Tak wyglądałby ślizg w CSGO. Nowa mechanika, która pojawia się teraz w większości gier
Wszystkie sieciowe produkcje po kolei wprowadzają do siebie ślizg, czyli możliwość sprawnego przemieszczania się. A co z CS:GO?
Ostatnią grą, która dodała mechanikę ślizgu, było Fortnite. Oznacza to, że ten sposób poruszania się znajduje się już praktycznie we wszystkich największych grach sieciowych. Oczywiście CS:GO jest zupełnie inne, ale gracze i tak pokusili się o stworzenie ślizgu i zaimplementowanie go do produkcji Valve.
Praktycznie nie ma szans, że to przejdzie – mogłoby to zaburzyć ogólną „integralność” rywalizacji. Chodzi tutaj po prostu o to, że mogłoby to być zbyt OP. Nie można jednak powiedzieć, że wygląda to nieciekawie.
Ślizg w CS:GO
Ślizg został pokazany przez gracza o nicku „dezcs”. To krótki klip, ale pokazuje możliwości takiej mechaniki poruszania się.
Ciekawie to wygląda, ale nie ma co się oszukiwać – to jedynie koncept, który ładnie wygląda, ale nic więcej. Nie ma możliwości, by wprowadzić tego typu rzeczy do CS:GO. Szczególnie że wymagałoby to od Valve mnóstwa pracy, testów i czasu.