Play po cichu aktualizuje sprzęt klientom UPC. Niezadowolenie rośnie

W zasadzie nie ma żadnych oficjalnych informacji na ten temat. Klienci sami wzajemnie się informują, że coś się u nich pozmieniało.
Nigdy nie wiadomo, co Play danego dnia postanowi zaktualizować. Czasami wgrywane są „update’y” na routery, innym razem na modemy. Klienci UPC sami się wzajemnie informują, że Play najwyraźniej znowu grzebie coś przy Mediaboxach.
Niektóre funkcje znikają, inne się pojawiają. Nagle zmieniają się rozdzielczości kanałów, potem wracają do normy.
(…) czyli dalej coś tam grzebie play w Mediaboxach – takie wnioski wyciągają sami klienci obserwując to, co się dzieje.
Pytanie, po co ta zmiana została w ogóle wprowadzona i jakie ma to zadanie? Według części klientów niektóre rzeczy będą powoli zmieniane, by przekonywać ludzi do przesiadki na inny sprzęt. Ta taktyka zdaje się nawet działać, przynajmniej patrząc na reakcje ludzi.
Sytuacja z Play i UPC nadal nie jest do końca jasna. Jednego dnia możecie dostać telefon z informacją, że lepiej się przesiąść na Play i w ogóle lepszego wyboru nie będzie. Drugiego natomiast dzwoni ktoś, kto przedstawia możliwości zostania w UPC na tej samej umowie, ale z innym sprzętem. Trzeciego macie telefon, że nie da się zmienić sprzętu bez zmiany umowy. I tak to wygląda od kilku miesięcy. Zamiast się rozjaśniać, to sytuacja jest coraz bardziej zagmatwana.