Gracze CSGO zawstydzają Valve, pokazując, jak można było przerobić mapy na Halloween
W CS:GO od dwóch lat nie było Halloween. Gracze pokazują, jak mogłoby to wyglądać.
Wczoraj wspominaliśmy o tym, że po raz kolejny Valve podeszło do tematu Halloween w bagatelizujący sposób. A raczej nie podeszło w ogóle. Podczas gdy w innych grach można się cieszyć z upiornych dekoracji, dyni, duchów, nowych przedmiotów kosmetycznych czy zmienionych map, w CS:GO nie wprowadzono niczego.
Gracze CS’a to nie społeczność Fortnite. Nie potrzebują mnóstwa skórek, szalonych dodatków. Chcą jednak poczuć się zadbani, chociażby w najmniejszy sposób.
Jak można było zmienić mapy?
Najprostszym sposobem na wprowadzenie halloweenowego klimatu była po prostu zabawa oświetleniem i teksturami. Doskonale pokazuje to projekt, który przerabia Dust 2 na nieco mroczniejszą wersję.
Można też było dodać trochę kolorów, nieco dyń i innego, niestandardowego oświetlenia, dokładnie tak, jak to ma miejsce na przerobionym Nuke.
Jeszcze inna strona pokazuje posiadłość, która zyskała ponury klimat, idealny wręcz do nieoczekiwanego pojawiania się przeciwników za rogiem.
Możliwości było naprawdę wiele, w końcu Valve już raz stworzyło Cobblestone w wersji Halloween, a więc deweloperzy mogli po prostu włączyć tę lokację na kilka dni. A tym sposobem gracze zostali bez niczego i z wieloma pretensjami. Widać to tak samo na Reddicie, jak i na oficjalnym forum czy mediach społecznościowych.