Reklama

Nowa aktualizacja CSGO naprawia gamebreaking bug ze smoke’iem, wprowadza zmiany map i więcej

Counter Strike

Reklama

Aktualizacja związana z dużymi zmianami na mapach CSGO trafiła do gry.

Reklama


Wczoraj zapowiadaliśmy, iż już w następnej aktualizacji będziemy mogli zobaczyć niemałe zmiany na dwóch nowych mapach. Mowa tutaj o Mutiny i Swamp, które deweloperzy postanowili dodać do Counter-Strike’a: Global Offensive, jako mapy turniejowe.

Większość zmian dotyczy właśnie obu świeżych pól bitwy i mają spowodować, iż mapy staną się o wiele wygodniejsze w odbiorze.

Co konkretnie uległo zmianie w związku z dzisiejszym updatem?

Wczoraj informowaliśmy już w jednym z naszych artykułów o aktualizacji, która w grze znalazła się jeszcze dzisiaj. Warto wspomnieć, że usunięto także gamebreaking bug związany ze granatami dymnymi.

Reklama

MISC:

  • zoptymalizowano pliki shaderów platformy i pliki konfiguracyjne dźwięku do umieszczenia w skompresowanych plikach VPK.

Mapy:

  • Mutiny:
    • naprawiono błędy związane z ptactwem,
    • otwarto narożnik na Dirt Road w okolicy respawnu CT,
    • naprawiono błąd, w wyniku którego bomba mogła utknąć na łódce,
    • zwiększono FPS-y na niskich i średnich ustawieniach shaderów,
    • zoptymalizowano całą mapę,
    • otwarto sufit na BS-ie B od strony terrorystów, w celu umożliwienia korzystania z granatów,
    • naprawiono skanowanie z jednej strony na BS-ie B,
    • naprawiono problem z renderowaniem w górnej części budynku B,
    • dodano zanikanie odległości do większości niewielkich rekwizytów
    • zmieniono niektóre pozycje pojawianie się podczas deadmatchu
    • zamieniono kamienie na kwiaty przy schodach CT na BS A
    • usunięto liście, w celu poprawy widoczności
    • naprawiono miejsce do boostu w windzie w pobliżu BS-a A
    • naprawiono możliwość ukrywania bomby pod kamieniami na BS-ie A
    • naprawiono unoszące się filary kościoła
    • naprawiono niewyrównane tekstury w kościele
    • poprawiono clipping
    • poprawiono clipping granatów
    • zaktualizowano przegląd
  • Swamp:
    • główne zmiany:
      • wzrost wydajności na niektórych obszarach (2-5%)
      • dźwięki aligatora i żaby są niższe, jednocześnie mniej przeszkadzające
    • A-site:
      • rozjaśniono tło w okolicach płotu na długiej na A po stronie CT
      • zmniejszono jedną z czerwonych osłon ze sklejki na długiej A po stronie terrorystów
      • rozjaśniono pokój na shorcie A i jednocześnie ułatwiono terrorystom sprawdzanie narożników przy wejściu
      • usunięto lukę na respie CT, dzięki której gracze mogli boostować się i sprawdzać długą A
    • mid:
      • dodano drewnianą osłonę pod CW, w wyniku czego gracze nie mogą już sprawdzać bezpośrednio wejścia na długą A po stronie terrorystów
      • usunięto paletę, na której mogli utknąć gracze
    • BS B
      • poprawiono balans w okolicach BS-a
      • dodano clipping na dźwigu
      • dodano clipping na latarniach
      • dodano osłonę ze sklejki
      • usunięto część barierek, aby ułatwić poruszanie
      • dodano skrzynkę elektryczną, płot i sklejkę w okolicach wejścia B, aby zmniejszyć liczbę kryjówek
      • dodano sklejkę w narożnikach w okolicy wejścia B, aby zmniejszyć liczbę kryjówek
      • dodano płot i sklejkę w wodzie przy miejscu dla snajpera na długiej B, by zwiększyć czytelność po stronie CT

Według plotek Valve nie poinformowało o poprawieniu pod kątem gramatycznym opisu USP-S Cyrexa. Wcześniej opis ten brzmiał:

It was been given discreet red highlights to give off a futuristic feel.

Obecnie:

It has been given discreet red highlights to give off a futuristic feel.

Wszystkie powyższe zmiany na mapach były naprawdę potrzebne. Nie są to tylko zmiany kosmetyczne, ale również zwiększają liczbę klatek i poprawiają samą rozgrywkę na mapie.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej