Reklama

Opis aktualizacji Fortnite. Wszystkie zmiany poruszania się i LEGO

Fortnite

Reklama

Epic wypuściło pełny opis dzisiejszej aktualizacji. Wiadomo, że zmieniło się dość sporo.


Od czasu Wielkiego Wybuchu wprowadziliśmy poprawki do Fortnite: Battle Royale, LEGO® Fortnite, Rocket Racing i Fortnite Festival. Dzisiejsza aktualizacja dotyczy kluczowych obszarów, którymi chcieliśmy zająć się przed kolejną aktualizacją, planowaną na początek 2024 r.

FORTNITE: BATTLE ROYALE

Reklama

POPRAWKI RUCHU

Zwiększyliśmy szybkość ruchu podczas kucania i biegania. Ograniczyliśmy również ruch kamery i dostosowaliśmy zmianę widoku podczas sprintowania, by zapewnić większą płynność rozgrywki. Zaktualizowaliśmy też animacje ruchu, by lepiej pasowały do zmian szybkości.

Aby pomóc wam przystosować się do tych zmian, zresetowaliśmy ustawienia własnego ruchu po ukosie dla wszystkich graczy, więc zalogujcie się i ponownie skonfigurujcie je zgodnie ze swoimi preferencjami.

Reklama

CZYTELNOŚĆ MEDALIONÓW

Teraz ikony medalionów Stowarzyszenia bardziej wyróżniają się na mapie i powinny być łatwiejsze do zauważenia na pierwszy rzut oka. Ograniczyliśmy również chaos na minimapie, gdy kilka stref medalionów znajdowało się obok siebie, szczególnie przy późniejszych kręgach burzy.

WIDOCZNOŚĆ W NOCY

Rozjaśniliśmy niektóre obszary mapy, w których było za ciemno w porze nocnej.

WIDOCZNOŚĆ BURZY

Społeczność doniosła nam, że trudno było dostrzec krawędź burzy, więc poprawiliśmy jej widoczność, by łatwiej było oszacować, jak blisko się znajduje.

IKONY BRONI

Dotarły do nas opinie, że ikony strzelby automatycznej Furia Klepu i pistoletu maszynowego Grom (k. seria) były zbyt podobne, co utrudniało ich rozróżnianie. Ikony te zostały zaktualizowane, by były bardziej charakterystyczne i czytelne.

OSTATNIE POPRAWKI BALANSU

W ubiegłym tygodniu wprowadziliśmy również sporo poprawek balansu do Battle Royale. Oto podsumowanie!

  • Płynojagody dają teraz więcej osłony.
  • Zwiększono obrażenia pistoletu Strażnik, IEM do niszczenia osłon i pistoletu tarczy kuloodpornej.
  • Zmniejszono pojemność magazynka Śnieżkownika.
  • Zwiększono pojemność magazynka pistoletu maszynowego Grom (k. seria).
  • Zmniejszono częstotliwość występowania karabinu snajperskiego Żniwiarz.
  • Karabin szturmowy Napastnik zadaje mniej obrażeń.
  • Kółko oznaczające posiadacza medalionu Stowarzyszenia jest mniejsze.
  • Teraz następuje krótkie opóźnienie, zanim medaliony Stowarzyszenia zaczną regenerować osłonę. Mają również nieco mniejszą szybkość regeneracji i nie uzupełniają już 100% osłony (chyba, że macie wszystkie pięć).

LEGO® FORTNITE

GŁODNI? MAMY BARDZIEJ POŻYWNE PRZEKĄSKI!

Dotarły do nas informacje, że jedzenie w LEGO® Fortnite słabo zmniejszało głód, więc wprowadziliśmy zmiany, dzięki którym przekąski stały się bardziej pożywne!

