Walka w MMORPG od Amazona, ma być w 100% prowadzona w czasie rzeczywistym
New World to nadchodzące MMORPG od Amazon Games Studios, które przenosi graczy w klimaty przed-kolonialnej i kolonialnej Ameryki. Ma być to sandboxowe MMO w klimacie horroru.
W New Worlds nie ma klas bohaterów i podobnie jak w Albion Online, gracz rozwija drzewko umiejętności poprzez wykorzystywanie konkretnego ekwipunku.
W ostatnio opublikowanym filmie deweloperzy przedstawiają system walki, która jest zawsze jednym z kluczowym elementów każdego MMORPG.
Pojedynki mają być dynamiczne i wymagające. Jak zobaczycie na materiale, nie ma auto-aim, więc walka wcale nie będzie prosta i będzie wymagała nabrania pewnej wprawy, ponieważ z założenia system będzie zbliżony do action MMO, niż klasycznego MMORPG.
Co za tym idzie, pozycjonowanie się względem przeciwnika, uniki, czas ataku, taktyki, znajomość możliwości oponentów, etc. będą miał kolosalne znaczenie. Autorzy postawili sobie za punkt honoru oddanie specyficznej charakterystyki walki wybraną bronią. Słowem, mamy czuć różnicę pomiędzy młotem, a mieczem i nie będą to tylko proste statystyki.
Deweloperzy zapewniają, że jeśli spędzimy wystarczająco dużo czasu na poznanie systemu walki w New World, to bez trudu opanujemy jego zasady. W każdym momencie będziemy mogli zmienić broń i dopasować się do sytuacji w grze i tego, co jest aktualnie potrzebne naszej grupie.