Dlaczego grafika CSGO może wyglądać gorzej na Source 2, niż na obecnym silniku?
Wydaje się, że ulepszenie CS:GO poprzez przeniesienie na silnik Source 2 będzie ulepszeniem graficznym. Jak jest w rzeczywistości?
Fani Counter-Strike’a: Global Offensive są podekscytowani grafiką nowej generacji po 10 latach istnienia gry. Nowy silnik oznacza nowe oświetlenie, jakość tekstur i modeli.
Opierając się o przenosinach Doty 2 na Source 2, trzeba być przygotowanym na to, że FPS Valve może wyglądać gorzej przez pewien okres.
Podobnie jak Dota 2, CS:GO również może mieć problemy z grafiką
Dota 2 na swoim pierwotnym silniku miała widocznie rozpadające się struktury przy zadawaniu obrażeń, w otoczeniu dostrzec można było biegające insekty, a fizyka wody działała w dość naturalny sposób. Po przeniesieniu na Source 2 wszystkie te funkcje zostały utracone na kilka miesięcy lub nawet lat. Ponadto pojawiły się błędy graficzne.
Co prawda od tego wydarzenia minęło 7 lat, zatem deweloperzy mieli czas na uniknięcie tego typu kłopotów. Mimo to bardzo prawdopodobne, że tytuł będzie miał problemy graficzne po przejściu na nowy silnik.
- ZOBACZ – Gracze CSGO masowo dostają zaproszenia od losowych ludzi. Jak się przed tym bronić i co to jest?
Można spodziewać się, że silnik oświetlenia będzie miał pewne niedociągnięcia, szczególnie na bardzo zacienionych mapach, jak chociażby Mirage lub Vertigo. Problemy mogą również dotknąć takich przedmiotów, jak piłki czy butelki. Generalnie grafika będzie lepsza, lecz prawdopodobne są niedociągnięcia.