Reklama

Bronie w Project A mają być hit-scanami. Headshot ma od razu likwidować

Valorant

Reklama

Nowe informacje od graczy, youtuberów i streamerów na temat broni w Project A.

Reklama

Project A nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Z kolejnych opisów wynika, że faktycznie mówimy tutaj o konkurencji dla CS:GO, a nie Overwatch czy Paladins.

Tym razem chodzi o bronie i ich rodzaje. Jak wiemy, mają one być podobne do tych, znanych właśnie z produkcji Valve.

Project A: Bronie

Bronie mają być jednego rodzaju, czyli Hit-scan. Oznacza to tyle, że wystrzelony przez gracza pocisk od razu trafi w miejsce, w które celowaliśmy. W opozycji do tego rodzaju pocisków stoją tzw. „Projectile”, czyli amunicja, która najprościej mówiąc potrzebuje określonego czasu na przebycie wyznaczonego dystansu.

To na pewno dobra wiadomość dla wszystkich, którzy nie lubili niektórych umiejętności w Overwatch, czy Paladins. Tu ma chodzić o czysty skill, a nie przewidywanie, czy ciągłość strzału.

Reklama

Bronie mają być dostępne do kupienia na początku każdej rundy. Mechanizm znany z CS:GO. Razem z nimi gracze otrzymają także możliwość zakupu umiejętności.

BRONIE W PROJECT A

Pierwsze bronie widzieliśmy już jakiś czas temu, razem z plakatem jednej z postaci. Jak widzicie, jest ich całkiem sporo. Część z nich jest jednak przekreślona co może oznaczać, że z niektórych pomysłów finalnie Riot się wycofał.

Jak dowiadujemy się od osób, które już grały, trafienie przeciwnika w głowę oznacza jego eliminację. Nie wiadomo jednak, czy po śmierci przeciwnika gracze będą mogli podnosić jego bronie.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama