Powiew świeżości w CSGO. Mroczna mapa, która różni się od standardowych bardzo ciekawą mechaniką
Gracze sami stworzyli model rozgrywki, w którym można nosić podłożony ładunek. To kompletnie zmienia standardowego CS-a.
Wszyscy przyzwyczaili się do tego, że ładunek po jego podłożeniu znajduje się ciągle w tym samym miejscu. A co gdyby to nieco zmienić? Jeden z graczy wykorzystał swój pomysł i stworzył mapę, na której można podłożyć ładunek i zwyczajnie z nim uciec.
Ta prosta zmiana sprawia, że rozgrywka zmienia się o 180 stopni. Wszystko kręci się wokół zabezpieczenia ładunku przed innymi i jednoczesną ucieczką. Do tego dochodzi mroczny klimat i tak naprawdę więcej nie trzeba.
Zupełnie zmieniona rozgrywka
Mapa nosi nazwę „Cliff” i można ją wyszukać w Warsztacie. Standardowo Valve nie daje tutaj zbyt dużego popisu, jeżeli chodzi o wsparcie, ale nawet nie jest ono szczególnie potrzebne.
Po raz kolejny społeczność pokazuje, jaki potencjał drzemie w CS:GO i jak można by było go w prosty sposób wykorzystać. Wystarczy, żeby Valve wsparło tego typu projekty i wypuszczało je nawet w ramach czegoś w rodzaju trybu kreatywnego z publicznym matchmakingiem – coś na kształt tego, co jest dostępne chociażby w Fortnite.