Opis patcha Valoranta 4.03. Aktualizacja Brimstone’a, zmiany trybów gry i innych funkcji
W ramach ostatniego patcha przed aktem II postanowiliśmy ulepszyć działanie gry i tryb deathmatch oraz naprawić błędy związane z agentami.
AKTUALIZACJE AGENTÓW
Brimstone
|
AKTUALIZACJE TRYBÓW
Deathmatch
Przez ostatnich kilka miesięcy zbieraliśmy uwagi graczy dotyczące DM i teraz wprowadzamy zmiany, aby odnieść się do kilku najbardziej frustrujących elementów systemu odrodzeń:
- Usunięto, a w niektórych przypadkach zmieniono położenie „niebezpiecznych” stref odrodzenia.
- Usprawniono mechanizm i pozycję odrodzenia, aby zwiększyć prawdopodobieństwo, że w przypadku potyczki będziecie już skierowani w stronę innych graczy.
- Mechanizm odrodzenia będzie teraz wybierać najpierw strefy bardziej oddalone od miejsca, w którym zostaliście pokonani.
- Naprawiono błąd, przez który mechanizm odrodzenia nie funkcjonował prawidłowo w fazie rozgrzewki.
- Skrócono czas odrodzenia z 3 sek. do 1,5 sek.
ZMIANY SPOŁECZNOŚCIOWE
- Zaktualizowano system wykrywania AFK podczas gry, aby zniechęcić graczy do wykorzystywania trybów gry w celu gromadzenia punktów doświadczenia.
AKTUALIZACJE WYDAJNOŚCI
Globalna inwalidacja
Globalna inwalidacja to funkcja interfejsu, która ulepsza działanie wszystkich jego elementów w grze. Jest to możliwe dzięki znacznemu zmniejszeniu liczby tych elementów, które trzeba aktualizować co każdą klatkę. Zespół do spraw wydajności będzie wciąż monitorować wpływ globalnej inwalidacji na grę, a kolejne informacje na temat samej funkcji, procesu jej wprowadzania i pracy potrzebnej do jej wdrożenia pojawią się w nadchodzącym artykule! – Aaron Cheney, programista
- Globalna inwalidacja pozwala uzyskać do 15% poprawy podstawowej wydajności gry dla graczy ograniczonych przez procesory.
- Zwykle korzystają oni ze sprzętu o średniej lub zaawansowanej specyfikacji.
- Te wartości opierają się na danych zgromadzonych na publicznym serwerze testowym w ciągu dwóch weekendów (22–23 stycznia i 5–6 lutego).
- Chociaż oczekujemy, że znaczna część graczy skorzysta na tych zmianach, działanie gry na waszym sprzęcie może się różnić.
AKTUALIZACJE ELEMENTÓW KOSMETYCZNYCH
- Zaktualizowano kolor sekcji używanej do wyświetlania graffiti w waszych kolekcjach.
- Barwa niektórych graffiti za bardzo przypominała kolor tła, więc trudno było ją ustalić przed wykorzystaniem w grze.
AKTUALIZACJE SYSTEMÓW GRY
- Dodano opcję powrotu do najsilniejszej broni.
- Teraz można powrócić do najsilniejszej broni, wciskając przycisk „Wyposaż ostatnio używany przedmiot” lub przy automatycznym wyposażaniu broni.
- Tę funkcję można włączyć, wchodząc w Ustawienia >> Sterowanie >> Ekwipunek i odnajdując sekcję „Traktuj najmocniejszą broń priorytetowo”.
- Te zmiany pojawiły się w patchu 4.02, ale nie wspomniano o nich w opisie. Wybaczcie!
FUNKCJE E-SPORTOWE
- Naprawiono podążanie za pociskiem dla śledzących obserwatora.
- Dodano ustawienia obserwatora, aby można było włączyć lub wyłączyć portret agenta.
BŁĘDY
Agenci
- Naprawiono błąd, przez który Łowca Głów i Majstersztyk Chambera mogły odlecieć.
- Naprawiono lukę, przez którą w odpowiednich warunkach można było zachować widoczność bez krótkowzroczności po tym, jak Viper użyła swojego ulta.
- Naprawiono błąd, przez który efekt ulta Viper czasami nie przedostawał się przez drzwi.
Społeczności
- Naprawiono błąd, przez który wciśnięcie klawisza „Enter” przed grą nie powodowało aktywacji czatu.
- Naprawiono błąd, przez który kliknięcie portretu gracza prawym przyciskiem myszy nie wywoływało menu kontekstowego.
Wydajność
- Naprawiono błąd, przez który statystyki wydajności pozostawały ukryte podczas obserwowania Spike’a.
ZNANE PROBLEMY
Funkcje e-sportowe
- Podczas śledzenia obserwatora przy zmianie widoku na wolną kamerę pojawi się krótki błysk.