłona jako pierwsza przyjmie wycelowane w was strzały. Odnawia się nawet po tym, jak zostanie wyzerowana.
ULEPSZENIA PORUSZANIA SIĘ
Bitwa się zmieniła. Oto nowe sposoby walki:
SPRINT
Biegajcie z nową, szybszą domyślną prędkością ruchu. Oznacza to, że sprint także stał się szybszy! Pozwala pędzić tak szybko, że będziecie zmuszeni schować wszystko, co trzymacie. Oczywiście, utrzymywanie takiej prędkości w nieskończoność nie jest możliwe, dlatego nowy sprintomierz pokaże wam, kiedy zwolnicie.
WSPINACZKA
Przewaga wysokości zawsze była kluczem do zwycięstwa. Szczęśliwie, jeśli zaczniecie spadać, możecie się teraz czegoś chwycić. Jakaś powierzchnia jest za wysoko, żeby na nią wskoczyć? Platforma za daleko, by dało się na niej wylądować? Użyjcie rąk i podciągnijcie się do góry!
UDERZENIE BARKIEM
A skoro o sprincie mowa: wpadajcie na drzwi przy pełnej prędkości, by wyważać je ramieniem. Nie jest to może szczególnie grzeczne, ale przynajmniej będziecie świetnie wyglądać.
(Od teraz możecie też wpadać na drzwi wślizgiem i otwierać je w ten sposób!)
SZTABKI MOGĄ ODMIENIĆ LOSY BITWY
Finansowanie sztabkami powraca! Przez cały sezon wydawajcie sztabki na urządzenia wspomagające Rebelię, używajcie ich też do głosowania na przedmioty do przywrócenia.
PRZEZNACZENIE WIEŻYCZEK
Trwa też inne głosowanie. Nie na to, który element przywrócić, ale na urządzenie wieżyczki, które trafi do gry! Różne punkty oporu Rebelii potrzebują pomocy w decyzji, czy budować lekką wieżyczkę czy jej ciężką wersję. Pierwsza zapewnia klasyczne efekty i wrażenia znane z wieżyczek. A ta ostatnia jest wprawdzie wolniejsza, jednak zadaje spore obrażenia pojazdom. Pierwszym miejscem, które potrzebuje pomocy, jest Schronienie!
PANCERNY BUS BOJOWY
Jest jeszcze jeden sposób, który pozwoli wam natychmiast spożytkować sztabki: fundowanie pancernego busa bojowego. 🚍
Pancerny bus bojowy przypomina zwykły, który… przygotował się do walki. Ta onieśmielająca metalowa maszyna ma wszystkie możliwe ulepszenia: opony Chonkers, pług wzmacniający taranowanie, a także lekką i ciężką wieżyczkę.
Bus nie jest jednak przeznaczony tylko do walki. Jeśli włączycie radio, na pokładzie szybko zacznie się impreza! Po sfinansowaniu w 100% znajdziecie go w kontrolowanych przez Rebelię miejscach na mapie.
WYPOSAŻENIE REBELIANTÓW
Do waszej dyspozycji jest szeroki wachlarz broni. Oto one!
NOWE BRONIE
Bojowy pistolet maszynowy
Podobnie jak bojowy karabin szturmowy i pistolet bojowy, bojowy pistolet maszynowy ma niezłego kopa. Opanujcie jego odrzut, by jak najlepiej wykorzystać jego potencjał.
Strzelający krótką serią karabin Napastnik
Strzelający krótką serią karabin Napastnik to karabin strzelający krótką serią z przerobionym celownikiem. Trafiajcie we wrogów z tej dwustrzałowej półautomatycznej broni, celując przy użyciu lunety!
