Wysłał do UPC informację, że jego tata zmarł. Oto, co odpisało Play

Chyba wszyscy, którzy załatwiali tego typu rzeczy po zmarłym, przechodzili takie smutne procesy.
Przepisywanie umów, informowanie kolejnych podmiotów o tym, że dana osoba odeszła nie jest niczym przyjemnym. Część firm podchodzi do sprawy bardzo miło, ze zrozumieniem. Inne mają przygotowane formułki, które nijak nie pasują do sytuacji.
— Wysłałem do Play (d. UPC) info, że mój tata, a ich abonent zmarł i umowa wygasła. Załączyłem akt zgonu. — pisze jeden z użytkowników portalu X. —Parę dni później napisali list do nieboszczyka, że czekają na niego i liczą, że… uda im się z nim porozmawiać. — mocne podejście Play.
Pojawiły się tam też komentarze o tym, że najwyraźniej to zwykła informacja o rozwiązaniu umowy.
Natomiast użytkownik zamieścił także konkretny zrzut ekranu pokazujący, co dokładnie wysłał.
Można podejrzewać, że raczej to system UPC i stąd taka standardowa wiadomość. Na pewno Play w przyszłości to poprawi, bo faktycznie wygląda dość dziwnie. Co w takiej sytuacji w ogóle zrobić? Dokładnie to, co użytkownik X. Sprzęt można normalnie wysłać paczkomatem, Play sobie tę sprawę już ogarnie. Przynajmniej w teorii. W praktyce różnie to bywa z rzeczami, które wysyła się do nich paczkomatem.