Dlaczego gracze LoLa chcieliby widzieć cooldown przedmiotów swoich sojuszników?
Społeczność zastanawia się, czy dobrym pomysłem byłoby wprowadzenie widoczności cooldowniu itemów u swoich teammate’ów.
Jak większość graczy LoLa wie – w tej grze ważna jest współpraca między graczami, ponieważ granie drużynowe i przemyślana taktyka są kluczowymi elementami rozgrywki. Bez wzajemnego dogadania się trudno jest poprowadzić swój team do zwycięstwa. Gracze często muszą przemyśleć swoje decyzje tak, by pasowały one do możliwości postaci w drużynie, ich superumiejętności i tak dalej.
W wielu przypadkach kluczowe jest również używanie przedmiotów. W grze jest sporo aktywowanych itemów, które mają przeróżne działanie – czy to na sojuszników, czy przeciwników. Społeczność zastanawia się, czy dobrym pomysłem byłoby wprowadzenie widoczności ich cooldownu. Zdaniem niektórych mocno ułatwiłoby to rozgrywkę.
Cooldown przedmiotów sojuszników
Naszyjnik Żelaznych Solari, Widmowe Ostrze Youmuu, Omen Randuina, Kamienna Płyta Gargulda – to tylko niektóre z itemów, które można użyć na Summoner’s Rift. Lista jest dość spora, a rozsądne używanie tych przedmiotów może odwrócić losy niejednej walki.
Niektórzy gracze twierdzą, że wprowadzenie widoczności ich cooldownów mogłoby pomóc w dogadywaniu się między sojusznikami. Działałoby to na tej samej zasadzie, co widoczność tego, czy teammate ma już gotową superumiejętność.
Jeden z graczy napisał:
Dlaczego nie widzimy czasu odnowienia przedmiotów sojuszników? Chciałbym wiedzieć czy mój support może użyć swoich aktywowanych przedmiotów bez konieczności pytania go o nie przed każdą walką.
- ZOBACZ – Jak absurdalnie wyglądałby Garen z umiejętnościami Setta? Teraz każdy gracz LoLa może się przekonać
Gracz przyznał, że wie, że takie rozwiązanie miałoby pewne wady:
Rozumiem, że mogłoby to zostać wykorzystane do toksycznych zachowań, w taki sam sposób, jak jest to robione w przypadku innych wskaźników. Np. ktoś z drużyny wyzywa inną osobę, ponieważ zauważył, że jej superumiejętność była aktywna tuż przed jej śmiercią.
Niektórzy z komentujących zgodzili się, że wprowadzenie takich oznaczeń byłoby ciekawe, jednak pomysł ma też przeciwników. Wśród nich znajdują się osoby, które twierdzą, że gra i tak jest już za łatwa względem tego, co było parę lat temu.
Pamiętam dni, kiedy nie można było pingować czasu odnowienia umiejętności. Podobnie było ze smokiem i obozami w jungli. Liga stała się o wiele prostsza niż te 5 czy 7 lat temu.