Jak Cache wyglądałby, gdyby CSGO było na silniku Unreal Engine 4?
Jeśli CSGO znalazłby się na silniku Unreal Engine 4, to jak wyglądałby Cache? Społeczność wykonała remaster.
Jeden z członków społeczności Counter-Strike’a: Global Offensive wykonał remaster Cache’a na silniku Unreal Engine 4. Dzięki tej grafice poglądowej gracze mogą zobaczyć jak prezentowałaby się ta mapa na silniku, pozwalającym stworzyć o wiele ładniejszą grafikę.
Trzeba przyznać, że CSGO wyglądałby bezprecedensowo lepiej, jednak gdyby istniała możliwość odtworzenia takiej grafiki w obecnej wersji CS-a – część dotychczasowej społeczności mogłaby mieć problem z płynnością gry.
To nie pierwsza tego typu praca stworzona przez społeczność
Poniższa grafika nie jest jedyną, jaką w ostatnim czasie stworzyła społeczność Counter-Strike’a. Gracze już nie od dziś zastanawiają się w jaki sposób wyglądałby ich ulubiony FPS, gdyby został stworzony na innym silniku.
Jak możemy zobaczyć na poniższej grafice – Unreal Engine 4 nadaje CS-owi zupełnie nowego klimatu. Cache natychmiast staje się mroczniejszą mapą (a ze względu na lokalizację taka właśnie powinna być), a najdrobniejsze szczegóły, jak choćby graffiti na ścianach, sprawiają, iż jest ona o wiele ciekawsza.
Counter-Strike prawdopodobnie nigdy nie trafi na silnik Unreal Engine 4, gdyż ten należy do Epic Games. Mimo to, ciekawie jest zobaczyć jak CS prezentowałby się na zupełnie innych silnikach, w innej oprawie graficznej.