Reklama

Wysłał do UPC informację, że jego tata zmarł. Oto, co odpisało Play

Różne

Piotr Kaminski

Reklama

Chyba wszyscy, którzy załatwiali tego typu rzeczy po zmarłym, przechodzili takie smutne procesy.


Przepisywanie umów, informowanie kolejnych podmiotów o tym, że dana osoba odeszła nie jest niczym przyjemnym. Część firm podchodzi do sprawy bardzo miło, ze zrozumieniem. Inne mają przygotowane formułki, które nijak nie pasują do sytuacji.

— Wysłałem do Play (d. UPC) info, że mój tata, a ich abonent zmarł i umowa wygasła. Załączyłem akt zgonu. — pisze jeden z użytkowników portalu X. —Parę dni później napisali list do nieboszczyka, że czekają na niego i liczą, że… uda im się z nim porozmawiać. — mocne podejście Play.

Reklama

Pojawiły się tam też komentarze o tym, że najwyraźniej to zwykła informacja o rozwiązaniu umowy.

Natomiast użytkownik zamieścił także konkretny zrzut ekranu pokazujący, co dokładnie wysłał.

Można podejrzewać, że raczej to system UPC i stąd taka standardowa wiadomość. Na pewno Play w przyszłości to poprawi, bo faktycznie wygląda dość dziwnie. Co w takiej sytuacji w ogóle zrobić? Dokładnie to, co użytkownik X. Sprzęt można normalnie wysłać paczkomatem, Play sobie tę sprawę już ogarnie. Przynajmniej w teorii. W praktyce różnie to bywa z rzeczami, które wysyła się do nich paczkomatem.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama
Powrót do strony głównej