Nowa aktualizacja CSGO naprawia gamebreaking bug ze smoke’iem, wprowadza zmiany map i więcej
Aktualizacja związana z dużymi zmianami na mapach CSGO trafiła do gry.
Wczoraj zapowiadaliśmy, iż już w następnej aktualizacji będziemy mogli zobaczyć niemałe zmiany na dwóch nowych mapach. Mowa tutaj o Mutiny i Swamp, które deweloperzy postanowili dodać do Counter-Strike’a: Global Offensive, jako mapy turniejowe.
Większość zmian dotyczy właśnie obu świeżych pól bitwy i mają spowodować, iż mapy staną się o wiele wygodniejsze w odbiorze.
Co konkretnie uległo zmianie w związku z dzisiejszym updatem?
Wczoraj informowaliśmy już w jednym z naszych artykułów o aktualizacji, która w grze znalazła się jeszcze dzisiaj. Warto wspomnieć, że usunięto także gamebreaking bug związany ze granatami dymnymi.
MISC:
- zoptymalizowano pliki shaderów platformy i pliki konfiguracyjne dźwięku do umieszczenia w skompresowanych plikach VPK.
Mapy:
- Mutiny:
- naprawiono błędy związane z ptactwem,
- otwarto narożnik na Dirt Road w okolicy respawnu CT,
- naprawiono błąd, w wyniku którego bomba mogła utknąć na łódce,
- zwiększono FPS-y na niskich i średnich ustawieniach shaderów,
- zoptymalizowano całą mapę,
- otwarto sufit na BS-ie B od strony terrorystów, w celu umożliwienia korzystania z granatów,
- naprawiono skanowanie z jednej strony na BS-ie B,
- naprawiono problem z renderowaniem w górnej części budynku B,
- dodano zanikanie odległości do większości niewielkich rekwizytów
- zmieniono niektóre pozycje pojawianie się podczas deadmatchu
- zamieniono kamienie na kwiaty przy schodach CT na BS A
- usunięto liście, w celu poprawy widoczności
- naprawiono miejsce do boostu w windzie w pobliżu BS-a A
- naprawiono możliwość ukrywania bomby pod kamieniami na BS-ie A
- naprawiono unoszące się filary kościoła
- naprawiono niewyrównane tekstury w kościele
- poprawiono clipping
- poprawiono clipping granatów
- zaktualizowano przegląd
- Swamp:
- główne zmiany:
- wzrost wydajności na niektórych obszarach (2-5%)
- dźwięki aligatora i żaby są niższe, jednocześnie mniej przeszkadzające
- A-site:
- rozjaśniono tło w okolicach płotu na długiej na A po stronie CT
- zmniejszono jedną z czerwonych osłon ze sklejki na długiej A po stronie terrorystów
- rozjaśniono pokój na shorcie A i jednocześnie ułatwiono terrorystom sprawdzanie narożników przy wejściu
- usunięto lukę na respie CT, dzięki której gracze mogli boostować się i sprawdzać długą A
- mid:
- dodano drewnianą osłonę pod CW, w wyniku czego gracze nie mogą już sprawdzać bezpośrednio wejścia na długą A po stronie terrorystów
- usunięto paletę, na której mogli utknąć gracze
- BS B
- poprawiono balans w okolicach BS-a
- dodano clipping na dźwigu
- dodano clipping na latarniach
- dodano osłonę ze sklejki
- usunięto część barierek, aby ułatwić poruszanie
- dodano skrzynkę elektryczną, płot i sklejkę w okolicach wejścia B, aby zmniejszyć liczbę kryjówek
- dodano sklejkę w narożnikach w okolicy wejścia B, aby zmniejszyć liczbę kryjówek
- dodano płot i sklejkę w wodzie przy miejscu dla snajpera na długiej B, by zwiększyć czytelność po stronie CT
- główne zmiany:
Według plotek Valve nie poinformowało o poprawieniu pod kątem gramatycznym opisu USP-S Cyrexa. Wcześniej opis ten brzmiał:
It was been given discreet red highlights to give off a futuristic feel.
Obecnie:
It has been given discreet red highlights to give off a futuristic feel.
Wszystkie powyższe zmiany na mapach były naprawdę potrzebne. Nie są to tylko zmiany kosmetyczne, ale również zwiększają liczbę klatek i poprawiają samą rozgrywkę na mapie.