Mało kto widział kiedykolwiek, jak wygląda topienie się w CSGO. Valve niezbyt się postarało
Wykorzystanie wody w CS:GO mogłoby być naprawdę czymś ciekawym. Deweloperzy nie chcieli jednak nigdy skorzystać z tych możliwości.
Na mapach społecznościowych czasami można spotkać zbiorniki wodne, w których faktycznie można się utopić. Postać w CS:GO musi być mniej więcej 32 sekundy pod wodą, by faktycznie utonąć. Animacje pływania sprawiają jednak, że jest to dość zabawne.
Głębokość wody, w której postać jest w stanie utonąć, to równo 47 jednostek. Oficjalne mapy mają po 20-23 jednostki. To sprawia, że tak naprawdę nie jesteście w stanie się utopić. A jak to by wyglądało, gdyby była taka możliwość?
Topienie się w CS:GO
Valve nie stworzyło animacji pływania, więc wygląda to dość zabawnie. Pod wodą można normalnie chodzić, aż do momentu otrzymania wystarczającej ilości obrażeń. Wówczas ciało wypływa na powierzchnię.
Sam moment utonięcia wygląda następująco:
Youtuber, który pokazał te nagrania, czyli 3kliksphilip, a także inni gracze, komentują, że spokojnie można by było wykorzystać mechanikę pływania w taki sposób, jak zrobiło to chociażby Fortnite. Tam pływanie stało się jednym ze sposobów na zaskoczenie przeciwnika, otworzyło nowe możliwości poruszania się i walki.