Pełny opis sezonu 3 rozdziału 4 w Fortnite. Wszystkie zmiany broni, map, przedmiotów, nowe mechaniki
Epic udostępniło pełny opis sezonu, z którego można się dowiedzieć właściwie wszystkiego o tym, co będzie się działo.
PRZENIKANIE PRZEZ ŚCIANY
Nawet drewno, kamień, cegła czy metal nie mogą równać się z Chromem. Wróg postawił obronną budowlę? Rzućcie Fontannę Chromu na ściany, by móc przez nie przenikać i zaskoczyć przeciwników!
Fontanna Chromu
CO POWIECIE NA BARDZIEJ OPŁYWOWE KSZTAŁTY?
Jeśli nie możecie czegoś pokonać, spróbujcie się w to zamienić: rzućcie Fontannę Chromu, by się pochromować. Na ograniczony czas zamienicie się w czysty Chrom, zyskując odporność na obrażenia od ognia i… przyjmując postać Gluta podczas sprintu. Nie dajcie się zwieść tym niezgrabnym kształtom – jako Glut poruszacie się szybciej, jesteście odporni na obrażenia od upadku i zyskujecie zdolność zrywu w powietrzu. Wpadnijcie zrywem we fragment budowli, by ją pochromować i przeniknąć przez nią!
WSZĘDZIE DOBRZE, ALE W CHROMIE NAJLEPIEJ
Chrom nie tylko przejmuje lokacje, ale też doprowadził do stworzenia zupełnie nowej. Wspinajcie się na Sanktuarium Herold (w pobliżu opuszczonego Schronienia) i stańcie na szczycie tej chromowej wieży.
NOWE SPOJRZENIE NA PRZEWAGĘ WYSOKOŚCI
W obawie przed Chromem niektóre lokacje na wyspie – przede wszystkim Kanion Kamienic – próbują „chronić się” w przestworzach. Teraz to rozwijające się miejsce na mapie, pod nazwą Chmurne Kamienice, atakuje z powietrza. A oto jeden ze sposobów, żeby się tam dostać: użyjcie dostępnej w różnych miejscach na Wyspie D-wyrzutni, by łatwiej zdobyć przewagę wysokości.
D-wyrzutni
STARZEJE SIĘ JAK WINO
Strzelba EvoChrome
Wprowadzenie Chromu doprowadziło do powstania Strzelby EvoChrome i Strzelającego Krótką Serią Karabinu EvoChrome. Stopień rzadkości tych broni, które znajdziecie w Chromowych Skrzyniach, rośnie wraz z rosnącą liczbą obrażeń zadawanych przeciwnikom. Zmieńcie je z niepospolitych na mityczne!
Strzelający Krótką Serią Karabin EvoChrome
BRONIE Z EPOKI P.N.C.E. (PRZED NASZĄ CHROMOWĄ ERĄ)
Niektóre rzeczy sprzed epoki Idylli są całkiem w porządku… Używajcie strategii z przeszłości z przywróconymi broniami oraz powracającymi broniami z Luziku:
- Pistolet Osobisty
- Strzelba „Pierwszak”
- Strzelba Dźwigniowa
- Szybkostrzelny Pistolet Maszynowy
- Pistolet Maszynowy z Tłumikiem
- Karabin Szturmowy Strażnika
- Karabin Szturmowy Młot
- Karabin Strzelca Wyborowego DMR
- Czterotaktowa Snajperka Łowcy
- Granat
- Słój ze Świetlikami
- Wyrzutnia Harpunów
- Tropiciel Cienia (broń egzotyczna)
- Rytm (broń egzotyczna)
- Snajperka Hukowa (broń egzotyczna)
- Discobomba (to właściwie nie broń, ale brzmi, jakby nią była)
- Granat Uderzeniowy (również nie jest do końca broń, ale skoro już powraca…)
KTO NIE KOCHA SNAJPEREK?
Czterotaktowa Snajperka Łowcy, która zadebiutowała w Sezonie 1 Rozdziału 3: Odwrócenie.
