Pracownik G2 „szantażuje” Valve w sprawie naklejek CSGO i dopełnia swojej groźby
Społeczność CSGO domaga się od Valve dodania naklejek do gry. Pracownik G2 zaczął „szantażować” deweloperów.
Deweloperzy Counter-Strike’a: Global Offensive zwlekają z dodaniem do gry naklejek z autografami zawodników, którzy wzięli udział w Majorze w Stockholmie. Społeczność zdaje się już niecierpliwić, w związku z czym część osób wyraża swoją irytację na Reddicie i w mediach społecznościowych, a część po prostu robi sobie żarty. Pracownik G2 „szantażował” deweloperów w tej sprawie.
Jak pracownik G2 „szantażował” Valve?
Pracownik G2 napisał w mediach społecznościowych pod profilem firmy specjalny komunikat do Valve, który brzmiał:
Nie zostawiasz nam wyboru CS:GO. Opublikuj naklejki z autografami albo kurczak oberwie.
Reklama
W kolejnym wpisie Valve, sprawa zrobiła się zdecydowanie „poważniejsza”. Pracownik G2 zagroził, że kolejny oddany strzał w stronę kurczaka nie będzie chybiony:
Valve wreszcie zdecydowało się odpowiedzieć G2, pytając, czy pochwalili NiKo za świetny występ na Majorze. Profil organizacji napisał to publicznie i oczekiwał, że po tym Valve wypuści stickery:
Valve odpowiedziało gifem, którym poinformowało, że „to tak nie działa”. G2 zdecydowało się ostatecznie spełnić swoje groźby i zlikwidować kurczaka:
Wygląda na to, że działania G2 rzeczywiście mogły pomóc, ponieważ dzisiejszej nocy deweloperzy Valve dodali wreszcie upragnioną przez graczy dodali kapsułę z naklejkami autografów.