Apple chyba zapomniało, że pozwało Epic Games i promuje swoje usługi za pomocą Fortnite
Każdy wie, że Epic pozwało Apple, a Apple pozwało Epic.
Spór pomiędzy Epic, a Google i Apple nadal trwa. Najbliższa rozprawa zaplanowana jest na 28 września, natomiast póki co bardzo wątpliwe, by ta sprawa choć trochę zbliżyła się do końca.
Epic w Fortnite wprowadziło skórkę nabijającą się z Apple, a producent sprzętu postanowił wypuścić reklamę swoich usług, promując je za pomocą Fortnite. O co dokładnie chodzi?
Jak Apple promuje się z Fortnite?
Coraz to więcej osób informuje, że w ich mediach społecznościowych pojawiają się reklamy Apple, tworzone we współpracy z Fortnite. Chodzi tu konkretnie o Apple Music, które albo zapomniało, że Apple ma spore problemy z Epic, albo właśnie chciało dodatkowo dać twórcom najpopularniejszego Battle Royale małego pstryczka w nos.
Reklama prawdopodobnie za chwilę zniknie. Albo ktoś z marketingu się zorientuje, że coś tutaj nie gra, albo zaplanowana akcja zwyczajnie wygaśnie na rzecz kolejnej kampanii.
Póki co w kwestii Apple i Fortnite niewiele się zmieniło. Gracze korzystający z urządzeń z systemem iOS nadal nie mogą sprawdzić 14 sezonu, za to mają jedną darmową skórkę i możliwość grania na aktualizacji 13.40.