Czy Riot próbuje uniknąć reworka Shaco?
Reklama
Czy Riot próbuje uniknąć reworka Shaco wprowadzając większe zmiany w jego umiejętnościach na PBE?
Meddler wypowiada się na temat zmian Shaco, które pojawiły się na PBE. Rioter wspomina m.in. o reworku bohatera.
Czy zmiany są powiązane z reworkiem Shaco?
Na PBE pojawiły się następujące zmiany Shaco:
Backstab (P)
Reklama
- Podstawowy atak Shaco, Deceive i Two-Shiv Poison mają dodatkowe efekty podczas uderzania od tyłu.
- Podstawowy atak: Zadaje dodatkowe 10-25 (skalowanie z poziomem) (+0,15 bAD) obrażeń.
- Obrażenia te mogą być krytyczne.
- Deceive: Zadaje obrażenia krytyczne 130%.
- Two-Shiv Poison: Zadaje dodatkowe 15-50 (skalowanie z poziomem) (+0,1 AP) obrażeń.
Deceive (Q)
- Czas trwania niewidzialności zwiększony z [1,5/2,25/3/3,75/4,5 s] do [2,5/2,75/3/3,25/3,5 s].
Cooldown zmniejszony z [16/15,5/15/14,5/14 s] do [12/11,5/11/10,5/10 s].
[USUNIĘTE] Cooldown już nie jest skracany o 2,5 sekundy po uruchomieniu dodatkowych obrażeń z Deceive. Obrażenia zmieniono z [10/20/30/40/50 (+0,4 bAD)] na [25/35/45/55/65 (+0,25 bAD)].- Obrażenia te mogą być krytyczne.
- Usunięto AP ratio.
Jack in the Box (W)
- Teraz strzela do wszystkich pobliskich celów.
- Obrażenia pojedynczego celu: 35/50/65/80/95 (+0,2 AP) (niezmienione).
- Obrażenia obszarowe: 15/20/25/30/35 (+0,1 AP).
Two-Shiv Poison (E)
- Zmieniono typ obrażeń z [AD] na [AP].
- Zmieniono obrażenia z [55/80/105/130/155 (+ 0,6/0,75/0,9/1,05/1,2 bAD) (+0,75 AP)] na [70/95/110/125/140 (+0,08 bAD) ( +0,7 AP).
- Zmieniono egzekucję z [0-50% obrażenia oparte na brakującym zdrowiu] na [50% zwiększone obrażenia zadawane poniżej 30% zdrowia].
Hallucinate (R)
- Pułapki uruchamiają się natychmiast, strasząc najbliższych wrogów i strzelając do najbliższych wrogów.
- Uwaga: Obrażenia zostały zmniejszone. Efekt wybuchu jest wyższy.
- Obrażenia zmniejszone z [200/300/400 (+1,0 AP)] do [150/225/300 (+0,7 AP)].
- Zmieniono obrażenia zadawane pojedynczymi celami z [25/50/75 (+0,15 AP)] na [25/50/75 (+0,15 AP)].
- Obrażenia obszarowe: 10/20/30 (+0,1 AP).
- Czas trwania przestraszenia zmieniono z [0,75/1/1,25 s] na [1 s].
ZOBACZ – Chroma do High Noon Dariusa kolejną skórką do wygrania od partnerów
Meddler zapytany na Twitterze o Shaco, wypowiedział się w następujący sposób:
Myślę, że są to umiarkowane ulepszenia, które przy niewielkiej przeróbce wypadną całkiem dobrze. Nie ma żadnego wpływu na to, kiedy dostanie lub nie dostanie VGU.
(VGU – visual and gameplay update – przyp. red.).
Reklama