Można się złapać za głowę. Biedronka i jej niskie ceny, które pokazują przepaść
Ludzie przypominają stare reklamy Biedronki, która kusiła niskimi cenami. Dzisiaj hasło: „Codziennie niskie ceny” zdaniem kupujących straciło na znaczeniu.
Wiadomo, że sytuacja w Polsce bardzo się zmienia. Widać to chociażby po dawnych reklamach Biedronki, które mogą wywołać nie tylko nostalgię, ale też pokazać, jak bardzo ceny wszystkiego poszły do góry.
Kiedyś Biedronka i hasło „niskie ceny” miało sens. Dzisiaj w wielu przypadkach niekoniecznie. Wiadomo, że i wynagrodzenia były zdecydowanie inne, ale niektóre przykłady sprzed lat mogą zaskoczyć.
Biedronka i niskie ceny sprzed lat
Reklamy Biedronki mocno się zmieniły, ale wiele osób na pewno będzie to pamiętać. Wystarczy popatrzeć, ile kiedyś płaciło się za Pepsi i to za wersję z 2,5 litra.
Pepsi, Mirinda i 7 up w wersji 2,5 l do kupienia były za 3,29 zł. Dzisiaj można tylko o tym pomarzyć, a takich przykładów jest znacznie więcej.
Kilogram pomarańczy za 1,89 zł – to były czasy. A i tak wiele osób już wtedy narzekało na drożyznę.
Cóż, wszystko się zmienia. Wynagrodzenia idą w górę, ale niewiele to daje, bo przy obecnym systemie nie ma prawa zbyt wiele dać. Można więc tylko tęsknić za dawnymi cenami i hasłem, które miało kiedyś więcej sensu.