Wszystko z Wami w porządku. W CSGO jest błąd, który powoduje problemy przy strzelaniu w ruchome cele
Błąd w CS:GO, który może sprawiać, że celność gracza zawodzi? Gracze znaleźli rozwiązanie.
Polski youtuber zajmujący się informowaniem o nowościach w CS:GO o nicku „PeeKee”, zwrócił uwagę polskiej społeczności na interesującą sprawę, która dotyczy trafiania w ruchome cele. Okazuje się, że jeżeli macie z tym problem, to wcale nie musi oznaczać, że Wasz „aim” jest kiepski.
Jeden z użytkowników Reddita kilka dni temu stworzył wątek odnośnie swojego problemu. Jak czytamy, ma on nieodparte wrażenie, że przy strzelaniu towarzyszy mu pewne opóźnienie.
Celownik podąża za przeciwnikiem, jednak w wersji demonstracyjnej kropki spod komendy sv_showimpact znajdują się za celem. Sytuacja dość dziwna, dlatego zainteresowała polskiego youtubera.
Jak rozwiązać ten problem?
Bardzo prawdopodobne, że chodzi tutaj o problem z siecią. Tak przynajmniej wskazują użytkownicy Reddita, którzy postanowili pomóc autorowi wątku.
Da się to rozwiązać poprzez komendę „cl_interp_ratio”. Jej wartość można wyznaczyć na 1 lub 2. Warto dodać, że wprowadzenie polecenia cl_interp_ratio 2 w konsolę jest lepsze dla słabszych połączeń internetowych, gdyż „wygładza” grę, lecz dodaje małe opóźnienie. Przy 128 tickrate wynosi ono 7 ms, natomiast przy 64 to 14 ms.
Warto wypróbować tych ustawień na własnym komputerze, gdyż mogą one znacząco pomóc w trafianiu przeciwnika, który jest w ruchu. Ustawienie wartości 2 jest szczególnie pomocne przy niskim pingu, lecz dość dużym loss%. Jeżeli mieliście uczucie lagów, czy też opóźnień podczas strzelania, warto nawet testowo pokombinować z ustawieniami.