Reklama

Pracownik G2 „szantażuje” Valve w sprawie naklejek CSGO i dopełnia swojej groźby

Counter Strike

Reklama

Społeczność CSGO domaga się od Valve dodania naklejek do gry. Pracownik G2 zaczął „szantażować” deweloperów.

Reklama


Deweloperzy Counter-Strike’a: Global Offensive zwlekają z dodaniem do gry naklejek z autografami zawodników, którzy wzięli udział w Majorze w Stockholmie. Społeczność zdaje się już niecierpliwić, w związku z czym część osób wyraża swoją irytację na Reddicie i w mediach społecznościowych, a część po prostu robi sobie żarty. Pracownik G2 „szantażował” deweloperów w tej sprawie.

Jak pracownik G2 „szantażował” Valve?

Pracownik G2 napisał w mediach społecznościowych pod profilem firmy specjalny komunikat do Valve, który brzmiał:

Nie zostawiasz nam wyboru CS:GO. Opublikuj naklejki z autografami albo kurczak oberwie. 

Reklama

W kolejnym wpisie Valve, sprawa zrobiła się zdecydowanie „poważniejsza”. Pracownik G2 zagroził, że kolejny oddany strzał w stronę kurczaka nie będzie chybiony:

VideoVideo

Valve wreszcie zdecydowało się odpowiedzieć G2, pytając, czy pochwalili NiKo za świetny występ na Majorze. Profil organizacji napisał to publicznie i oczekiwał, że po tym Valve wypuści stickery:

Valve odpowiedziało gifem, którym poinformowało, że „to tak nie działa”. G2 zdecydowało się ostatecznie spełnić swoje groźby i zlikwidować kurczaka:

VideoVideo

Wygląda na to, że działania G2 rzeczywiście mogły pomóc, ponieważ dzisiejszej nocy deweloperzy Valve dodali wreszcie upragnioną przez graczy dodali kapsułę z naklejkami autografów.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej