w

Dokładny opis nadchodzącego do League of Legends patcha 12.7. Wszystkie zmiany patcha LoLa

Jakie zmiany trafią do League of Legends w nadchodzącej aktualizacji 12.7?


Wczoraj Rioter Tim Truexy ogłosił wstępną listę poprawek, które trafią do League of Legends w najbliższym patchu, czyli aktualizacji o numerze 12.7. Zmiany te mają wejść w środę 13 kwietnia.

Dziś wiadomo już, jakie poprawki przygotowali dla poszczególnych bohaterów oraz przedmiotów projektanci, którzy czuwają nad balansem rozgrywki w LoLu. Poniżej znajduje się pełna lista zmian, którą podzielił się jeden z pracowników studia.

Szczegółowy opis patcha 12.7

Wzmocnienia bohaterów

  • Gwen
    • Skip ‘n Slash (E)
      • Zwrot czasu odnowienia zwiększony z 50% do 60%
    • Needlework (R)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 120-80 do 100-80 sekund
  • Pantheon
    • Bazowe statystyki
      • HP na 5 sekund zmniejszone z 9 do 7,5
    • Comet Spear (Q)
      • Zasięg tapnięcia Q zwiększony z 550 do 600
      • Szerokość tapnięcia Q zmniejszona z 150 do 120
    • Aegis Assault (E)
      • Nie spowalnia już Pantheona, kiedy bohater porusza się do tyłu
    • Grand Starfall (R)
      • Opada teraz 0,25 sekundy szybciej
  • Yasuo
    • Bazowe statystyki
      • HP zwiększone z 490 do 520
    • Last Breath (R)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 80-30 do 70-30 sekund
  • Yone
    • Fate Sealed (R)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 120-80 do 120-60 sekund
  • Wukong
    • Crushing Blow (Q)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 9-7 do 8-6 sekund
    • Warrior Trickster (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 20-16 do 20-12
      • Bohater może teraz przenieść się przez ścianę
    • Nimbus Strike (E)
      • Modyfikator obrażeń zadawanych stworom zwiększony ze 150% do 180%
      • Przelicznik AP zwiększony z 80% do 100%
  • Neeko
    • Shapesplitter (W)
      • Obrażenia zwiększone z 50-130 do 50-170
      • Dodatkowa prędkość poruszania się zwiększona z 10-30% do 10-40%
  • Gangplank
    • Trial by Fire (P)
      • Obrażenia zwiększone z 55-225 do 55-310
    • Remove Scurvy (W)
      • Koszt many zmniejszony z 80-120 do 60-100
  • Kalista
    • Bazowe statystyki
      • Mana zwiększona z 250 do 300
      • Bazowa prędkość poruszania się zwiększona z 325 do 330
      • Prędkość ataku na poziom zwiększona z 4 do 4,5
  • Lillia
    • Dream-Laden Bough (P)
      • Przelicznik leczenia zwiększony z 12% do 20% AP
    • Watch Out! Eep! (W)
      • Obrażenia zwiększone z 70-150 do 80-160
  • Karthus
    • Lay Waste (Q)
      • Modyfikator obrażeń zadawanych stworom zwiększony ze 85% do 95%

Osłabienia bohaterów

  • Zeri
    • Bazowe statystyki
      • Prędkość ataku zwiększona z .568 na .598.
    • Burstfire (Q)
      • Aktywne obrażenia zmienione z [10/15/20/25/30 + 110% AD] na [6/7/8/9/10 + 110/112,5/115/117,5/120% AD]
    • Ultrashock Laser (W)
      • Obrażenia zmniejszone z [40/75/110/145/180 (+100% AD)(60%AP)] na [10/45/80/115/150 (+120% AD)(+70% AP)
    • Spark Surge (E)
      • [Nowość] Jeśli Burst Fire trafi krytycznie, skraca czas odnowienia o dodatkowy czas”
    • Lightning Crash (R)
      • [Nowość] Jeśli Burst Fire trafi krytycznie, dodaje dodatkowy stack Overcharge”
      • [Zmieniono] Błyskawica może trafić krytycznie, ale nie nakłada efektów przy trafieniu
  • Ryze
    • Overload (Q)
      • Przelicznik z many zmniejszony z 3% do 2%
      • Przelicznik AP zwiększony z 45% do 50%
  • Lee Sin
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe AD zmniejszone z 68 do 66
    • Sonic Wave (Q)
      • Obrażenia pierwszego oraz drugiego użycia zmniejszone z 55-155 do 50-150
  • Jayce
    • Bazowe statystyki
      • HP zmienione z 560 +90 na poziom na 520 +95 na poziom
      • Bazowy pancerz zmieniony z 27 +3,5 na poziom na 22 +3,8 na poziom

Poprawki bohaterów

  • Rengar
    • Savagery (Q)
      • Zredukowano bonusowe obrażenia o 40%, jeśli celem jest struktura
    • Battle Roar (W)
      • Bonusowe obrażenia zadawane stworom zwiększone z 65-130 do 85-150

Wzmocnienia przedmiotów

  • Umbral Glaive
    • Koszt zmniejszony z 2400 do 2300
    • Czas odnowienia zmniejszony z 45 do 35 sekund
  • Abyssal Mask
    • Maksymalne obniżenie odporności na magię zwiększone z 20 do 25
    • Przelicznik obniżania odporności na magię zwiększony z 1% bonusowego HP celu do 1,2%

Osłabienia przedmiotów

  • Winter’s Approach/Fimbulwinter
    • Koszt zwiększony z 2600 do 2700
    • Zdrowie zmniejszone z 400 do 350
  • Moonstone Renewer
    • Dodatkowa siła leczenia oraz tarcz za stack zmniejszona z 7% (max 35%) do 6% (max 30%)
  • Galeforce
    • Czas odnowienia zwiększony z 90 do 110 sekund

Zmiany systemowe

  • Time Warp Tonic
    • Natychmiastowy zwrot mikstury zmniejszony z 50% do 30%
    • Dodatkowa prędkość poruszania się zmniejszona z 5% do 4%
Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends