Wrogowie z Inazumy z wyższym HP niż dotychczasowi. Kolejne leaki z Genshin Impact
Gracze mogą spodziewać się wyższego skalowania HP bossów niż w poprzednich regionach. Jak to działa?
Naturalną rzeczą w grach jest, że rozwój fabuły przynosi nowe wyzwania. Gracze stają się silniejsi, ale to samo robią ich przeciwnicy.
Gdyby nie to zjawisko, gra byłaby z czasem zbyt łatwa – wiele graczy już teraz wymaksowało większość postaci i są w okolicach AR 55. Dlatego też nowi bossowie będą mieć większe HP niż ci już bardziej nam znani.
Potężni wrogowie
Większość nowych elitarnych potworów i bossów w Inazumie będzie miała wyższe HP, jak potwierdził @Genshin_Intel na Twitterze. Jednak jak wszędzie, również tu będą wyjątki. Pyro Hypostasis i Electro Abyss Mage nie będą się różnić od swoich poprzedników.
Nowe skalowanie HP nie będzie zauważalne na niskich poziomach potworów, ale można zauważyć różnicę, zaczynając od poziomu 50-60. Elitarni wrogowie będą mieli wykładniczo wyższe HP wraz z podnoszeniem poziomów.
Dlaczego HP rośnie?
Podstawowy powód jest prosty – zapewnienie rozrywki graczom. Niektórzy nowi wrogowie Inazumy będą mieli trudniejsze ruchy i sposób ataku w porównaniu z poprzednimi wrogami. Jednak miHoYo zdecydowało się również na inny sposób na utrudnienie rozgrywki: poprzez podniesienie ich statystyk.
Nie trzeba dodawać, że wrogowie z wyższymi statystykami HP wytrzymują w bitwie dłużej niż ci z niższymi. W związku z tym silniejsze grywalne postacie będą bardziej pożądane. Oznacza to, że miHoYo może zarobić więcej pieniędzy w przyszłości – gracze naturalnie będą chcieli inwestować w silniejszych bohaterów.
Gracze nie powinni być zaskoczeni. Biorąc pod uwagę, że zwiększanie trudności pojawia się w większości gier, to bardzo prawdopodobne, że w przyszłych regionach również zadziała ten efekt.