Rzeczy o ładunku w CSGO, których praktyczne nikt nie wie. „ied”, dwa warianty i więcej
Wydawałoby się, że w kwestii ładunku w CS:GO wiadomo już wszystko.
Ładunek w CS:GO ma kilka ciekawych sekretów, o których praktycznie nikt nie wie. Do nich można zaliczyć między innymi to, że podczas gry na niebie „respi” się drugi ładunek. Prawdopodobnie deweloperom łatwiej było w ten sposób stworzyć proces podłożenia i wybuchu.
Czego o ładunku w CS:GO gracze mogą nie wiedzieć?
Czego jeszcze gracze nie wiedzą? Jest kilka takich małych ciekawostek, które na co dzień są zupełnie niezauważalne.
- W w grze ładunek nosi nazwę C4, ale w plikach to tak naprawdę „ied”. Skrót ten oznacza „Improvised Explosive Device”
- W plikach znajdują się informacje o dwóch dodatkowych wariantach ładunku, jakie miały być wprowadzone do gry. To odpowiednio:
- Custom Code C4
- Radio C4
- Ładunek w CS:GO oryginalnie osiągnął prędkość detonacji równą 13 kilometrów na sekundę, co jest znacznie większą wartością od tego, jak C4 zachowuje się w rzeczywistości, gdzie osiąga 8 metrów na sekundę. Co ciekawe, było to niedopatrzeniem ze strony Valve i po czasie zmieniło opis na prawidłowy
- W 2015 roku po rozbrojeniu ładunku rozlegał się dźwięk imprezy, a detonacji towarzyszyły balony. Miało to być nawiązaniem do ESL One Cologne 2015.
- C4 na zimę zmieniało swój wygląd na zapakowany prezent
- W zwiastunie CS:GO widać wersję HD ładunku
- W CS:Source ładunek po jego podłożeniu był zdecydowanie większy, niż w momencie, gdy gracz trzymał go w rękach
- W wersji Alpha CS:GO, ładunek miał inny wygląd
CS:GO kryje w sobie wiele ciekawostek, które odkrywane są dopiero po latach, dokładnie tak, jak w przypadku drugiego ładunku zawieszonego gdzieś na niebie. Dalej zupełnie nie wiadomo, po co Valve to w ten sposób zaprojektowało.