Gracze CSGO w końcu doczekali się serwerów z 128-tickrate, ale jest jeden haczyk
Normalnie można by było mówić o przełomie, niestety wiele osób nie będzie mogło doświadczyć serwerów z 128-tickrate.
Zwiększenie częstotliwości odświeżania to coś, o co prosiło mnóstwo osób. Nic więc dziwnego, że informacja o tym, że w końcu udało się to zrobić stała się taka głośna. Jest jednak pewien problem, 128-tickrate podniosło Perfect World.
Co to konkretnie oznacza? Perfect World do platforma pokroju Faceit, która umożliwia grę w CS:GO chińskim graczom.
128-tickrate przed Valve
Jakiś czas temu informowaliśmy o tym, że Perfect World zamieszcza w swoich mediach społecznościowych zapowiedzi lepszego systemu VAC, czy podniesienia tickrate. Faktycznie tak się dzieje.
Chiński wydawca wprawił Valve w niemały problem. Skoro zewnętrzna platforma była w stanie wprowadzić tak dużą funkcję bez jakiegoś szczególnego wysiłku, to dlaczego Valve tego nie zrobi? Perfect World zamieściło oficjalną zapowiedź, w której możemy przeczytać:
„Jeśli nie doświadczyłeś zupełnie nowego świata 128 tick, przekonasz się, jak jedwabiście gładkie gra się teraz na serwerach. Nasz partner ma doświadczenie i był gospodarzem wielu oficjalnych profesjonalnych turniejów. Uczestnicy tego wydarzenia będą się cieszyć tym samym środowiskiem, co profesjonaliści”
Uruchomienie serwerów i kilku innych funkcji został nazwane wydarzeniem. Po przetestowaniu wszystkiego, każdy będzie mógł korzystać z „jedwabiście gładkich” serwerów.
Pytanie, czy wpłynie to w jakiś sposób na Valve, czy może studio uzna, że kompletnie nic się nie stało i wprowadzenie 128-tickrate dalej jest niemożliwe, wprowadza zbyt wiele zamieszania etc. Będzie to obecnie bardzo trudne, bowiem ktoś w końcu udowodnił, że jednak da się to zrobić.