Dokładna prezentacja umiejętności Apheliosa w League of Legends
Zapowiedź umiejętności nowej postaci trochę namieszała.Teraz możemy zobaczyć to wszystko w grze.
Aphelios będzie wyjątkową postacią. Opis skilli dla niektórych okazał się niewystarczający i trudno się dziwić, trochę tego jest.
Umiejętności Apheliosa
Umiejętności jest tak dużo, że Riot nie udostępnił osobnych filmików. Na kanale SkinSpotlight pokazał się jednak materiał z pokazaniem wszystkiego, co potrafi Aphelios.
Poniżej znajdziecie też opis umiejętności razem z wydzielonymi częściami filmu, jako umiejętnościami. Powinno to pomóc odnaleźć się w sytuacji.
Aphelios będzie naprawdę trudnym bohaterem. Już teraz jest na PBE, więc można go spokojnie testować. To wymagająca postać, o której w tym momencie często mówi się „broken”.
Jak będzie w przyszłości, dowiemy się zapewne po wyjściu na serwery live.
Umiejętności
Calibrum
Calibrum jest bronią Nękającą. Jej podstawowe ataki mają dodatkowy zasięg.
Gdy umiejętności zadają obrażenia za pośrednictwem Calibrum, trafieni wrogowie zostają oznaczeni. Aphelios może prawym kliknięciem wybrać oznaczonych wrogów w dowolnym miejscu mapy, aby następnie zastosować podstawowy atak swojej drugiej broni (lub broni, która nie jest Calibrum, jeśli wymieni Calibrum na swoją drugą broń przed wystrzałem). Ten atak wysadza inne pobliskie oznaczenia, zadając dodatkowe obrażenia oznaczonym celom.
Q Calibrum: Strzał Księżyca
Oddajesz strzał umiejętnością mierzoną, który zadaje obrażenia pierwszej trafionej jednostce i oznacza ją.
Efekt Warty w Świetle Księżyca z Calibrum
Ataki Wartą w Świetle Księżyca oznaczają wszystkich trafionych wrogów. Te oznaczenia zadają większe obrażenia, gdy zostaną wykorzystane.
Severum, Pistolet-kosa
Severum
Severum to broń podtrzymująca zdrowie, która leczy Apheliosa o część zadanych obrażeń. Leczniczy efekt Severum przybiera postać małej tarczy.
Q Severum: Rzeź
Zyskujesz prędkość ruchu i gwałtownie strzelasz z głównej i drugiej broni w najbliższego wroga, celując przede wszystkim w bohaterów. Strzały zadane Rzezią działają tak jak ataki podstawowe, ale wyrządzają mniejsze szkody.
Efekt Warty w Świetle Księżyca z Severum
Warta w Świetle Księżyca zapewnia Apheliosowi stały poziom leczenia.
Gravitum, Działo
Gravitum
Gravitum to broń użytkowa, która nakłada na wrogów zanikające w czasie spowolnienie
Q Gravitum: Zaćmienie
Spowalnia i unieruchamia wszystkich wrogów na mapie pozostających pod wpływem spowolnienia Gravitum. Zaćmienie nie korzysta z drugiej broni Apheliosa.
Efekt Warty w Świetle Księżyca z Gravitum
Ataki Wartą w Świetle Księżyca nakładają znacznie zwiększone spowolnienie.
Infernum, Miotacz Ognia
Infernum
Infernum to broń do zadawania obrażeń obszarowych i czyszczenia fal stworów. Zadaje obrażenia od ataku podstawowego o rosnącej sile i obrażenia od umiejętności oraz tworzy stożek obrażeń za trafionymi wrogami.
Q Infernum: Fala Zmierzchu
Wyrzuca falę ognia zadającą obrażenia wrogom. Następnie atakujesz wszystkich trafionych wrogów atakiem podstawowym swojej drugiej broni.
Efekt Warty w Świetle Księżyca z Infernum
Ataki Wartą w Świetle Księżyca tworzą wokół trafionych wrogów koła obrażeń, zamiast stożków obrażeń za nimi.
Crescendum, Czakram
Crescendum
Crescendum to zadająca duże obrażenia broń bliskiego zasięgu, która zachowuje się jak bumerang. Gdy Aphelios wykona podstawowy atak Crescendum, nie może zaatakować ponownie, dopóki broń nie wróci do niego, ale gdy już ma ją z powrotem, atak resetuje się, Zwiększenie prędkość ataku zamienia się na zwiększenie szybkości lotu Crescendum. Im bliżej celu znajduje się Aphelios, tym krótszy dystans Crescendum musi pokonać — i tym szybciej Aphelios może zaatakować.
Gdy umiejętności lub następujące po nich ataki zadają obrażenia podczas używania Crescendum, przy każdym trafieniu wroga tworzą jego tymczasowe kopie, zwiększając siłę podstawowego ataku Crescendum.
Q Crescendum: Działko Strażnicze
Rozstawiasz działko, które jest wyposażone w Drugą broń Apheliosa.
Efekt Warty w Świetle Księżyca z Crescendum
Jeśli Warta w Świetle Księżyca trafi mniej niż 3 wrogów, następujące po niej ataki wciąż zwiększają obrażenia zadawane podstawowymi atakami Crescendum, tak jakby trafionych było co najmniej 3 wrogów.