Reklama

Opis aktualizacji 28.10 w Fortnite. Wszystko, co dodano

Fortnite

Reklama

Epic udostępnił oficjalny opis najnowszej aktualizacji, oznaczonej jako 28.10.


Schody to fajna sprawa, ale aktualizacja 28.10 wprowadziła jeszcze jeden sposób na ruch w górę: panele skokowe! Stwórzcie futurystyczną budowlę, w której schody to przeżytek, albo po prostu użyjcie paneli skokowych, żeby dostać się gdzieś szybciej. Więcej informacji na temat aktualizacji 28.10 znajdziecie poniżej!

LEGO Fortnite v28.10 Update

WZNOŚCIE SIĘ DZIĘKI PANELOM SKOKOWYM

Reklama

Panel skokowy to zabawka, która nie tylko sprawia dużo radości, ale jest też bardzo przydatna – możecie ją zbudować, żeby szybko się gdzieś dostać. Umieśćcie panel skokowy na ziemi, wskoczcie na niego i rozłóżcie lotnię! (Lotnię stworzycie na stole rzemieślniczym 3 poziomu.) Jeszcze lepsza zabawa czeka was, gdy umieścicie panel skokowy na dynamicznym fundamencie.

Reklama

LEGO Fortnite Launch Pad

WIĘCEJ ZMIAN!

Widzieliśmy już całe mnóstwo niesamowitych projektów w LEGO® Fortnite. Ale od wprowadzenia aktualizacji 28.10 tworzenie będzie jeszcze prostsze – niezależnie od tego, czy budujecie rezydencję na górskim zboczu, napędzaną rakietami latającą maszynę czy też cokolwiek pomiędzy! Sprawdźcie, co się zmieniło:

  • Umieszczenie budowli będzie teraz powodować usunięcie przeszkód, takich jak małe krzaki, kamienie lub rośliny.
  • Teraz możecie stabilniej budować na zboczach.
  • Przydałoby się wam więcej fragmentów budowlanych? Dodano najróżniejsze nowe rozmiary i style podłóg, ścian oraz dachów, które uzupełnią wasze budowle i zapewnią wam więcej możliwości!
  • Teraz możecie porzucić budowlę w trakcie jej stawiania. Umieszczone już fragmenty pozostaną na miejscu, a niebieskie elementy podglądu znikną, umożliwiając wam dalsze modyfikowanie projektu.
  • Używanie trybu łączenia jest teraz bardziej intuicyjne, ponieważ dodaliśmy do fragmentów budowlanych więcej punktów łączących.

WIEJSKIE KLIMATY

  • Krzaczor, Koniokradka i Pomidorek teraz mogą pojawić się w waszych wioskach i wyruszać z wami na wyprawy!
  • Wioski można teraz szybko usunąć dzięki odpowiedniej opcji w menu wiejskiego rynku. Nowa opcja jest dostępna tylko dla właściciela świata i kluczników.
  • Nie chcecie już mieszkańca w swojej wiosce? Teraz możecie go eksmitować. Wystarczy usunąć jego łóżko, a następnie poprosić o opuszczenie wioski. 👋

POZOSTAŁE SPRAWY

  • Poprawiono nagrody ze skrzyń, wprowadzając lepsze łupy – szczególnie za walkę z wrogami i rozwiązywanie łamigłówek.
  • Hukacze wydostały się z jaskiń i można je napotkać na pustyni, dzięki czemu łatwiej jest zdobyć wybuchowe rdzenie.
    • A skoro o jaskiniach mowa, do niektórych udało się dostać brutalom, więc uważajcie na siebie pod ziemią!
  • Kraby pustelniki teraz atakują mieszkańców wiosek. Ale mieszkańcy potrafią im oddać!
  • Teraz możecie wrzucać do ogniska zbędne przedmioty, aby je zniszczyć. Takie jak kilofy po szkieletach. 😉
  • Dodaliśmy legendę do mapy, by pokazać miejsca, w których gracz się odradza lub zostawia za sobą plecak.

WIĘCEJ STROJÓW OTRZYMUJE STYL LEGO!

W aktualizacji 28.10 więcej strojów z Fortnite otrzymało style LEGO! Jeśli macie już te stroje, ich style LEGO znajdziecie w swoich szafkach:

  • Ahsoka Tano
  • Finn
  • Jack Szkieleton
  • Loki Laufeyson
  • Scarlet Witch
  • Spider-Man
  • Strój Star-Lorda
  • Thanos
  • Wolverine

Jeśli strój ma styl LEGO, możecie używać go w LEGO Fortnite!

BARDZIEJ SZCZEGÓŁOWE STYLE LEGO DLA STROJÓW

Niektóre stroje, które miały już style LEGO, teraz otrzymały bardziej szczegółowy styl LEGO! Na razie szczegółowe wersje stylów zastąpią wcześniejsze odpowiedniki, ale od końca lutego będziecie mogli między nimi wybierać. Oto stroje z ulepszonymi stylami LEGO wprowadzonymi w aktualizacji 28.10:

  • Kosmiczna Nieskończoność
  • Zakochanka
  • Iks
  • Sparkplug z FFC
  • Khari
  • Strażnik Miłości
  • Czacha
  • Śnieżna Stopa
  • Kamienne Serce

Jak możecie sprawdzić, czy któryś z waszych strojów otrzyma w przyszłości bardziej szczegółowy styl LEGO? Sprawdźcie, czy w szafce strój ma ikonę młotka i klucza francuskiego!

WAŻNE ULEPSZENIA, ZMIANY I POPRAWKI BŁĘDÓW

LEGO Fortnite v28.10 Update 2

ROZGRYWKA

  • Teraz możecie jeść w ruchu!
  • Narzędzia nie będą już podnoszone automatycznie (co powodowało niezamierzone zapełnianie ekwipunku niechcianymi przedmiotami!).
  • Bełty do kuszy mają teraz nieco mniejszą szybkość i są wystrzeliwane po bardziej naturalnym łuku.
  • Dodano możliwość wskazywania lokacji w świecie.
  • Teraz umieszczenie w skrzyniach przedmiotów będzie układać je w stosy. Dotyczy to również przeciągania i upuszczania ich w skrzyniach lub używania funkcji szybkiego odkładania.
  • Kto tam? Mieszkańcy mogą teraz otwierać drzwi.
  • Barany są harde z natury – dlatego nasze mają teraz więcej punktów zdrowia.
  • Silniki, balony, przełączniki i koła pozostawiają teraz zasoby, jeśli zostaną zniszczone. (Działa to tylko w przypadku silników, balonów i kół umieszczonych po opublikowaniu aktualizacji. Ich wersje zbudowane wcześniej nie będą pozostawiać po sobie zasobów).
  • Jedzenie jajek sadzonych zajmuje teraz mniej czasu.
    • Wprowadziliśmy też zmiany do przepisu na jajka sadzone oraz efekty po ich spożyciu.
      • Zmniejszono liczbę potrzebnych jajek z 2 do 1.
      • Zmniejszono liczbę punktów najedzenia z 8 do 5.
      • Zwiększono otrzymywane serca z 5 do 4.
  • Spożycie jedzenia z mniejszą regeneracją energii nie będzie anulować posiadanego już większego wzmocnienia.
  • Naprawiono błąd, przez który jedzenie nie dawało dość punktów najedzenia w niektórych wersjach językowych gry.
  • Naprawiono błąd, przez który inni gracze dołączający do waszego świata pojawiali się daleko od pozostałych graczy.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze czasem pojawiali się wewnątrz elementów budowli lub pod nimi.
  • Jeśli znajdujecie się w jaskini podczas opuszczania LEGO Fortnite, po powrocie do gry nie będziecie się pojawiać nad tą jaskinią.
  • Przycisk odradzania się działa teraz prawidłowo.
  • Naprawiono rzadko występujący błąd, który uniemożliwiał graczom skakanie po odrodzeniu się.
  • Po wczytaniu świata skrzynie nie wyglądają już, jak gdyby unosiły się w powietrzu.
  • Po wczytaniu świata położenie głazów nie zmienia się już.
  • Po wczytaniu świata zniszczone stanowiska rzemieślnicze nie pojawiają się już ponownie.
  • Ataki będą trafiać wrogów i zadawać im obrażenia w bardziej przewidywalny sposób.
  • Owce, krowy i kurczaki nie będą już przechodzić przez ogrodzenia.
  • Znajdujące się w pobliżu stwory nie będą już przypadkowo likwidowane w chwili likwidacji gracza.
  • Przedmioty przechowywane w skrzyniach nie będą teraz czasami niewidoczne dla innych graczy.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał niektórym graczom prawidłowe odkrycie schematu skrzyni magazynowej.
  • Mieszkańcy wioski będą teraz rzeczywiście wykonywać pracę „wytapiacza metalu”, jeśli zostanie im przydzielona!
  • Wiejski rynek nie będzie już przypadkowo niszczony, jeśli w pobliżu niego zostaną zniszczone inne obiekty.
  • Naprawiono błąd, przez który przedmioty znikały ze stanowisk, jeśli były przetwarzane podczas deszczowej pogody.
  • Naprawiono błąd na Łąkach, przez który gracze odczuwali przesadne ciepło lub chłód w pobliżu Suchej Doliny lub Mroźnych Ziem.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze na urządzeniach mobilnych nie mogli jeść po podniesieniu skrzynki.
  • Naprawiono błąd, przez który kaktusy po zniszczeniu nie pozostawiały zasobów.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zadawanie obrażeń niektórym pieńkom.
  • Teraz po stworzeniu nowego świata Bombowe Barwy lub Dowódczyni Drużyny Przytulanek będą podążać za wami do ogniska – nawet jeśli się od niego oddalicie. Poza tym będą pojawiać się prawidłowo za każdym razem po stworzeniu nowego świata.
  • Gracze nie będą już wyrzucani zbyt wysoko w powietrze, gdy użyją na gejzerze ataku ze skokiem.
  • Naprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał sprintowanie.

STABILNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ

  • Poprawiono płynność gry podczas patrzenia na wodę.
  • Dodano nowy komunikat informujący o zamykaniu i ponownym uruchamianiu waszego świata (gdy opuścicie go i powrócicie zbyt szybko).
  • Poprawiono stabilność, co zmniejszyło prawdopodobieństwo zawieszenia się gry.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze mogli utknąć na ekranie wczytywania świata.

FIZYKA

  • Zrzuty zaopatrzenia będą teraz spadać bardziej naturalnie i nie będą już blokować się w powietrzu.
  • Duże budowle są teraz stabilniejsze i jest mniejsza szansa, że się rozlecą.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego elementy oderwane od dużej budowli przenikały przez podłoże i znikały.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego pchnięcie dynamicznych fundamentów mogło czasem spowodować ich cofnięcie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego czasem nie dało się przesunąć dynamicznych fundamentów po ponownym wczytaniu świata.
  • Dynamiczne fundamenty nie desynchronizują się już dla innych graczy znajdujących się w świecie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego koła przesuwały się od punktu ich mocowania lub znikały, gdy były przenoszone po świecie.
  • Przemieszczanie się na długie dystanse przy użyciu balonów i silników nie powoduje już odpadania fragmentów.
  • Naprawiono błąd, przez który poruszające się obiekty drgały i zrzucały znajdujących się na nich graczy.
  • Popychanie obiektów takich jak pnie odbywa się teraz w bardziej przewidywalny sposób i rzadziej powoduje ich zacinanie się.

INTERFEJS

  • Teraz możecie usuwać pozycje z listy współdzielonych światów.
  • Pojawił się przycisk umożliwiający właścicielom światów usuwanie innych graczy z ich świata i/lub odbieranie im kluczy.
  • Dostosowano kilka ekranów interfejsu na urządzeniach mobilnych, aby zoptymalizować rozmieszczenie elementów i rozmiary przycisków sterowania dotykowego.
  • Na urządzeniach mobilnych dodano więcej ikon do interfejsu podczas używania określonych przedmiotów.
  • Dostęp do menu „Wszystkie przedmioty” jest teraz prostszy w trybie piaskownicy.
  • Naprawiono błąd, przez który w interfejsie wioski czasem wyświetlał się jej nieprawidłowy poziom.
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej