Reklama

Czy Riot próbuje uniknąć reworka Shaco?

League of Legends

Reklama

Czy Riot próbuje uniknąć reworka Shaco wprowadzając większe zmiany w jego umiejętnościach na PBE?


Meddler wypowiada się na temat zmian Shaco, które pojawiły się na PBE. Rioter wspomina m.in. o reworku bohatera.

Czy zmiany są powiązane z reworkiem Shaco?

Na PBE pojawiły się następujące zmiany Shaco:

Backstab (P)

Reklama
  • Podstawowy atak Shaco, Deceive i Two-Shiv Poison mają dodatkowe efekty podczas uderzania od tyłu.
  • Podstawowy atak: Zadaje dodatkowe 10-25 (skalowanie z poziomem) (+0,15 bAD) obrażeń.
  • Obrażenia te mogą być krytyczne.
  • Deceive: Zadaje obrażenia krytyczne 130%.
  • Two-Shiv Poison: Zadaje dodatkowe 15-50 (skalowanie z poziomem) (+0,1 AP) obrażeń.

Deceive (Q)

  • Czas trwania niewidzialności zwiększony z [1,5/2,25/3/3,75/4,5 s] do [2,5/2,75/3/3,25/3,5 s].
    Cooldown zmniejszony z [16/15,5/15/14,5/14 s] do [12/11,5/11/10,5/10 s].
    [USUNIĘTE] Cooldown już nie jest skracany o 2,5 sekundy po uruchomieniu dodatkowych obrażeń z Deceive. Obrażenia zmieniono z [10/20/30/40/50 (+0,4 bAD)] na [25/35/45/55/65 (+0,25 bAD)].

    • Obrażenia te mogą być krytyczne.
  • Usunięto AP ratio.

Jack in the Box (W)

  • Teraz strzela do wszystkich pobliskich celów.
  • Obrażenia pojedynczego celu: 35/50/65/80/95 (+0,2 AP) (niezmienione).
  • Obrażenia obszarowe: 15/20/25/30/35 (+0,1 AP).

Two-Shiv Poison (E)

  • Zmieniono typ obrażeń z [AD] na [AP].
  • Zmieniono obrażenia z [55/80/105/130/155 (+ 0,6/0,75/0,9/1,05/1,2 bAD) (+0,75 AP)] na [70/95/110/125/140 (+0,08 bAD) ( +0,7 AP).
  • Zmieniono egzekucję z [0-50% obrażenia oparte na brakującym zdrowiu] na [50% zwiększone obrażenia zadawane poniżej 30% zdrowia].

Hallucinate (R)

  • Pułapki uruchamiają się natychmiast, strasząc najbliższych wrogów i strzelając do najbliższych wrogów.
    • Uwaga: Obrażenia zostały zmniejszone. Efekt wybuchu jest wyższy.
  • Obrażenia zmniejszone z [200/300/400 (+1,0 AP)] do [150/225/300 (+0,7 AP)].
  • Zmieniono obrażenia zadawane pojedynczymi celami z [25/50/75 (+0,15 AP)] na [25/50/75 (+0,15 AP)].
  • Obrażenia obszarowe: 10/20/30 (+0,1 AP).
  • Czas trwania przestraszenia zmieniono z [0,75/1/1,25 s] na [1 s].

ZOBACZ – Chroma do High Noon Dariusa kolejną skórką do wygrania od partnerów

Meddler zapytany na Twitterze o Shaco, wypowiedział się w następujący sposób:

Myślę, że są to umiarkowane ulepszenia, które przy niewielkiej przeróbce wypadną całkiem dobrze. Nie ma żadnego wpływu na to, kiedy dostanie lub nie dostanie VGU.

(VGU – visual and gameplay update – przyp. red.).

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej