w

Epic ujawnia, które współprace z Fortnite cieszyły się największą popularnością. Ninja prawie na końcu

Fanpage Grupa

Epic w ramach różnych dokumentów ujawniło także, jakie współprace cieszyły się największą popularnością.


Epic podejmowało wiele różnych współprac, niektóre były lepsze, inne gorsze. W ramach dokumentów ujawnionych przy okazji całej akcji z Epic dowiedzieliśmy się, które z nich były najpopularniejsze.

Co jednak ciekawe, skin Ninjy wcale nie był tak popularny, jak mogłoby się wydawać, jest wręcz w drugiej połowie TOP 10.

Które współprace były najpopularniejsze?

Zestawienie to pokazuje, ile w sumie skinów kupili gracze. Widać, że Marvel przeważa, natomiast pytanie, czy Epic liczyło również karnety bojowe etc. Na drugim miejscu mamy Star Wars, na trzecim NFL – czyli zupełnie inaczej, niż można by było się spodziewać.

  • Marvel
  • Star Wars
  • NFL
  • Travis Scott
  • Marshmello
  • DC
  • John Wick
  • Ninja
  • Nike
  • Emotka Drake’a

Przy okazji udostępniono także informacje o trybach tymczasowych. Tutaj TOP 3 mamy parkur, potem mini-event związany z marką Jordan, na końcu “Hang Time”.