Epic ujawnia, które współprace z Fortnite cieszyły się największą popularnością. Ninja prawie na końcu
Epic w ramach różnych dokumentów ujawniło także, jakie współprace cieszyły się największą popularnością.
Epic podejmowało wiele różnych współprac, niektóre były lepsze, inne gorsze. W ramach dokumentów ujawnionych przy okazji całej akcji z Epic dowiedzieliśmy się, które z nich były najpopularniejsze.
Co jednak ciekawe, skin Ninjy wcale nie był tak popularny, jak mogłoby się wydawać, jest wręcz w drugiej połowie TOP 10.
Które współprace były najpopularniejsze?
Zestawienie to pokazuje, ile w sumie skinów kupili gracze. Widać, że Marvel przeważa, natomiast pytanie, czy Epic liczyło również karnety bojowe etc. Na drugim miejscu mamy Star Wars, na trzecim NFL – czyli zupełnie inaczej, niż można by było się spodziewać.
- Marvel
- Star Wars
- NFL
- Travis Scott
- Marshmello
- DC
- John Wick
- Ninja
- Nike
- Emotka Drake’a
Przy okazji udostępniono także informacje o trybach tymczasowych. Tutaj TOP 3 mamy parkur, potem mini-event związany z marką Jordan, na końcu „Hang Time”.