Mapy CSGO przeniesione do Blendera pokazują jak dobrze może wyglądać gra
łaszGracz CSGO postanowił przenieść parę map z gry do Blendera. Jaki jest tego efekt?
Jeden z członków społeczności Counter-Strike’a: Global Offensive, „AsrielPlay52”, postanowił zaprezentować jak mogłyby wyglądać mapy w grze na nowocześniejszym silniku. Stworzone przez gracza grafiki zostały wykonane w Blenderze i są naprawdę imponujące. Zdecydowanie przewyższają one możliwości silnika Source. Autor zamierza cały czas tworzyć nowe mapy, lecz póki co zaprezentował Dusta 2, Mirage’a oraz Italy.
Jak prezentują się mapy stworzone w Blenderze?
Na poniższym obrazkach można zobaczyć jak prezentuje się Dust 2, Mirage oraz Italy wyrenderowane w Blenderze. Wygląda to naprawdę świetnie, choć na sam widok nasuwa się myśl, że Counter-Strike nigdy nie będzie tak wyglądał. Jest to oczywiście spowodowane faktem, że gracze wymagają od tytułu jak największej płynności, a z takimi efektami graficznymi nie byłoby to możliwe.
Prawdopodobnie już niebawem gracz opublikuje swoje kolejne prace. Warto na nie rzucić okiem, zwłaszcza, iż autor wkłada w nie naprawdę mnóstwo pracy.