Nosisz ubrania z wielkim logo? To będzie dla Ciebie smutna wiadomość
Jeśli Twoja szafa składa się z ubrań, które mają na sobie nadruki z dużym logo danej marki, to raczej Cię ta wiadomość nie ucieszy.
Luksusowe marki mają to do siebie, że nie każdy może sobie na nie pozwolić – w końcu są dobrem luksusowym. Są jednak ludzie, którzy potrafią znaleźć te najlepsze marki odzieżowe na dużych promocjach lub odkupując ciuchy z drugiej ręki.
Jeśli pomyślicie sobie o takim Gucci, Louis Vuitton czy Balenciaga to pewnie wyobrażacie sobie wszystkie te ubrania i akcesoria, które mają na sobie wyszyte duże loga danych marek, aby na pewno każdy je zauważył. Cóż, wygląda na to, że jest to rzecz typowo psychologiczna.
Te ciuchy są tylko dla biednych?
Okazuje się, że luksusowe marki, takie jak wymienione powyżej, stosują specjalne psychologiczne chwyty, które dzielą swoich klientów na „biednych” i „bogatych”. I to dosłownie.
TikTok: https://www.tiktok.com/@bumanjiexplore/video/7263934390277917994
Podobno ubrania z dużymi logo mają być skierowane tylko dla biedniejszych ludzi, którzy potrzebują wszystkim pokazać, że są bogaci, bo noszą drogie rzeczy. Jeśli zaś chodzi o tych „naprawdę bogatych”, po nich zwykle tego nie widać, a zamiast tego zakładają rzeczy, które mają niewidoczne logo, bo wcale nie chcą zwracać na siebie uwagi.
Cóż, jeśli więc nosicie rzeczy, które mają na sobie duże logo znanej marki, to widocznie wpasowujecie się w linię tej pierwszej kategorii sprzedażowej dla ludzi „biedniejszych”. Mimo to raczej mało kto na ulicy zwraca na to uwagę i myśli w ten sposób, więc warto wziąć tę informację z pewnym dystansem i jako ciekawostkę.