PRZYWRÓCONE BRONIE
- Karabin szturmowy z lunetą i celownikiem termicznym (Zmiany: jest teraz półautomatem, strzela częściej, zadaje mniejsze obrażenia i ma większy odrzut)
- Strzelba (magazynek bębnowy) (Zmiany: strzela rzadziej, ma nieco zwiększone obrażenia, mniejszy rozrzut i lepszy spadek)
- Rewolwer (Zmiany: strzela częściej, zadaje mniej obrażeń, ma poprawioną celność)
- Zdalnie odpalane ładunki (Zmiany: zadają więcej uszkodzeń pojazdom)
- Rewolwer z celownikiem termowizyjnym (broń egzotyczna)
- Karabin snajperski Zwiadowca Burzy (broń egzotyczna)
- I chociaż to teoretycznie nie broń – granaty uderzeniowe!
POWRACAJĄCY ZNAJOMI Z SEZONU 1 ROZDZIAŁU 3
- Karabin szturmowy Strażnika
- Strzelba pompka Napastnika
- Strzelba automatyczna
- Pistolet osobisty
- Pistolet maszynowy Żądło
- Czterotaktowa snajperka Łowcy
- Tropiciel Cienia (broń egzotyczna)
- Sześciostrzałowiec wyborowy (broń egzotyczna)
- Rytm (broń egzotyczna)
- Snajperka hukowa (broń egzotyczna)
ZIEMIA I NIEBO
KONTROLA NAD MIEJSCAMI NA MAPIE
Rebelia i UR walczą o panowanie nad miejscami na mapie. Jeśli nad którymś z nich zobaczycie sterowiec UR, Tytany, strażników UR i działa oblężnicze, znaczy to, że jest w posiadaniu UR. Jeśli natomiast kontroluje go Rebelia, ujrzycie pancerny bus bojowy, wartowników i wieżyczki.
STEROWCE UR
UR obserwuje wyspę z lotu ptaka. Może się to wydawać trochę przytłaczające, jednak nadal macie możliwość dostania się na ich sterowce z ziemi, ponieważ każdy sterowiec UR jest zacumowany przy użyciu tyrolek. Użyjcie ich, by wspiąć się na górę i przejąć łupy! Dobra, a jak zejść? Tyrolką, szybując w dół z wykorzystaniem wentylatora lub wystrzeliwując się z działa oblężniczego.
MASZYNERIA UR
Wykorzystajcie artylerię UR przeciwko niemu:
CZOŁGI UR TYTAN
Jak można przedrzeć się przez przeszkody? W czołgu UR Tytanie! Jednak to nie jedyny sposób na jego wykorzystanie. Strzelajcie z jego działa, a jeżeli zechcecie siać jeszcze większy zamęt, poproście towarzysza z drużyny, by zajął się obsługą jego wieżyczki.
Tytany UR mają mnóstwo wytrzymałości, jednak jego gąsienice mogą ulec zniszczeniu, jeśli odniosą zbyt wiele uszkodzeń. Gdy do tego dojdzie, naprawcie je gołymi rękami lub używając palnika naprawczego! Tytan to maszyna sprawdzona w walce. Co zrobić, jeśli będziecie musieli się z nim zmierzyć? Celujcie w silnik (znajduje się z tyłu), by spowodować tymczasowe przegrzanie systemów. To świetna okazja, by zniszczyć napęd gąsienicowy!
Musicie szybko się przemieścić, ale trasa jest zbyt niebezpieczna na piechotę? Użyjcie działa oblężniczego, by wystrzelić się w wybrane miejsce (albo towarzysza drużyny a potem siebie). W powietrzu zobaczycie opcję rozłożenia lotni, jednak jeśli tego nie zrobicie, nie otrzymacie żadnych obrażeń od upadku.
Nawet jeśli nigdzie się nie wybieracie, działa i tak dostarczą wam mnóstwo zabawy i pozwolą utrzymać wrogów na dystans dzięki pociskom wystrzeliwanym w ich kierunku!