Skoro o broniach mowa, zwiększyliśmy obrażenia i mnożniki przy trafieniach w głowę dla najróżniejszych snajperek (również wycofanych). Strzelcy wyborowi i trikowi z pewnością się ucieszą, ponieważ teraz mają spore szanse odesłać wroga do lobby jednym strzałem. Miejcie oczy dookoła głowy i (jeśli celnie strzelacie) znów likwidujcie przeciwników pojedynczym trafieniem (nawet w Zerze Budowania!).
- Czterotaktowa Snajperka Łowcy – zwiększone obrażenia i mnożnik trafień w głowę
- Sztucer – zwiększone obrażenia i mnożnik trafień w głowę
- Automatyczny Karabin Snajperski – zwiększone obrażenia i mnożnik trafień w głowę
- Karabin Dźwigniowy – zwiększone obrażenia i mnożnik trafień w głowę
- Karabin Snajperski z Tłumikiem – zwiększone obrażenia
- Samopowtarzalny Karabin Snajperski – zwiększone obrażenia
- Karabin Magnetyczny – zwiększone obrażenia
- Czterotaktowy Karabin Snajperski – zwiększone obrażenia
- Ciężki Karabin Snajperski – zwiększony mnożnik trafień w głowę
- Karabin Snajperski Zwiadowca Burzy – zwiększony mnożnik trafień w głowę
- Snajperka Hukowa – zwiększone obrażenia od wybuchu
KLUCZE DO SUKCESU
Chromowanie to nie jedyny sposób, by odkryć wasz potencjał. Jest spora szansa, że na Wyspie natkniecie się na Klucze – użyjcie ich do otwarcia Skarbców pełnych łupów! Do otwarcia Niezabezpieczonych Skarbców wymagany jest jeden Klucz, natomiast Zabezpieczone Skarbce wymagają dwóch (ale w nagrodę dostaniecie więcej przedmiotów!). Gdzie znaleźć te zamknięte łupy? Po zebraniu jednego lub więcej Kluczy, na mapie zobaczycie symbole dziurki od klucza, które ułatwią wam poszukiwania.
BUNKRUJEMY SIĘ
Szturmuje was wróg? Solidną osłonę postawicie z Bunkrem Kieszonkowym, który w tym sezonie zajmie miejsce Fortu Kieszonkowego. Rzućcie Bunkier Kieszonkowy, by błyskawicznie stworzyć budowlę 1×1 ze wzmocnionymi metalowymi ścianami, uniwersalną pochylnią, drzwiami i ochronnymi oponami, od których odbiją się najeźdźcy – i to bez budowania!
KARNET BOJOWY SEZONU 4 W ROZDZIALE 3
Zbierzcie eklektyczną grupkę i cieszcie się Idyllą. Kupując karnet bojowy tego sezonu, natychmiast odblokujecie Paradygmat (Rzeczywistość-659)… jeśli lubicie wrogów Chromu. Awansujcie karnet bojowy, by odblokować Spider-Gwen i poniższe postacie:
- Bajt
- Grryz
- Miauczacha
- Lennox Rose
- Twyn
Prawdziwi wielbiciele Chromu również nie mają powodów do obaw: w dalszej części sezonu będzie można odblokować Herold!
KOPNIĘCIE WE WŚLIZGU
A, właśnie! Przeciwnicy, w których wpadniecie wślizgiem, będą od teraz odrzucani!
UWAGI DO TRYBÓW TURNIEJOWYCH
- Słoje ze Świetlikami i Granaty Uderzeniowe nie są dostępne w trybach rankingowych.
NIEDOZWOLONE URZĄDZENIA
Od tego sezonu gracze korzystający z niedozwolonych urządzeń zapewniających lub mających zapewniać przewagę w grze, mogą otrzymać ostrzeżenie w Fortnite. Kontynuowanie rozgrywki nie będzie możliwe bez odłączenia problematycznego urządzenia i ponownego uruchomienia Fortnite. Próby omijania ograniczenia będą skutkowały wykluczeniem z gry w Fortnite na stałe. Lista niedozwolonych urządzeń obejmuje m.in. Cronus Zen i Cronus Max.