Dzisiejsza aktualizacja CSGO znowu kombinuje coś z FPS. Zmiany dotyczą głównie trzech map
Najnowsza aktualizacja CS:GO podyktowana jest właściwie tylko i wyłącznie zmianami map.
Valve słucha społeczności, przekazuje uwagi twórcom map, a ci wprowadzają dodatkowe poprawki do lokacji, które zostały niedawno dodane. I tak oto, najnowsza aktualizacja skupia się na mapach:
- Crete
- Iris
- Ember
Jeżeli zauważycie na nich nie tyle zmiany rozmieszczeń obiektów, co przykładowo nagłe spadki, lub wzrosty FPS to spokojnie – wszyscy tak mają.
Co się zmieniło?
Najmniej dotknięto Crete, zadbano tak naprawdę o efekty wizualne.
Iris i Ember to już inna półka. Zajęto się wieloma aspektami, takimi, jak chociażby niesprawiedliwa przewaga, ilość klatek na sekundę, dodanie drabinek, usunięcie możliwości patrzenia przez ściany.
To wszystko rzeczy, które zgłaszali sami gracze. Często dopiero po takich opisach widać, ile rzeczy nie grało na mapach i jak można było wykorzystywać pewne niedociągnięcia.