Valve oficjalnie potwierdziło, że matchaking w CSGO „ostatnio” nie działał poprawnie. Co się zepsuło?
Faktycznie domysły graczy zostały potwierdzone.
Ostatnio społeczność CS:GO masowo wręcz zgłaszała, że cały czas gracze trafiają na cheaterów. Okazuje się, rzeczywiście czynnik zaufania nie działał prawidłowo. Na ten moment nie wiadomo jeszcze, czy problemy dotyczyły systemu VAC, ale nie jest to wykluczone.
Na oficjalnym profilu CS:GO pojawiła się wiadomość o tym, że wczoraj ponoć naprawiono problemy. Valve wspomina, że problemy pojawiły się „ostatnio” – pytanie, o jaki okres czasu chodzi.
Teraz ponoć już wszystko działa
Na ile można wierzyć Valve, że chodziło o czynnik zaufania? Dobre pytanie. Jeżeli jednak mieliście ostatnio „złe mecze”, to może to być powodem. Niby wszystko już działa, ale wiadomo, Valve nawet nie poinformowało, że w ogóle pracowano nad tymi problemami i że w ogóle był jakiś błąd.
Gracze mają na ten temat swoją opinię, która cóż, jest bardzo dosłowna. Zaledwie po kilkunastu minutach od opublikowania tego wpisu już widać masę wpisów odnośnie antycheata, który ma być po prostu beznadziejny.
Teraz niby powinno być lepiej. Jeżeli ostatnio irytowaliście się na CS:GO, to teraz teoretycznie może być przyjemniej.