Valve musiało zmieniać całe grafiki z CSGO, bo przypadkowo ujawniono niewypuszczone skiny
Valve jakiś czas temu zaliczyło pewną wpadkę, która przeszła bez większego echa. Głównie ze względu na szybką reakcję deweloperów.
Valve bardzo rzadko zalicza wpadki związane ze skórkami. Najczęściej jest to związane po prostu z oszustwem graczy tworzących skiny, którzy łamią prawa autorskie. Tym razem jednak Valve samo ujawniło kilka skórek, których nie było i nadal nie ma w grze.
Gdy tylko deweloperzy się zorientowali, natychmiast podmieniali całe grafiki, czym tylko rozdmuchali całą sprawę, o której dowiedziało się więcej osób. Dzisiaj o tej sytuacji przypomina TDM_Heyzeus.
Wpadka Valve z nieujawnionymi skinami
Wpadka ta miała miejsce jeszcze przy poprzedniej operacji – Shattered Web. Operacja była sygnowana kilkoma grafikami na każdy z tygodni wyzwań. Teoretycznie nie było w nich nic ciekawego.
Postać ma jednak za pasem Glocka ze skinem, który nie jest dostępny w grze. Można go w pewien sposób odtworzyć za sprawą „Pink DDPAT”, natomiast jest to zupełnie inny skin.
Podobnie w tym przypadku, gdzie taki wzór istnieje w CS:GO, ale nigdy nie był użyty na tej broni. Trzecim takim przypadkiem było USP.
Gracze zorientowali się, że albo to jakaś zapowiedź, albo ktoś użył przypadkowo nieujawnionych skinów. Sprawa zrobiła się o wiele ciekawsza, gdy Valve szybko zaczęło podmieniać grafiki.
Sprawa kompletnie ucichła po kilku tygodniach, ale nadal skinów nie wprowadzono. Podobnie sprawa ma się z rękawiczkami, które, choć są w plikach, to nie da się ich w żaden sposób zdobyć.