LIKWIDACJE PODCZAS EKSPLOROWANIA JASKIŃ

Naprawiliśmy błąd, przez który mogliście tracić przedmioty, gdy zostaliście zlikwidowani podczas przechodzenia między światem naziemnym i podziemnym. Dziękujemy za cierpliwość, gdy pracowaliśmy nad tym błędem – zdajemy sobie sprawę z tego, jak frustrująca jest utrata przedmiotów (my również je traciliśmy!).

JEŚLI JESZCZE NIE WIECIE

Jeśli jeszcze o tym nie wiecie, w ubiegłym tygodniu wprowadziliśmy następujące zmiany poprzedzające dzisiejszą aktualizację:

Trwałość

  • Trwałość nierzadkich/nieepickich narzędzi i broni wzrosła o 30%. Z kolei trwałość rzadkich/epickich narzędzi i broni wzrosła o 60%!

Obrażenia

  • Zmniejszyliśmy obrażenia obszaru trucizny dla wszystkich trzech brutali.
  • Zmniejszyliśmy obrażenia wybuchu lodowego skorpiona.

Zmiany dotyczące stworów

  • Piaskowe skorpiony, skorpiony w jaskiniach, zwykłe skorpiony, kraby na wybrzeżu, piaskowe pająki i górskie lodowe pająki są nieco łatwiejsze do pokonania.
  • Barany dają teraz grubą wełnę.

Inne zmiany i poprawki 

  • Przysysak ma teraz 30 ładunków.
  • Pająki nie będą teraz tak często wyskakiwać spod poruszonych kamieni.

ROCKET RACING

DŁUGI CZAS OCZEKIWANIA W KOLEJCE

Słyszeliśmy, że kierowcy z wysokimi rangami muszą długo czekać w kolejce w Rocket Racing, więc nasz zespół pracuje nad stopniowymi udoskonaleniami, by pomóc wam szybciej przechodzić do wyścigów. Będziemy nadal monitorować czas oczekiwania w kolejce i w razie potrzeby wprowadzimy zmiany.

KOLIZJE SAMOCHODÓW

Kolizje samochodów są ważnym tematem dyskusji między graczami, szczególnie jeśli chodzi o sytuacje, gdy uderzenie z tyłu powoduje obrót pojazdu o 180 stopni. Dzisiejsza aktualizacja złagodzi skutki tego typu zderzeń, po których auto powinno być pozostać skierowane w stronę mety. W przyszłych aktualizacjach nadal będziemy pracować nad poprawkami kolizji.

ZADANIE ZE STROJEM JACKIE

Zadanie osiągnięcia złotej rangi w Rocket Racing w celu odblokowania stroju Jackie nagradzało graczy za osiągnięcie rangi Złoto II zamiast Złoto I. Po naszej poprawce gracze, którzy osiągną rangę Złoto I, będą musieli ukończyć tylko jeden wyścig, by otrzymać strój Jackie.

FORTNITE FESTIVAL

BRAKUJĄCA BIBLIOTEKA UTWORÓW

Naprawiliśmy błąd, przez który gracze widzieli pustą bibliotekę utworów na Scenie Głównej po wstrzymaniu Fortnite na ich urządzeniu. Poprawka powinna również skrócić opóźnienia przed rozpoczęciem utworu.

WYŁĄCZENIE OBRAŻEŃ OD UPADKU

Wyłączono obrażenia od upadku za kulisami Sceny Głównej. Skaczcie z balkonów, ile chcecie, gwiazdy rocka!

ZRESTARTUJ UTWÓR

Tymczasowo wyłączyliśmy funkcję „Zrestartuj utwór” (dostępną podczas gry solo) z powodu naprawy błędu, przez który gra przestawała reagować.

BŁĄD PUBLIKOWANIA W RANKINGACH

Naprawiliśmy błąd powodujący, że niektóre wyniki były nieprawidłowo publikowane w rankingu. Będziemy w dalszym ciągu monitorować (ewentualnie przeprowadzimy kontrolę) rankingów w celu zapewnienia ich dokładności.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej