Zwrot pieniędzy z UPC w 2 minuty. Szybko się dowiecie
Kto ma czas na wysyłanie im listów, czy wypełnianie tych formularzy. Jak to łatwiej ogarnąć?
Dajcie spokój, komu by się chciało bawić w wysyłanie im listów. Jest lepszy sposób. Bez lania wody, wystarczy do nich napisać na czacie. Wchodzicie na czat Play i pytacie, ile Wam przysługuje. Konsultantka albo konsultant Wam to przelicza i koniec. Robicie dyspozycję i zapominacie o sprawie.
Czy warto? To zależy. Jedni mówią, że przysługuje im przyjemne ponad 100 złotych. Inni śmieją się, że wystarczy im akurat na paczkę chipsów.
Przynajmniej wiadomo, czy w ogóle się w to bawić. Część klientów informuje, że owszem, dostają informację o tym, ile kasy im przysługuje, ale muszą od nowa zakładać konta. Tłumaczone jest to tym, że Play nie ma ich danych na umowie.
Czy warto w to wierzyć? Niby tak, niby nie. Trochę dziwne, że Play niby nie ma danych, ale jest to możliwe. Scenariusz wtedy wygląda tak:
- Wchodzicie na stronę Play,
- Łączycie się z konsultantem,
- Podajecie numer klienta etc.
- Dostajecie informację o tym, ile zwrotu Wam przysługuje i czy w ogóle cokolwiek.
Potem niektórzy od razu mogą złożyć dyspozycję zwrotu na konto bankowe, czy na UPC, a niektórzy bawią się z tym kontem. Jak Wam system wyliczy zawrotne 5 złotych, to sami musicie zdecydować, czy chcecie się z tym bawić. Można to po prostu dorzucić do swoich rozliczeń.
Jest też druga opcja. Można zadzwonić do Play i pójść dokładnie tą samą ścieżką. Tylko trzeba odczekać swoje na słuchawce.