Dźwięk w CSGO na dedykowanym serwerze jest o wiele głośniejszy od tego na hostowanym przez gracza
Dziwna sprawa z dźwiękami w CSGO. Okazuje się, iż te na serwerze stworzonym przez gracza są o wiele cichsze, niż na tych dedykowanych.
Niewielka grupa społeczności Counter-Strike’a: Global Offensive dyskutowała w mediach społecznościowych na temat dźwięków w grze. Okazuje się, iż te na postawionym przez gracza serwerze są o wiele dyskretniejsze, niż na serwerach dedykowanych. Jeden z użytkowników stworzył nawet materiał, na którym porównuje dźwięki w obu warunkach i różnica jest naprawdę słyszalna.
Jak bardzo różni się dźwięk na dedykowanych serwerach a tych stawianych przez graczy?
Na materiale, który możemy zobaczyć poniżej gracz do 45 sekundy nagrania biega po mapie postanowionej na własnym serwerze. Dopiero od 45 sekundy wchodzi na dedykowany serwer CSGO i właśnie w tym momencie możemy być świadkami zasadniczej różnicy.
Drewniana podłoga na hostowanym przez użytkownika serwerze brzmi o wiele dyskretniej, niż na tym dedykowanym. W drugiej części filmu, gdy gracz biega po podłodze, słyszymy dodatkowo pewien stukot.
W chwili obecnej graczom ciężko stwierdzić z jakiego powodu tak jest. Według licznych opinii to błąd Valve, o którym deweloperzy zwyczajnie zapomnieli i nie naprawili.