10 godzin. Tyle zajęło graczom wprowadzenie do CSGO w pełni działającej wyrzutni rakiet
Valve bardzo rzadko zmienia balans w grze, a modderzy pokazują, jak dużo deweloperzy przez to tracą.
Większość gier sieciowych podchodzi do balansu w bardzo płynny sposób, zmieniając go co kilka tygodni. CS:GO jest w tym jednak sporym wyjątkiem, nawet najmniejsza zmiana jest bardzo mocno komentowana, oceniana etc.
Z tego powodu trudno uwierzyć w to, by do CS:GO została dodana np. wyrzutnia rakiet. A jednak kiedyś gracze mieli okazję powalczyć taką bronią. Było to jednak w mało popularnym Condition Zero i to jeszcze w wersji „Deleted Scenes”.
10 godzin, tyle zajęło dostosowanie dawnego modelu
Valve mogłoby stworzyć dodatkowe, bardziej zwariowane tryby gry z różnymi broniami. Albo po prostu urozmaicić obecną pulę przedmiotów. ZooL, jeden z najpopularniejszych modderów, udowadnia, że wcale nie jest to trudne.
Zmiana, dostosowanie dawnego modelu M72 LAW z Condition Zero, przerobienie jego tekstur i sposobu działania zajęło modderowi zaledwie 10 godzin. Youtuber „3kliksphilip” nawet nagrał o tym film, śmiejąc się nieco z Valve, że na swoją prośbę traci możliwość zarabiania na skinach do takiej wyrzutni.
Wyrzutnia działa, wygląda dobrze, wręcz pasuje do CS:GO. Problem tylko z balansem, który mógłby zostać zaburzony. Jest jednak na to sposób – osobne tryby gry z inną pulą przedmiotów. Rozwiązanie proste, stosowane w wielu grach sieciowych, Fortnite, LoLu, Valorancie itd. Tylko nie w CSie.