PROSZĘ PAŃSTWA, OTO PŁUG
Opony terenowe Chonkers pozwalają pojazdom zjeżdżać z drogi już od Sezonu 6 Rozdziału 2, jednak walka z UR wymogła opracowanie kolejnych modyfikacji. Od teraz możecie zamontować pług na każdym pojeździe z Przejażdżki i zwiększyć w ten sposób jego potencjał taranujący! Blokady i inne pojazdy – strzeżcie się! Dodajcie opony Chonkers do tak wyposażonego pojazdu, a otworzą się przed wami zupełnie nowe możliwości podróżowania.
PALNIK NAPRAWCZY: PRZEDMIOT LECZĄCY DLA WASZYCH POJAZDÓW!
Niezależnie od tego, czy wasz Mudflap ucierpiał przez eksplozje, motorówka za długo szorowała po lądzie czy Tytan oberwał w gąsienice – palnik naprawczy poradzi sobie ze wszystkim! Przedmioty te przywracają wytrzymałość pojazdom, a jeśli skończy się w nich paliwo, napełnicie je ponownie przy dystrybutorze!
KARNET BOJOWY SEZONU 2 W ROZDZIALE 3
Karnet bojowy tego sezonu zawiera Najwyższego Czarnoksiężnika i Mistrza Sztuk Mistycznych, Doktora Strange’a. Karnet bojowy Sezonu 2 w Rozdziale 3 pozwoli wam odblokować Doktora Strange’a, a także poprzedzające go postacie:
- Tsuki 2.0, którą otrzymacie natychmiast wraz z karnetem bojowym,
- Gunnara,
- Urojoną,
- Kiarę K.O.,
- Początka,
- Erisę.
W późniejszym etapie Sezonu będziecie też w stanie odblokować w karnecie światowej niesławy przestępcę, Prowlera!
© 2022 Marvel
PRZEPROGRAMUJCIE KILOF MIECZ OMNI
Na pierwszej stronie karnetu bojowego znajdziecie personalizowany kilof Miecz Omni. Po jego odblokowaniu natychmiast zyskacie też dostęp do zadań Miecza Omni! Nowe zadania Miecza Omni będą publikowane co tydzień przez osiem tygodni, a za ich wykonanie otrzymacie omni-układy. Zgromadziliście ich już trochę? Przejdźcie do sekcji „Przeprogramuj Miecz Omni” w zakładce karnetu bojowego i wykorzystajcie układy, by zdobyć nowe ostrza, jelce, kolory i odgłosy.
Wszystkie zadania Miecza Omni będą dostępne do końca Sezonu 2 w Rozdziale 3. Jeśli odblokujecie Miecz Omni po pierwszym tygodniu Sezonu, żadne z zadań nie przepadnie.
KORONNE OSIĄGNIĘCIE
Nowy sezon to nowa okazja pokazania skilla! Koronowane Królewskie Zwycięstwa w emotce Koronne osiągnięcie zostały zresetowane w Sezonie 2 Rozdziału 3.
POPRAWKI BALANSU ROZGRYWKI
- Ulepszenia mechaniki celności pierwszego strzału: bronie ze współczynnikiem celności pierwszego strzału (na przykład karabin szturmowy Strażnika) będą teraz osiągały ten stan sprawniej, co zwiększy częstotliwość momentów „prawie idealnej celności rozrzutu”.
UWAGI DO TRYBÓW TURNIEJOWYCH
- Zdalne ładunki wybuchowe i granaty uderzeniowe nie są dostępne w trybach turniejowych.
- Głosowanie na przedmioty do przywrócenia nie będzie dostępne w trybach turniejowych.
- Interwały między obrażeniami zadawanymi przez Gniew Burzy zostały zwiększone z 5 sekund do 10 sekund.
Budowanie w trybach turniejowych, trybach Areny, Naparzance oraz na wyspach kreatywnych pozostało niezmienione.
Oto informacje o dostępnych narzędziach i taktykach. Wykorzystajcie je w Sezonie 2 Rozdziału 3: Rebelia, ponieważ nadszedł czas ostatecznej bitwy o Punkt Zerowy!