Gracze CS:GO proszą o to od 7 lat, jak tłumaczy się Valve?
Gracze Counter Strike Global Offensive ponownie podejmują temat tickrate, który według nich wszędzie powinien wynosić 128.
Counter Strike ma kilka swoich bolączek, na które gracze narzekają od kilku dobrych lat. W tym wypadku od samej premiery Global Offensive, czyli od 2012 roku.
Chodzi tutaj o tickrate, czyli częstotliwość odświeżania. W profesjonalnych rozgrywkach i zewnętrznych serwerach wynosi on 128, tymczasem na zwykłych matchmakingu już tylko 64.
Gracze przypominają, Valve tłumaczy
Temat ponownie został podniesiony przez jedną z bardziej rozpoznawalnych osób w CS:GO. Tweet doczekał się wpisu na Reddicie, do którego dołączone zostało wytłumaczenie problemu.
Nie wiadomo, czy kiedykolwiek gracze doczekają się upragnionej zmiany. A wygląda na to, że jest ona naprawdę potrzebna. Prius za przykład podaje oglądania Majora i próbę odtworzenia takiego samego rzutu granatu dymnego „nie wyląduje tak samo” – czytamy.
Jak wspomina użytkownik Cirmanman, głównym powodem jaki podawało Valve na przestrzeni lat miałyby być beznadziejne komputery i łącza, z jakich korzystają gracze. Podniesienie tickrate mogłoby zapewnić nieuczciwą przewagę konkretnym regionom.