Umiejętności w Project A od Riotu. Ogień, smoke, ogłuszanie przeciwników i więcej
Project A prawdopodobnie pojawi się już niedługo. Jakie umiejętności mają mieć postacie?
Z informacji przekazywanych od osób, które miały okazję grać w Project A wiemy już, że umiejętności w nowej strzelance Riotu będą pełniły rolę bardziej wspierania gameplay’u.
Natomiast jakie dokładnie będą to skille i czy aby na pewno nie będą miały wpływu na rozgrywkę w takim stopniu, jak w Overwatch?
Umiejętności w Project A
Jeden z tureckich youtuberów ujawnił nieco więcej informacji na temat umiejętności w Project A. Do tej pory słyszeliśmy jedynie, że skille mają być podobnie mechanicznie i znaczeniowo do granatów w CS:GO.
Youtuber opowiedział nieco więcej. Wiemy, że postać z zielonymi smoke’ami jest bardzo trudna, jeżeli chodzi o opanowanie. Zielona ściana, którą może stawiać pozwala na zmianę jej kierunku, ale także wielkości.
W grze faktycznie nie ma granatów dymnych, czy rozbłyskowych. Tutaj z pomocą przychodzą skille. Niektórzy bohaterowie mają umiejętności, które zastępują tego typu granaty.
„Skille nie są tak bez znaczenia, czasami to istna clown fiesta ze względu na umiejętności w stylu ognia, lodu, zielonego gazu”.
Jedna z umiejętności ma pozwalać również na ogłuszenie przeciwnika. Youtuber porównał to do Mei z Overwatch, która zamraża przeciwnika, wcześniej go spowalniając.
Co ciekawe, umiejętność wskrzeszania, którą widzieliśmy na zwiastunach ma być ultem. Oznacza to tyle, że będziemy mieli w miarę klasyczny podział umiejętności na te normalne i specjalne.
Najważniejsze ma być strzelanie, natomiast umiejętności mają kreować sytuacje do likwidacji. To bardzo ciekawe podejście, które ma się wbić gdzieś pomiędzy Overwatch, a CS:GO. I choć produkcja Riotu nie ma być konkurencją dla Blizzarda, to jednak trudno sobie to wyobrazić.