Bronie w Project A mają być hit-scanami. Headshot ma od razu likwidować
Nowe informacje od graczy, youtuberów i streamerów na temat broni w Project A.
Project A nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Z kolejnych opisów wynika, że faktycznie mówimy tutaj o konkurencji dla CS:GO, a nie Overwatch czy Paladins.
Tym razem chodzi o bronie i ich rodzaje. Jak wiemy, mają one być podobne do tych, znanych właśnie z produkcji Valve.
Project A: Bronie
Bronie mają być jednego rodzaju, czyli Hit-scan. Oznacza to tyle, że wystrzelony przez gracza pocisk od razu trafi w miejsce, w które celowaliśmy. W opozycji do tego rodzaju pocisków stoją tzw. „Projectile”, czyli amunicja, która najprościej mówiąc potrzebuje określonego czasu na przebycie wyznaczonego dystansu.
To na pewno dobra wiadomość dla wszystkich, którzy nie lubili niektórych umiejętności w Overwatch, czy Paladins. Tu ma chodzić o czysty skill, a nie przewidywanie, czy ciągłość strzału.
Bronie mają być dostępne do kupienia na początku każdej rundy. Mechanizm znany z CS:GO. Razem z nimi gracze otrzymają także możliwość zakupu umiejętności.
Pierwsze bronie widzieliśmy już jakiś czas temu, razem z plakatem jednej z postaci. Jak widzicie, jest ich całkiem sporo. Część z nich jest jednak przekreślona co może oznaczać, że z niektórych pomysłów finalnie Riot się wycofał.
Jak dowiadujemy się od osób, które już grały, trafienie przeciwnika w głowę oznacza jego eliminację. Nie wiadomo jednak, czy po śmierci przeciwnika gracze będą mogli podnosić jego bronie.