Dlaczego Riot całkowicie usuwa jedną runę? Zmiany redukcji pancerza i odporności na magię
Twórcy biorą się za redukcję pancerza i odporności na magię na serwerach testowych.
Ci, którzy mieli okazję rozegrać kilka gier na serwerach testowych, wiedzą, że na razie nie ma tam mowy o balansie. Zmiany, które mają w aktualizacji przedsezonu trafić do League of Legends, obejmujące głównie przedmioty, ciągle są dostosowywane. Jak prezentują się zmiany, które już dziś powinny trafić na PBE?
Co nowego na PBE?
Poza wzmocnieniami i osłabieniami przedmiotów na serwerach testowych zostanie usunięta również runa Legend: Destroyer. Dawała ona posiadaczowi penetrację pancerza i przebicie odporności na magię stackujące się do maksymalnie 20%.
Zdaniem twórców runa była zbyt uniwersalnym wyborem, co zaś powodowało, że w większości gier znajdowało się za dużo procentowej penetracji pancerza i przebicia odporności.
Nerfy i buffy itemów
- Duskblade of Draktharr
- Obrażenia zmienione z 50-150 (+0,3 bazowego AD) na 75 (+0,3 bazowego AD)
- Prowler’s Claw
- Usunięto 30% redukcji pancerza
- Dodano zwiększenie obrażeń o 15%
- Obrażenia zmniejszone z 100-200 (+ 0,45 bazowego AD) do 100 (+0,3 bazowego AD)
- Eclipse
- Obrażenia zależne od maksymalnego zdrowia celu zmniejszone z 10% do 8%
- Tarcza osłabiona z 150 (+0,8 bazowego AD) do 150 (+0,4 bazowego AD)
- Tarcza dla postaci walczących z dystansu osłabiona z 100 (+0,4 bazowego AD) do 100 (+0,3 bazowego AD)
- Lord Dominik’s Regards
- Koszt zmniejszony z 3200 do 2900 sztuk złota
- Przebicie pancerza zmniejszone z 30% do 25%
- Maksymalne obrażenia zdolności pasywnej zmniejszone z 20% do 15%
- Liandry’s Torment
- Procent redukcji odporności na magię zmieniony w przebicie odporności dla posiadacza
- Abyssal Mask
- Procent redukcji pancerza i odporności na magię zmieniony w zwiększenie obrażeń w cele